Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Sėkmė šiemetiniame „Password“ konkurse lydėjo Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija tapusį „Tele2 Laisvas internetas“ projektą, kurį telekomunikacijų bendrovei padėjo įgyvendinti partneriai: „Adell Taivas Ogilvy“, „Carat“, „We are Critical“, „Choco Agency“, „Publicum“, „Wide Wings“, „iProspect“.
Dėl didžiojo prizo „Password“ konferencijoje „Tele2“ kampanija aršiai varžėsi su kitu vienu iš favoritų laikytu projektu – „Vilnius G-Spot of Europe“ kampanija.
Auditorijos prizas keliauja į „Coca-Cola“ rankas už „Coke Xmas 2018“ rinkodaros projektą.
Iš viso „Password“ – efektyviausios rinkodaros konkurso finale – šiemet varžėsi 18-a stipriausių Metų kampanijų.
Su apdovanojimų istorija
VŽ rašė, kad ši „Tele2“ kampanija „Laisvas internetas“ – bene daugiausiai skirtingų svarių apdovanojimų per 2018 m. susirinkusi kampanija.
„Laisvas internetas“ pateko tarp finalininkų „Kanų liūtų“ festivalyje, JAV laimėjo prestižinį „Clio“ apdovanojimą. Slovėnijoje „Golden Drum“ reklamos festivalyje pelnė prestižinę „Grand Prix“ statulėlę „U. Funkcinio efektyvumo“ (angl. U. Functional Efficiency) kategorijoje, ten buvo įvertinta ir sidabru „T. Prekės ženklo kūrimo“ (angl. T. Brand Building) kategorijoje.
Kaip skelbiama „Tele2“ vaizdo klipe, pristatančiame kampaniją, kurios metu mobilus namas su internetu buvo pakeltas į orą balionu, šios paslaugos pardavimai per pirmąjį kampanijos mėnesį padidėjo 156%, o vartotojų srautai svetainėje išaugo dvigubai.
[infogram id="968e24bd-29dd-41f3-ac69-98d01bd44bcc" prefix="BiY" format="interactive" title="Copy: Rinkodara-Password-finalininkai"]
Metų rinkodaros vadovas
„Password“ konferencijoje išrinktas ir stipriausias rinkodaros vadovas.
„Metų CMO 2018“, Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovo rankas.
Ieva Semaškienė, LiMA valdybos bei „Metų CMO“ komisijos narė, UAB „BIOK laboratorija“ prekės ženklo „Kilig“ vadovė, pabrėžia, kad tiek rinkdami rinkodaros vadovų TOP10, tiek metų geriausią, atsižvelgė į kandidatų įtaką jų atstovaujamų įmonių ir prekės ženklo vertės augimą bei rezultatus.
Pasak jos, visi TOP10 rinkodaros vadovų pasiekė įspūdingų rezultatų ir išsiskiria ne tik savo sektoriuose, didžioji dauguma jų yra vertinami ir visos rinkodaros bendruomenės.
„Po ilgų diskusijų komisija metų CMO išrinko „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovą“, – teigia p. Semaškienė, pridurdama, kad jis kartu su komanda 2018 m. pasiekė įspūdingų rezultatų – dauguma sukurtų naujų produktų pasiekė numatytus planus, išplėtė nealkoholinių gėrimų kategoriją, augino savo rinkos dalį, pagerino svarbiausius finansinius rodiklius, ir visa tai – vienoje sunkiausioje ir griežčiausiai įstatymais reguliuojamoje alkoholinių gėrimų kategorijoje.
Kartu „Password“ konferencijoje buvo apdovanotas tyrimų bendrovės „Nielsen“ renkamas sėkmingiausias 2018 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje. Šį kartą juo tapo nealkoholinis alaus kokteilis „Utenos-Švyturio Radler Raspberry and Citrus“.