Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“

Publikuota: 2019-05-15

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas nealkoholinio alaus skonio tyrimas sėkmingai tęsiasi. Gegužės 17-19 dienomis prisidėti prie geriausio nealkoholinio alaus skonio rinkimo bus galima ir Kauno miesto gimtadienio šventės metu. Speciali „Kalnapilio“ skonio tyrimo palapinė šventės dalyvių lauks Santakos parke prie Kauno pilies.

Aklo skonio tyrimas – tai objektyvi degustacija be išankstinių nuostatų

Geriausio nealkoholinio alaus skonio rinkimuose žmonės testuoja trijų Lietuvoje parduodamų rūšių alų – jį dalyviai vertina nežinodami prekės ženklo, todėl sprendimo neveikia jokios išankstinės nuostatos. Dėl šios priežasties toks tyrimo būdas laikomas vienu objektyviausių.

nuotrauka::1 right

Visos trys degustuojamos nealkoholinio alaus rūšys iki degustacijos laikomos vienodomis sąlygomis – toje pačioje temperatūroje ir tokioje pačioje pakuotėje.

Paragavę trijų rūšių nealkoholinio alaus, tyrimo dalyviai įvertina kiekvieno skonį, planšetiniame kompiuteryje pažymėdami jiems skaniausią. Tyrimui įsibėgėjant tendencijos nesikeičia – „Kalnapilio“ nealkoholinis alus ir toliau užtikrintai pirmauja. Iš viso jį pasirinko 46 proc. tyrimo dalyvių. Antroje vietoje likusį gėrimą rinkosi 39 proc., trečioje – 15 proc. dalyvių.

Vyriausiasis „Kalnapilio“ aludaris Ričardas Barakūnas teigia, kad tyrimo idėja labai patinka jame dalyvaujantiems žmonėms: „Didžiausią smalsumą kursto nežinojimas, kas yra kas. Daugiausiai emocijų tyrimo dalyviai parodo, kai yra atskleidžiama, kuris nealkoholinis alus buvo „Kalnapilio“.

Pasak R. Barakūno, susiruošusiems dalyvauti tyrime verta atlikti nedidelius namų darbus – susipažinti su pagrindinėmis degustavimo taisyklėmis. Jos yra vos kelios ir tikrai nesudėtingos. Išmokus jas vertinimo procesas bus dar smagesnis.

1. Tinkamai įpilti į taurę

Degustuodami nealkoholinį alų, neturėtume jo gerti iš butelio ar skardinės. Pirmas žingsnis – tinkamai įpilti į taurę, idealiu atveju – į tulpės formos alaus taurę. Jei gėrimas prisodrintas angliarūgštės, alų pilame į paverstą taurę. Jei angliarūgštės gėrime yra mažiau, jį pilame į tiesiai pastatytą taurę, taip leisdami alui stipriau putoti.

2. Uostyti trumpais įkvėpimais

Ką tik iš butelio į taurę įpilto nealkoholinio alaus kvapas skirsis nuo to paties gėrimo kvapo po kelių minučių. Supylę į taurę, turėtume įvertinti jo pirminį kvapą drąsiai kyštelėję nosį į taurę. Kvapo molekules uoslė geriausiai pagaus tada, kai nealkoholinį alų uostysime dviem trumpais, staigiais įkvėpimais, po kurių ateina eilė giliam įkvėpimui.

3. Trečias žingsnis – spalva, skaidrumas ir puta

Susipažinę su degustuojamo gėrimo kvapu, toliau apžiūrime nealkoholinio alaus išvaizdą, pakėlę taurę prieš šviesą – jo spalvą, skaidrumą ir putą.

4. Ketvirtas žingsnis – gurkštelėti

Iš įpročio visus gėrimus pradedame ragauti gurkštelėję, tačiau tikrajam nealkoholinio alaus skoniui pajusti šį žingsnį turėtume palikti paskutiniam etapui. Nealkoholinis alus turi įvairių poskonių, kuriuos „jaučiame“ skirtingose vietose esančiais skonio receptoriais, todėl degustuojant jis visuomet turėtų būti nuryjamas.

videoklipas::1

Autentiškas gamybos procesas išsaugo geriausią skonį

„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus gamybos būdas niekuo nesiskiria nuo įprasto alkoholinio alaus, naudojamos visos tradicinės sudedamosios dalys. Tai leidžia mėgautis autentišku skoniu. Dar vienas gamyboje naudojamas svarbus elementas – ypatingos mielės, atgabentos iš Vokietijos mielių banko. Priešingai nei įprasto alaus gamyboje, jos neišskiria jokio alkoholio. Tai reiškia, kad nealkoholinis alus gali būti supilstomas tiesiai į butelius be jokių papildomų alkoholio šalinimo etapų.

„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus pardavimas 2018-aisiais, palyginti su 2017 m., augo net pustrečio karto, šiemet augimas dar spartesnis. Reaguojant į pasaulines tendencijas ir aktyvų gyvenimo būdą vertinančių vartotojų poreikius, šiemet pristatytas naujas nealkoholinio „Lite“ alaus kokteilio skonis – citrinų ir žaliųjų citrinų.

Analogų neturintis ir visoje Lietuvoje vykstantis aklas skonio tyrimas apims tūkstančių žmonių nuomonę. Norinčius išsakyti savo nuomonę akloje degustacijoje kviečiame atvykti į tyrimo vietas nurodytuose prekybos centruose: www.kalnapilisnealkoholinis.lt.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 34

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15
8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai 1

Į trečiąjį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 8 daugiausia balsų surinkusių...

Rinkodara
2019.05.15
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“ Verslo tribūna 4

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas...

Rinkodara
2019.05.15
„Delfi“ Latvijoje startuoja su mokamu turiniu, Lietuvoje – dar svarstymai 18

Latvijos rinkoje startuoja „Delfi Plus“. Tai mokamas produktas skaitytojams, suteikiantis prieigą prie...

Rinkodara
2019.05.14
Muzikos svetainė pažeidė autorių teises

Vykdydama intelektinės nuosavybės teisių turėtojų internete priežiūrą, Lietuvos radijo ir televizijos...

Rinkodara
2019.05.14
„Lietuvos ryto“ spaustuvė išmokės 1,5 mln. Eur dividendų

„Lietuvos ryto“ spaustuvės pajamos 2018 m. išliko bemaž tokios pat kaip ir ankstesniais metais. Bendrovė...

Rinkodara
2019.05.14
Likviduojamos „Lietuvos žinios“ registruoja turėtą prekės ženklą 1

„Lietuvos žinios“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti prekės ženklą „Jonavos Naujienos“.

Rinkodara
2019.05.14
„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga...

Rinkodara
2019.05.13
Antrame etape – 16 daugiausia simpatijų sulaukusių prekių ženklų 1

Prasideda antrasis konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapas. Čia galite rinkti prekės...

Rinkodara
2019.05.13
„Iki“ rinkodaros vadovas: esama situacija – tarsi tyla prieš audrą Premium 2

Svarbiausia užduotis, kurią gavo naujasis „Iki“ rinkodaros vadovas – pasivyti tuos pusantrų metų, kol...

Rinkodara
2019.05.13
10 Lietuvos influencerių, kuriuos stebi priežiūros institucijos 14

Nuo gegužės pradžios klaidinančios reklamos ir lyginamosios reklamos priežiūros funkcijas perėmė Valstybinė...

Rinkodara
2019.05.11
„Maximos grupės“ vidinėje komunikacijoje – artimas „Lidl“ šūkis 9

Neseniai išplatintą „Maximos grupės“ pranešimą apie 2018 m. metinius grupės rezultatus, dokumentą...

Rinkodara
2019.05.10
Daugiausia simpatijų renka „Red Bull“, „Auga“, „Pols“ 1

Iki sekmadienio vidurnakčio dar galima balsuoti pirmajame „Metų prekės ženklo 2019“ konkurso etape –...

Rinkodara
2019.05.10
I. Šimonytė – lyderė socialinėje erdvėje, S. Skvernelis – tradicinėje žiniasklaidoje 24

Sekmadienį Lietuva iš 9-ių kandidatų rinks prezidentą. Analizuojant pastarojo mėnesio kandidatų į prezidentus...

Rinkodara
2019.05.10
Šiauliečiai, prekės ženklą apgynę prieš vokiečius, ėmėsi naujos gamyklos statybos Premium 1

„Medicinos linija“ balandį pradėjo naujos gamyklos, į kurią investuos 3,5 mln. Eur, statybą. Ateinantį...

Gazelė
2019.05.10
„Volfas Engelman“ sukūrė precedentą pasitelkusi „Žalgirio mūšio“ fragmentą Premium

Valstybinis patentų biuras nusprendė neregistruoti AB „Volfas Engelman“ pateiktų prekės ženklų, kuriuose...

Rinkodara
2019.05.09
„Rimi“ registruoja naują prekės ženklą 1

Prekybos tinklas „Rimi“ registruoja dar vieną prekės ženklą, kurį ketina naudoti privačios etiketės...

Rinkodara
2019.05.09
Prireikus keisti prekės ženklą investicijoms skolinosi, bet gavo ir neplanuotos naudos Premium

Verslo prekės ženklo keiti­mas (angl. rebranding) – su­dė­tingas ir brangus procesas, bet jam pasiryžus,...

Gazelė
2019.05.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau