„Rimi“ pasirinko naujus žiniasklaidos partnerius
„Havas Media“ ir „Good one“ laimėjo „Rimi Lietuva“ organizuotus žiniasklaidos ir skaitmeninės rinkodaros agentūrų konkursus.
„Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė Dalia Kybartaitė sako, kad agentūrų sėkmę konkursuose lėmė duomenimis paremtas įmonės verslo supratimas.
„Esame socialiai atsakinga įmonė, siekianti kasdien kurti vertę savo darbuotojams ir pirkėjams šiame dinamiškame ir nuolat besikeičiančiame mažmeninės prekybos sektoriuje, kur ypač svarbu ekspertiškumas, patirtis ir sektoriaus specifikos išmanymas. Kartu su naujaisiais partneriais toliau sieksime savo tikslų – kurti geriausius pasiūlymus pirkėjams ir rytojaus apsipirkimo patirtį jau šiandien“, – išplatintame pranešime teigia p. Kybartaitė.
Ir „Havas Media“, ir „Good one“ – tarp agentūrų, kurios jungiasi į „Publicum Group“ ir „Idea Group“ grupę, kuri Baltijos šalių regione atstovaus pasaulinį komunikacijos tinklą „Havas“.
„Good one“ yra tarp didžiausių ir sparčiausiai augančių skaitmeninės reklamos agentūrų Lietuvoje. 2017 m. ji buvo antra didžiausia skaitmeninės rinkodaros agentūra Lietuvoje pagal pardavimo pajamas bei antrus metus iš eilės pateko į „Deloitte Technology Fast 50“ reitingą.
Prekybos tinklą „Rimi“ šiuo metu sudaro 56 parduotuvės, kuriose kiekvieną savaitę apsilanko daugiau nei 3 mln. pirkėjų. Palengvinti pirkėjų kasdienybę siekianti „Rimi“ savo veikloje ypatingą dėmesį skiria tvarumo sprendimams ir sveikesnių pirkėjų mitybos įpročių skatinimui.
VŽ rašė, Švedijos „ICA Gruppen“, kuriai Lietuvoje priklauso prekybos tinklas „Rimi“, 2019 m. strateginių prioritetų sąrašo viršuje įrašyta elektroninė prekyba.
„ICA Gruppen“ akcininkams pristatytoje šių metų strategijoje kalbama apie planus aktyviai plėsti fizinių parduotuvių skaičių ir pradėti prekiauti internetu.
„Ypatingas dėmesys skiriamas plėtrai Lietuvoje. Čia augsime organiškai. Iki 2023 m. „Rimi“ parduotuvių Lietuvoje skaičius nuo dabar turimų 56 padidės iki 100, ypatingą dėmesį skirsime supermarketams. Paleisime e. komerciją“, – teigiama gruodį akcininkams pateiktoje informacijoje.
Tad parengiamieji „Rimi“ e. komercijos verslo Lietuvoje žingsniai rodo, kad kol kas be konkurencijos dirbanti „Vilniaus prekybos“ e. parduotuvė „Barbora“ greitai turės stiprų varžovą. Plačiau skaitykite čia.