Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“

Publikuota: 2019-03-21
Atnaujinta 2019-03-21 19:07
Ryčio Galadausko nuotr.
Ryčio Galadausko nuotr.

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovo rankas.

Jį rinkimų komisija išrinko iš 10-ties stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuko. Iš viso į „Metų CMO 2019“ (angl. Chief marketing officer) titulą šiemet pretendavo 39 rinkodaros vadovai ir vadovės.

Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius, komisijos narys, „Metų CMO“ titulą pelnęs 2018 m., teigia, kad šiemet buvo labai sunku išrinkti lyderį nes, kandidatų dešimtukas buvo labai stiprus, kiekvienas pretendentas daug pasiekęs savo srityje.

„Mantas Matukaitis laimėjo už išskirtinius rinkodaros pasiekimus. Jo atsakomybė ir įtaka įmonės verslo sėkmei – milžiniška. „Volfas Engelman“ augo ir stiprino rinkos pozicijas mažėjančioje ir stipriai reguliuojamoje rinkoje, o pagal daugelį KPI rodiklių lenkė daugelį konkurentų arba buvo labai arti jų“, – kalbėjo p. Savickas.

Jis pažymi, jog vertinant buvo svarbu, kad p. Matukaitis yra atsakingas ne tik už siaurus rinkodaros KPI (Key Performace Indicators), tačiau ir už verslo finansinius rezultatus – jo rolė yra strateginė įmonėje.

„Komisija atkreipė dėmesį į drąsius, ryžtingus ir netradicinius rinkodaros sprendimus, kurie atnešė puikius rezultatus įmonei", — pabrėžia p. Savickas.

nuotrauka::1

Ieva Semaškienė, LiMA valdybos bei „Metų CMO“ komisijos narė, UAB „BIOK laboratorija“ prekės ženklo „Kilig“ vadovė, sako, kad tiek sudarant rinkodaros vadovų dešimtuką, tiek renkant metų geriausiąjį lėmė kandidatų įtaką jų atstovaujamų įmonių ir prekės ženklo vertės augimui bei rezultatams.

Pasak jos, visi TOP10 rinkodaros vadovų pasiekė įspūdingų rezultatų ir išsiskiria ne tik savo sektoriuose, didžioji dauguma jų yra vertinami ir visos rinkodaros bendruomenės.

„Tačiau po ilgų diskusijų komisija metų CMO išrinko „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovą“, – teigia p. Semaškienė, pridurdama, kad jis kartu su komanda 2018 m. parodė įspūdingus rezultatus – dauguma sukurtų naujų produktų pasiekė numatytus planus, išplėtė nealkoholinių gėrimų kategoriją, augino savo rinkos dalį, pagerino svarbiausius finansinius rodiklius, ir visa tai – vienoje sunkiausioje ir griežčiausiai įstatymais reguliuojamoje alkoholinių gėrimų kategorijoje.

„Komisija atsižvelgė į konkurencinę aplinką, griežtą įstatyminį reglamentavimą, kurioje negalima nei reklama, nei akciniai pasiūlymai. Taip pat žinant, jog alkoholinių gėrimų rinka krenta, tikėtinas ir gamintojų kaštų taupymas. Esant visoms šioms aplinkybėms, „Volfas Engelman“ rezultatų augimas atrodo labai respektabilus“, – kalba p. Semaškienė.

Ponia Semaškienė priduria, kad visas rinkodaros vadovų TOP10 tikrai labai stiprus – net keturi kandidatai yra iš FMCG (greito vartojimo prekių) sektoriaus, dar keturi – iš prekybos, vienas – žiniasklaidos sektoriaus.

„Tai vienos konkurencingiausių sričių ir išlaikyti, o tuo labiau auginti rezultatus jose – tikras iššūkis. Pavyzdžiui, FMCG sektoriaus atstovams vis sunkesnis uždavinys auginti savo prekės ženklų vertę ir atlaikyti privačios etiketės sparčiai augantį populiarumą. Prekyboje nebeužtenka gero kainos ir kokybės santykio, kurį ir taip nėra lengva išlaikyti, bet būtina kurti ir gerą klientų patirtį, – pabrėžia p. Semaškienė. – Visos šios aplinkybės bei pavyzdžiai tik patvirtina, kaip svarbu mokėti skaičiuoti, būti greitu ir kūrybingu.“

[infogram id="1beea351-1373-4ed3-9293-97277f942e31" prefix="JMB" format="interactive" title="Copy: Rinkodara: „Metų CMO“ laimėtojai 2015-2017 m."]

Metų efektyviausieji

Kartu „Password“ konferencijoje yra išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos.

Iš viso „Password 2019“ buvo pateikta 48 paraiška. Jų sulaukta į visas kategorijas, o daugiausia pateikta į „Efektyviausios produktų ar paslaugų įvedimo“ (13), „Pardavimų skatinimo“ (12) ir „Įvaizdinės rinkodaros kampanijų“ (10) kategorijose.

Efektyviausios kampanijos laurai šiemet atiteko ir Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija tapo „Tele2 Laisvas internetas“ projektas, kurią telekomunikacijų bendrovei padėjo įgyvendinti visa eilė partnerių: „Adell Taivas Ogilvy“, „Carat“, „We are Critical“, „Choco Agency“, „Publicum“, „Wide Wings“, „iProspect“.
Dėl didžiojo prizo „Password“ konferencijoje ši „Tele2“ kampanija labai aršiai varžėsi su kita komisijos favorite – žymiąja „Vilnius G-Spot of Europe“ kampanija.
Auditorijos prizas keliauja į „Coca-Cola“ rankas už „Coke Xmas 2018“ kampaniją.

Tradiciškai su „Password“ vykdavęs Metų prekės ženklo konkursas šiemet taps „Verslo žinių“ organizuojamos konferencijos „Retail 2019“, kuri vyks gegužės 21 d., dalimi.

[infogram id="968e24bd-29dd-41f3-ac69-98d01bd44bcc" prefix="r8f" format="interactive" title="Copy: Rinkodara-Password-finalininkai"]

FOTOGALERIJA Password nugalėtojai. (19 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
16:46
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
14:51
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
12:26
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
05:45
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
08:01
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 8

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 8

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau