2019-01-03 06:45

„Rimi“ rengiasi prekiauti internetu, kone dvigubinti parduotuvių skaičių

„ICA Gruppen“ 2019 m. strategijos svarbiausia kryptis yra elektroninė prekyba. Jessicos Gow (TT) nuotr.
„ICA Gruppen“ 2019 m. strategijos svarbiausia kryptis yra elektroninė prekyba. Jessicos Gow (TT) nuotr.
Švedijos „ICA Gruppen“, kuriai Lietuvoje priklauso prekybos tinklas „Rimi“, 2019 m. strateginių prioritetų sąrašo viršuje įrašyta elektroninė prekyba. Parengiamieji „Rimi“ e. komercijos verslo Lietuvoje žingsniai rodo, kad kol kas be konkurencijos dirbanti „Vilniaus prekybos“ e. parduotuvė „Barbora“ greitai turės stiprų varžovą.

„ICA Gruppen“ akcininkams pristatytoje šių metų strategijoje kalbama apie planus aktyviai plėsti fizinių parduotuvių skaičių ir pradėti prekiauti internetu.

„Ypatingas dėmesys skiriamas plėtrai Lietuvoje. Čia augsime organiškai. Iki 2023 m. „Rimi“ parduotuvių Lietuvoje skaičius nuo dabar turimų 58 padidės iki 100, ypatingą dėmesį skirsime supermarketams. Paleisime e. komerciją“, – teigiama gruodį akcininkams pateiktoje informacijoje.

52795
130817
52791