2018-05-29 14:33

Prekių ženklų komunikacija: matomumas „Coca-Colai“, palankumas – „Džiugui“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Komunikacijos sėkmei svarbu būti matomiems ir socialinėje, ir tradicinėje žiniasklaidoje. Teigiamą įvaizdį abiejų barikadų pusėse geriausiai sekasi kurti „Džiugui“ ir „Biodermai“.

Tokius duomenis pateikia žiniasklaidos stebėsenos bendrovė „Mediaskopas“, analizavusi konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ finalininkus, 28 prekių ženklus iš 4-ių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių.

Prekių ženklų-finalininkų komunikacija šį balandį buvo vertinama pagal kiekybės ir kokybės parametrus – paminėjimų skaičių, pasiektą auditoriją, įvaizdį, prekių ženklo matomumą ir paveikumą. Į šios analizės rezultatus buvo atsižvelgta renkant sėkmingiausią metų prekių ženklą, kur nugalėtojo laurai, įvertinus skirtingų tyrimų rezultatus, teko „Džiugui“.

52795
130817
52791