Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Publikuota: 2019-03-21

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Sėkmė šiemetiniame „Password“ konkurse lydėjo Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija tapusį „Tele2 Laisvas internetas“ projektą, kurį telekomunikacijų bendrovei padėjo įgyvendinti partneriai: „Adell Taivas Ogilvy“, „Carat“, „We are Critical“, „Choco Agency“, „Publicum“, „Wide Wings“, „iProspect“.

Dėl didžiojo prizo „Password“ konferencijoje „Tele2“ kampanija aršiai varžėsi su kitu vienu iš favoritų laikytu projektu – „Vilnius G-Spot of Europe“ kampanija.

Auditorijos prizas keliauja į „Coca-Cola“ rankas už „Coke Xmas 2018“ rinkodaros projektą.

Iš viso „Password“ – efektyviausios rinkodaros konkurso finale – šiemet varžėsi 18-a stipriausių Metų kampanijų.

Su apdovanojimų istorija

VŽ rašė, kad ši „Tele2“ kampanija „Laisvas internetas“ – bene daugiausiai skirtingų svarių apdovanojimų per 2018 m. susirinkusi kampanija. 

„Laisvas internetas“ pateko tarp finalininkų „Kanų liūtų“ festivalyje, JAV laimėjo prestižinį „Clio“ apdovanojimą. Slovėnijoje „Golden Drum“ reklamos festivalyje pelnė prestižinę „Grand Prix“ statulėlę „U. Funkcinio efektyvumo“ (angl. U. Functional Efficiency) kategorijoje, ten buvo įvertinta ir sidabru „T. Prekės ženklo kūrimo“ (angl. T. Brand Building) kategorijoje.

Kaip skelbiama „Tele2“ vaizdo klipe, pristatančiame kampaniją, kurios metu mobilus namas su internetu buvo pakeltas į orą balionu, šios paslaugos pardavimai per pirmąjį kampanijos mėnesį padidėjo 156%, o vartotojų srautai svetainėje išaugo dvigubai.

[infogram id="968e24bd-29dd-41f3-ac69-98d01bd44bcc" prefix="BiY" format="interactive" title="Copy: Rinkodara-Password-finalininkai"]

Metų rinkodaros vadovas

„Password“ konferencijoje išrinktas ir stipriausias rinkodaros vadovas.

„Metų CMO 2018“, Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovo rankas.

Ieva Semaškienė, LiMA valdybos bei „Metų CMO“ komisijos narė, UAB „BIOK laboratorija“ prekės ženklo „Kilig“ vadovė, pabrėžia, kad tiek rinkdami rinkodaros vadovų TOP10, tiek metų geriausią, atsižvelgė į kandidatų įtaką jų atstovaujamų įmonių ir prekės ženklo vertės augimą bei rezultatus.

Pasak jos, visi TOP10 rinkodaros vadovų pasiekė įspūdingų rezultatų ir išsiskiria ne tik savo sektoriuose, didžioji dauguma jų yra vertinami ir visos rinkodaros bendruomenės.

„Po ilgų diskusijų komisija metų CMO išrinko „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovą“, – teigia p. Semaškienė, pridurdama, kad jis kartu su komanda 2018 m. pasiekė įspūdingų rezultatų – dauguma sukurtų naujų produktų pasiekė numatytus planus, išplėtė nealkoholinių gėrimų kategoriją, augino savo rinkos dalį, pagerino svarbiausius finansinius rodiklius, ir visa tai – vienoje sunkiausioje ir griežčiausiai įstatymais reguliuojamoje alkoholinių gėrimų kategorijoje.

Kartu „Password“ konferencijoje buvo apdovanotas tyrimų bendrovės „Nielsen“ renkamas sėkmingiausias 2018 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje. Šį kartą juo tapo nealkoholinis alaus kokteilis „Utenos-Švyturio Radler Raspberry and Citrus“.

nuotrauka::1nocrop

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Laikas kurti pavadinimą prekės ženklui ar produktui: kuo nepasikliauti

Kai ateina laikas sukurti pavadinimą prekės ženklui, verslui, produktui ar mobiliajai programėlei, iš pradžių...

Gazelė
13:18
„Caffeine“ plečiasi Skandinavijoje: po Oslo eina Kopenhaga  Premium

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurio įsigijimo sandoris visiškai užbaigtas praėjusį lapkritį, su...

Prekyba
05:45
J. Razmus: strategijos socialiniuose tinkluose ne visada reikia Premium

Prekės ženklai augina investicijas ir partnerystes su nuomonės formuotojais socialiniuose tinkluose ir...

Rinkodara
2020.01.28
„Media4change“ organizacija apdovanos etišką žiniasklaidą

Tarptautinės programos „Media4change“, siekiančios skatinti atsakingą ir etišką žurnalistiką, iniciatoriai,...

Rinkodara
2020.01.28
Kodėl neverta slėpti verslo istorijos

Laukinio kapitalizmo laikai, kai verslininkai paprasčiausiai bijodavo kalbėti apie savo pasiekimus, nes...

Gazelė
2020.01.28
Naujas „Versace“ savininkas sudarė plėtros planą  Premium

Italijos mados milžinė „Versace“, dabar priklausanti JAV kontroliuojančiai bendrovei „Capri“, įgyvendina...

Prekyba
2020.01.27
„Iki“ plečia elektroninės prekybos geografiją

Nuo šiol per maisto pristatymo programėlę „LastMile“ produktus iš prekybos tinklo „Iki“ asortimento galės...

Prekyba
2020.01.27
„Ogmios miestas“ į išparduotuvių miestelio atnaujinimą investavo 23 mln. Eur Premium

Sostinės Šiaurės miestelio mikrorajone 20 ha teritorijoje išsidėstęs išparduotuvių centras „Outlet Park“ per...

Prekyba
2020.01.27
Dėmesys – „Tele2“ kalėdinei „bombai“, simpatijos – „Telios“ merginai Premium

Iš šiemečių kalėdinių lietuviškų reklamų galima išskirti tris aiškias lyderes: tai „Tele2“ klipas apie „La...

Rinkodara
2020.01.27
Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą 1

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Rinkodara
2020.01.23
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus 1

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
2020.01.23
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
2020.01.23
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau