Tarp dalyvių „Password 2019“ – pusšimtis paraiškų
Konkurso dalyviai galėjo pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus.
Paraiškų sulaukta į visas ketegorijas, o daugiausia jų pateikta į „Efektyviausios produktų ar paslaugų įvedimo“ (13), „Pardavimų skatinimo“ (12) ir „Įvaizdinės rinkodaros kampanijų“ (10) kategorijose.
Tarp šiemetinių dalyvių – didieji prekių ženklai „Tele2“, „Telia Lietuva“, „Maxima LT“, „Lidl Lietuva“, „Coca-Cola“, „Fanta“, bankai „Swedbank“, SEB, MO muziejus, ryškioji pernykštė „Vilnius G-Spot“ kampanija ir daugelis kitų efektyviausių metų rinkodaros ir komunikacijos sprendimų.
Įvertinusi paraiškas, komisija kovo 14 d. skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2019“ kovo 21 d.
Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.
Pagrindiniai veiksmingiausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai – įžvalga (30%), įgyvendinimas (30%) ir rezultatai (40%).
Kartu „Password 2019“ konferencijoje bus paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ renkamas Metų CMO. Rinkodaros vadovų TOP10 sąrašas šįvakar per konferenciją „LiMA CMO Summit“.
Tradiciškai su „Password“ vykdavęs Metų prekės ženklo konkursas šiemet taps „Verslo žinių“ organizuojamos konferencijos „Retail 2019“, kuri vyks gegužės 21 d., dalimi.
VŽ primena, kad pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko organų donorystę skatinusiai rinkodaros kampanijai „Mirštu, kaip noriu gyventi“, kurią įgyvendino agentūra „Autoriai“, o pagrindinis „Metų prekės ženklo 2018“ prizas nukeliavo į prekės ženklo „Džiugas“ rankas.
„Metų CMO 2018“, Metų rinkodaros vadovu tapo Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas.