X, Y ir Z kartos – ne panacėja rinkodaroje ir pardavimuose

„Kartos egzistuoja ir tarp kartų būtų galima atrasti skirtumų, tačiau visuomet savęs reikia paklausti, kiek tie kartų skirtumai yra reikšmingi, kad dėl jų keistume rinkodaros strategijas“, – kalba Vaidotas Valantiejus, rinkodaros strategijų planuotojas.
Jis pasitelkia olandų tyrimų bendrovės „Motivaction“ atliktą „Glocalities“ analizę, kurioje buvo apklausta 48.000 žmonių iš 20-ies šalių. Buvo tiriamos jų nuostatos ir lyginama, kaip nuostatos skiriasi tarp skirtingų kartų ir pačioje kartoje. Tyrimas parodė, kad nuostatų skirtumai tarp vienos kartos žmonių yra kur kas įvairesni nei tarp skirtingų kartų. Tyrimo autoriai taip pat teigia, kad kartų skirtumas atsiranda paprasčiausiai dėl to, kad sendami žmonės darosi konservatyvesni.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai