Prekių ženklų komunikacija: matomumas „Coca-Colai“, palankumas – „Džiugui“

Tokius duomenis pateikia žiniasklaidos stebėsenos bendrovė „Mediaskopas“, analizavusi konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ finalininkus, 28 prekių ženklus iš 4-ių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių.
Prekių ženklų-finalininkų komunikacija šį balandį buvo vertinama pagal kiekybės ir kokybės parametrus – paminėjimų skaičių, pasiektą auditoriją, įvaizdį, prekių ženklo matomumą ir paveikumą. Į šios analizės rezultatus buvo atsižvelgta renkant sėkmingiausią metų prekių ženklą, kur nugalėtojo laurai, įvertinus skirtingų tyrimų rezultatus, teko „Džiugui“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai