„Rimi“ pasirinko naujus žiniasklaidos partnerius

Publikuota: 2019-01-07
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklui „Rimi“ žiniasklaidos planavimo paslaugas nuo šiol teiks agentūra „Havas Media“, o reklamos sprendimais internete rūpinsis skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“.

„Havas Media“ ir „Good one“ laimėjo „Rimi Lietuva“ organizuotus žiniasklaidos ir skaitmeninės rinkodaros agentūrų konkursus.

„Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė Dalia Kybartaitė sako, kad agentūrų sėkmę konkursuose lėmė duomenimis paremtas įmonės verslo supratimas.

„Esame socialiai atsakinga įmonė, siekianti kasdien kurti vertę savo darbuotojams ir pirkėjams šiame dinamiškame ir nuolat besikeičiančiame mažmeninės prekybos sektoriuje, kur ypač svarbu ekspertiškumas, patirtis ir sektoriaus specifikos išmanymas. Kartu su naujaisiais partneriais toliau sieksime savo tikslų – kurti geriausius pasiūlymus pirkėjams ir rytojaus apsipirkimo patirtį jau šiandien“, – išplatintame pranešime teigia p. Kybartaitė.

Ir „Havas Media“, ir „Good one“ – tarp agentūrų, kurios jungiasi į „Publicum Group“ ir „Idea Group“ grupę, kuri Baltijos šalių regione atstovaus pasaulinį komunikacijos tinklą „Havas“.

„Good one“ yra tarp didžiausių ir sparčiausiai augančių skaitmeninės reklamos agentūrų Lietuvoje. 2017 m. ji buvo antra didžiausia skaitmeninės rinkodaros agentūra Lietuvoje pagal pardavimo pajamas bei antrus metus iš eilės pateko į „Deloitte Technology Fast 50“ reitingą.

Prekybos tinklą „Rimi“ šiuo metu sudaro 56 parduotuvės, kuriose kiekvieną savaitę apsilanko daugiau nei 3 mln. pirkėjų. Palengvinti pirkėjų kasdienybę siekianti „Rimi“ savo veikloje ypatingą dėmesį skiria tvarumo sprendimams ir sveikesnių pirkėjų mitybos įpročių skatinimui.

VŽ rašė, Švedijos „ICA Gruppen“, kuriai Lietuvoje priklauso prekybos tinklas „Rimi“, 2019 m. strateginių prioritetų sąrašo viršuje įrašyta elektroninė prekyba.

„ICA Gruppen“ akcininkams pristatytoje šių metų strategijoje kalbama apie planus aktyviai plėsti fizinių parduotuvių skaičių ir pradėti prekiauti internetu.

„Ypatingas dėmesys skiriamas plėtrai Lietuvoje. Čia augsime organiškai. Iki 2023 m. „Rimi“ parduotuvių Lietuvoje skaičius nuo dabar turimų 56 padidės iki 100, ypatingą dėmesį skirsime supermarketams. Paleisime e. komerciją“, – teigiama gruodį akcininkams pateiktoje informacijoje.

Tad parengiamieji „Rimi“ e. komercijos verslo Lietuvoje žingsniai rodo, kad kol kas be konkurencijos dirbanti „Vilniaus prekybos“ e. parduotuvė „Barbora“ greitai turės stiprų varžovą. Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Aprangos“ pardavimai šį pusmetį traukėsi 6,3%

„Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta su PVM 2021 m. I-ą pusmetį sudarė 81,2 mln. Eur, arba 6,3%...

Prekyba
2021.07.29
„Zalando“ pristato partnerių programą Lietuvoje  1

Viena didžiausių Europoje mados ir stiliaus prekybos platforma „Zalando“ Lietuvoje pristato „Zalando Partner...

Prekyba
2021.07.29
Statybinių medžiagų prekybos šuolis: kainos kyla, tiekimo grafikai ilgėja  Premium 5

Tiek statistikų šių metų duomenys, tiek specializuotų statybinių medžiagų ir apdailos prekių įmonių apyvartos...

Prekyba
2021.07.29
Rusų žurnalistinių tyrimų tinklapio „The Insider“ redaktoriaus namuose atliekama krata  1

Žurnalistinių tyrimų tinklapio „The Insider“ vyriausiasis redaktorius Romanas Dobrochotovas trečiadienį...

Rinkodara
2021.07.28
Klientų srautas prekybos centruose kritęs, bet pardavimai auga  Premium

Didieji prekybos centrai (PC) nebėra tokie populiarūs kaip iki pandemijos, bet į juos atvykstantys pirkėjai...

Prekyba
2021.07.28
Per mėnesį prekybininkų apyvartos ūgtelėjo 2% 

Birželį, švelnėjant COVID-19 karantino sąlygoms, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta išaugo 2%, maitinimo ir...

Prekyba
2021.07.28
Gyventojai didesniems pirkiniams ketina išleisti daugiau 

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis 2021 m. liepą buvo 4 ir, palyginti su birželiu, padidėjo 1 proc. punktu,...

Prekyba
2021.07.28
„Facebook“ buria komandą, kuri kurs „metavisatą“  1

„Facebook“ pirmadienį pranešė burianti komandą iš įvairių aparatinės įrangos, žaidimų ir virtualiosios...

Rinkodara
2021.07.27
„Iki“ išsirinko skaitmeninės reklamos agentūrą: „Open Agency“ keičia „SOMA agency“

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą socialinių tinklų turinio kūrimo ir valdymo konkursą laimėjo skaitmeninės...

Rinkodara
2021.07.27
„Barbora“ plečiasi Lenkijos miestuose  1

Sausio mėnesį į Lenkijos rinką įžengusi didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių...

Prekyba
2021.07.27
Tyrimas parodė, kokios kalėdinės prekybos galima tikėtis šiais metais  Premium

Specializuoto prekybos leidinio „Retail Week“ kartu su ekspertais atliktas tyrimas „The Christmas Forecast“...

Prekyba
2021.07.26
Nelikus suvaržymų, e. prekyba maistu vis tiek išlaiko augimą  Premium

Tai, kad gyventojai internetu užsakytas maisto prekes gali gauti tą pačią dieną ir už pristatymą nemoka,...

Prekyba
2021.07.26
Naujas vadovas žengia į sceną tuo metu, kai „Amazon“ patiria nemenką spaudimą Premium

„Amazon“ įkūrėjui Jeffui Bezosui perdavus bendrovės valdymą savo įpėdiniui, debesų kompiuterijos padaliniui...

Prekyba
2021.07.25
Agentūra „Nova media“ turi naują partnerį 1

Komunikacijos agentūros „Nova media“ partnerių gretas papildė naujas narys – juo tapo Gintaras Gimžauskas,...

Rinkodara
2021.07.23
„Darnu Group“ paskirta nauja komunikacijos vadovė

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovės „Darnu Group“ komandos gretas papildė komunikacijos vadovė Justina...

Vadyba
2021.07.23
Vadovų rotacija VP grupėje: keičiasi „Vilniaus prekybos“ ir „Euroapothecos“ direktoriai  6

E. parduotuvei „Barbora“ vadovavęs ir pastaruoju metu jos plėtra Lenkijoje užsiėmęs Andrius Mikalauskas turi...

Prekyba
2021.07.22
Tyrimas: nauji reklamos draudimai gali ištirpdyti 440 mlrd. Eur didžiųjų gėrimų ir maisto gamintojų vertės Premium 1

Vien tokių gėrimų ir maisto gamybos bendrovių kaip „InBev“, „The Coca-Cola Company“, „Diageo“, „Heineken“,...

Prekyba
2021.07.22
„Iki“ savininkė Vokietijoje „Rewe“ bando savaeigę parduotuvę be darbuotojų  Premium 1

Ketvirtame pagal dydį Vokietijos mieste Kelne į gatves išriedėjo bendras mažmeninės prekybos bendrovės „Rewe“...

Prekyba
2021.07.21
Tarptautinis „BMI Executive Institute“ investavo į vizualinį identitetą  

Daugiau kaip prieš 20 metų Lietuvoje įkurtas „BMI Executive Institute“, organizuojantis aukščiausio lygio...

Rinkodara
2021.07.21
„Philip Morris“ antrojo ketvirčio pelnas augo 11%, pajamos nepateisino lūkesčių 

Tarptautinė tabako pramonės milžinė „Philip Morris International“ (PMI) grynąjį pelną antrąjį metų ketvirtį...

Prekyba
2021.07.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku