2018-10-22 22:40

X, Y ir Z kartos – ne panacėja rinkodaroje ir pardavimuose

Daiva Tonkūnienė, reklamos agentūros „DDB Vilnius“ generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Daiva Tonkūnienė, reklamos agentūros „DDB Vilnius“ generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Labiau amžius, o ne priklausymas konkrečiai kartai lemia požiūrį į prekės ženklus. Su amžiumi vėsta vartotojų meilė ir prekės ženklams, ir parduotuvėms, o vienos kartos nuostatų skirtumai būna kur kas įvairesni nei tarp skirtingų kartų atstovų.

„Kartos egzistuoja ir tarp kartų būtų galima atrasti skirtumų, tačiau visuomet savęs reikia paklausti, kiek tie kartų skirtumai yra reikšmingi, kad dėl jų keistume rinkodaros strategijas“, – kalba Vaidotas Valantiejus, rinkodaros strategijų planuotojas.

Jis pasitelkia olandų tyrimų bendrovės „Motivaction“ atliktą „Glocalities“ analizę, kurioje buvo apklausta 48.000 žmonių iš 20-ies šalių. Buvo tiriamos jų nuostatos ir lyginama, kaip nuostatos skiriasi tarp skirtingų kartų ir pačioje kartoje. Tyrimas parodė, kad nuostatų skirtumai tarp vienos kartos žmonių yra kur kas įvairesni nei tarp skirtingų kartų. Tyrimo autoriai taip pat teigia, kad kartų skirtumas atsiranda paprasčiausiai dėl to, kad sendami žmonės darosi konservatyvesni.

52795
130817
52791