„Rimi“ pasirinko naujus žiniasklaidos partnerius

Publikuota: 2019-01-07
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklui „Rimi“ žiniasklaidos planavimo paslaugas nuo šiol teiks agentūra „Havas Media“, o reklamos sprendimais internete rūpinsis skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“.

„Havas Media“ ir „Good one“ laimėjo „Rimi Lietuva“ organizuotus žiniasklaidos ir skaitmeninės rinkodaros agentūrų konkursus.

„Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė Dalia Kybartaitė sako, kad agentūrų sėkmę konkursuose lėmė duomenimis paremtas įmonės verslo supratimas.

„Esame socialiai atsakinga įmonė, siekianti kasdien kurti vertę savo darbuotojams ir pirkėjams šiame dinamiškame ir nuolat besikeičiančiame mažmeninės prekybos sektoriuje, kur ypač svarbu ekspertiškumas, patirtis ir sektoriaus specifikos išmanymas. Kartu su naujaisiais partneriais toliau sieksime savo tikslų – kurti geriausius pasiūlymus pirkėjams ir rytojaus apsipirkimo patirtį jau šiandien“, – išplatintame pranešime teigia p. Kybartaitė.

Ir „Havas Media“, ir „Good one“ – tarp agentūrų, kurios jungiasi į „Publicum Group“ ir „Idea Group“ grupę, kuri Baltijos šalių regione atstovaus pasaulinį komunikacijos tinklą „Havas“.

„Good one“ yra tarp didžiausių ir sparčiausiai augančių skaitmeninės reklamos agentūrų Lietuvoje. 2017 m. ji buvo antra didžiausia skaitmeninės rinkodaros agentūra Lietuvoje pagal pardavimo pajamas bei antrus metus iš eilės pateko į „Deloitte Technology Fast 50“ reitingą.

Prekybos tinklą „Rimi“ šiuo metu sudaro 56 parduotuvės, kuriose kiekvieną savaitę apsilanko daugiau nei 3 mln. pirkėjų. Palengvinti pirkėjų kasdienybę siekianti „Rimi“ savo veikloje ypatingą dėmesį skiria tvarumo sprendimams ir sveikesnių pirkėjų mitybos įpročių skatinimui.

VŽ rašė, Švedijos „ICA Gruppen“, kuriai Lietuvoje priklauso prekybos tinklas „Rimi“, 2019 m. strateginių prioritetų sąrašo viršuje įrašyta elektroninė prekyba.

„ICA Gruppen“ akcininkams pristatytoje šių metų strategijoje kalbama apie planus aktyviai plėsti fizinių parduotuvių skaičių ir pradėti prekiauti internetu.

„Ypatingas dėmesys skiriamas plėtrai Lietuvoje. Čia augsime organiškai. Iki 2023 m. „Rimi“ parduotuvių Lietuvoje skaičius nuo dabar turimų 56 padidės iki 100, ypatingą dėmesį skirsime supermarketams. Paleisime e. komerciją“, – teigiama gruodį akcininkams pateiktoje informacijoje.

Tad parengiamieji „Rimi“ e. komercijos verslo Lietuvoje žingsniai rodo, kad kol kas be konkurencijos dirbanti „Vilniaus prekybos“ e. parduotuvė „Barbora“ greitai turės stiprų varžovą. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 4

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
05:45
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15
„Amazon“ rengiasi nupirkti dalį stambaus Indijos prekybos tinklo

JAV elektroninės komercijos ir technologijų bendrovė „Amazon“ ir Indijos antras didžiausias prekybininkas...

Prekyba
2019.08.14
„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos...

Rinkodara
2019.08.14
„Swedbank“ skolina „RD Signs“ 2,8 mln. Eur gamyklos Šiauliuose statybai 4

„Swedbank“ Lietuvoje suteikė 2,8 mln. Eur investicinę paskolą reklamos gamybos ir serviso įmonei „RD Signs“.

Pramonė
2019.08.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau