Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“

Publikuota: 2019-05-15

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas nealkoholinio alaus skonio tyrimas sėkmingai tęsiasi. Gegužės 17-19 dienomis prisidėti prie geriausio nealkoholinio alaus skonio rinkimo bus galima ir Kauno miesto gimtadienio šventės metu. Speciali „Kalnapilio“ skonio tyrimo palapinė šventės dalyvių lauks Santakos parke prie Kauno pilies.

Aklo skonio tyrimas – tai objektyvi degustacija be išankstinių nuostatų

Geriausio nealkoholinio alaus skonio rinkimuose žmonės testuoja trijų Lietuvoje parduodamų rūšių alų – jį dalyviai vertina nežinodami prekės ženklo, todėl sprendimo neveikia jokios išankstinės nuostatos. Dėl šios priežasties toks tyrimo būdas laikomas vienu objektyviausių.

nuotrauka::1 right

Visos trys degustuojamos nealkoholinio alaus rūšys iki degustacijos laikomos vienodomis sąlygomis – toje pačioje temperatūroje ir tokioje pačioje pakuotėje.

Paragavę trijų rūšių nealkoholinio alaus, tyrimo dalyviai įvertina kiekvieno skonį, planšetiniame kompiuteryje pažymėdami jiems skaniausią. Tyrimui įsibėgėjant tendencijos nesikeičia – „Kalnapilio“ nealkoholinis alus ir toliau užtikrintai pirmauja. Iš viso jį pasirinko 46 proc. tyrimo dalyvių. Antroje vietoje likusį gėrimą rinkosi 39 proc., trečioje – 15 proc. dalyvių.

Vyriausiasis „Kalnapilio“ aludaris Ričardas Barakūnas teigia, kad tyrimo idėja labai patinka jame dalyvaujantiems žmonėms: „Didžiausią smalsumą kursto nežinojimas, kas yra kas. Daugiausiai emocijų tyrimo dalyviai parodo, kai yra atskleidžiama, kuris nealkoholinis alus buvo „Kalnapilio“.

Pasak R. Barakūno, susiruošusiems dalyvauti tyrime verta atlikti nedidelius namų darbus – susipažinti su pagrindinėmis degustavimo taisyklėmis. Jos yra vos kelios ir tikrai nesudėtingos. Išmokus jas vertinimo procesas bus dar smagesnis.

1. Tinkamai įpilti į taurę

Degustuodami nealkoholinį alų, neturėtume jo gerti iš butelio ar skardinės. Pirmas žingsnis – tinkamai įpilti į taurę, idealiu atveju – į tulpės formos alaus taurę. Jei gėrimas prisodrintas angliarūgštės, alų pilame į paverstą taurę. Jei angliarūgštės gėrime yra mažiau, jį pilame į tiesiai pastatytą taurę, taip leisdami alui stipriau putoti.

2. Uostyti trumpais įkvėpimais

Ką tik iš butelio į taurę įpilto nealkoholinio alaus kvapas skirsis nuo to paties gėrimo kvapo po kelių minučių. Supylę į taurę, turėtume įvertinti jo pirminį kvapą drąsiai kyštelėję nosį į taurę. Kvapo molekules uoslė geriausiai pagaus tada, kai nealkoholinį alų uostysime dviem trumpais, staigiais įkvėpimais, po kurių ateina eilė giliam įkvėpimui.

3. Trečias žingsnis – spalva, skaidrumas ir puta

Susipažinę su degustuojamo gėrimo kvapu, toliau apžiūrime nealkoholinio alaus išvaizdą, pakėlę taurę prieš šviesą – jo spalvą, skaidrumą ir putą.

4. Ketvirtas žingsnis – gurkštelėti

Iš įpročio visus gėrimus pradedame ragauti gurkštelėję, tačiau tikrajam nealkoholinio alaus skoniui pajusti šį žingsnį turėtume palikti paskutiniam etapui. Nealkoholinis alus turi įvairių poskonių, kuriuos „jaučiame“ skirtingose vietose esančiais skonio receptoriais, todėl degustuojant jis visuomet turėtų būti nuryjamas.

videoklipas::1

Autentiškas gamybos procesas išsaugo geriausią skonį

„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus gamybos būdas niekuo nesiskiria nuo įprasto alkoholinio alaus, naudojamos visos tradicinės sudedamosios dalys. Tai leidžia mėgautis autentišku skoniu. Dar vienas gamyboje naudojamas svarbus elementas – ypatingos mielės, atgabentos iš Vokietijos mielių banko. Priešingai nei įprasto alaus gamyboje, jos neišskiria jokio alkoholio. Tai reiškia, kad nealkoholinis alus gali būti supilstomas tiesiai į butelius be jokių papildomų alkoholio šalinimo etapų.

„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus pardavimas 2018-aisiais, palyginti su 2017 m., augo net pustrečio karto, šiemet augimas dar spartesnis. Reaguojant į pasaulines tendencijas ir aktyvų gyvenimo būdą vertinančių vartotojų poreikius, šiemet pristatytas naujas nealkoholinio „Lite“ alaus kokteilio skonis – citrinų ir žaliųjų citrinų.

Analogų neturintis ir visoje Lietuvoje vykstantis aklas skonio tyrimas apims tūkstančių žmonių nuomonę. Norinčius išsakyti savo nuomonę akloje degustacijoje kviečiame atvykti į tyrimo vietas nurodytuose prekybos centruose: www.kalnapilisnealkoholinis.lt.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

D. Dundulis: televizijoje tradicinės reklamos nebeturime, nes gaunama grąža mūsų netenkina Premium 21

Vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“ atsisako įprastos reklamos televizijoje ir daugiau...

Prekyba
2019.06.27
„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos 1

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
2019.06.26
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 3

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 2

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 13

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
ERROR: Script GetRssFeed.vbs is missing!
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau