„Rimi“ pasirinko naujus žiniasklaidos partnerius

Publikuota: 2019-01-07
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklui „Rimi“ žiniasklaidos planavimo paslaugas nuo šiol teiks agentūra „Havas Media“, o reklamos sprendimais internete rūpinsis skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“.

„Havas Media“ ir „Good one“ laimėjo „Rimi Lietuva“ organizuotus žiniasklaidos ir skaitmeninės rinkodaros agentūrų konkursus.

„Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė Dalia Kybartaitė sako, kad agentūrų sėkmę konkursuose lėmė duomenimis paremtas įmonės verslo supratimas.

„Esame socialiai atsakinga įmonė, siekianti kasdien kurti vertę savo darbuotojams ir pirkėjams šiame dinamiškame ir nuolat besikeičiančiame mažmeninės prekybos sektoriuje, kur ypač svarbu ekspertiškumas, patirtis ir sektoriaus specifikos išmanymas. Kartu su naujaisiais partneriais toliau sieksime savo tikslų – kurti geriausius pasiūlymus pirkėjams ir rytojaus apsipirkimo patirtį jau šiandien“, – išplatintame pranešime teigia p. Kybartaitė.

Ir „Havas Media“, ir „Good one“ – tarp agentūrų, kurios jungiasi į „Publicum Group“ ir „Idea Group“ grupę, kuri Baltijos šalių regione atstovaus pasaulinį komunikacijos tinklą „Havas“.

„Good one“ yra tarp didžiausių ir sparčiausiai augančių skaitmeninės reklamos agentūrų Lietuvoje. 2017 m. ji buvo antra didžiausia skaitmeninės rinkodaros agentūra Lietuvoje pagal pardavimo pajamas bei antrus metus iš eilės pateko į „Deloitte Technology Fast 50“ reitingą.

Prekybos tinklą „Rimi“ šiuo metu sudaro 56 parduotuvės, kuriose kiekvieną savaitę apsilanko daugiau nei 3 mln. pirkėjų. Palengvinti pirkėjų kasdienybę siekianti „Rimi“ savo veikloje ypatingą dėmesį skiria tvarumo sprendimams ir sveikesnių pirkėjų mitybos įpročių skatinimui.

VŽ rašė, Švedijos „ICA Gruppen“, kuriai Lietuvoje priklauso prekybos tinklas „Rimi“, 2019 m. strateginių prioritetų sąrašo viršuje įrašyta elektroninė prekyba.

„ICA Gruppen“ akcininkams pristatytoje šių metų strategijoje kalbama apie planus aktyviai plėsti fizinių parduotuvių skaičių ir pradėti prekiauti internetu.

„Ypatingas dėmesys skiriamas plėtrai Lietuvoje. Čia augsime organiškai. Iki 2023 m. „Rimi“ parduotuvių Lietuvoje skaičius nuo dabar turimų 56 padidės iki 100, ypatingą dėmesį skirsime supermarketams. Paleisime e. komerciją“, – teigiama gruodį akcininkams pateiktoje informacijoje.

Tad parengiamieji „Rimi“ e. komercijos verslo Lietuvoje žingsniai rodo, kad kol kas be konkurencijos dirbanti „Vilniaus prekybos“ e. parduotuvė „Barbora“ greitai turės stiprų varžovą. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau