Pavasarį pasitinka su pozityvia socialine akcija

Publikuota: 2018-03-24
Akcijos lauko reklamos stendas.
Akcijos lauko reklamos stendas.

„Nebetžodžiauk“ – ragina didžiuosiuose Lietuvos miestuose atsiradę lauko reklamos stendai. Tai agentūrų „Love“ ir „Clear Channel“ socialinė iniciatyva.

„Prasidėjus astronominiam pavasariui, kovo 20 d. startavome su socialine akcija, su kuria kviečiame pozityviau pažvelgti į pasaulį ir atsisakyti žodelio „bet“, dažnai sugriaunančio bet kokią pozityvią idėją. Dirbote puikiai, bet premijų nebus; aš atsiprašau, bet tu pats pirmas pradėjai; norėjau jai pasipiršti, bet.... tas „bet“ dažnai taip sugadina pačias geriausias idėjas. Ateina pavasaris, atsinaujina gamta, atsinaujinkime ir mes. Be jokių „bet“, – nusišypso Asta Buteikytė, agentūros „Love“ kūrybos vadovė.

Tiek lauko reklamos stenduose, tiek specialiai šia proga sukurtame interneto puslapyje nebetzodziauk.lt siūloma atkreipti dėmesį, kiek mūsų gyvenime yra to „bet“, dažniausiai niekais paverčiančio tai, kas galėtų kelti nuotaiką, pastūmėti naujoms idėjoms, darbams.

„Galima sakyti „Gražiai atrodai, bet ta suknelė tave storina“, o galima „Gražiai atrodai, gal dar trūksta šio šaliko“. Pirmas sakinys gali sugadinti nuotaiką visai dienai, antras – suteikti įkvėpimą. Ne visais gyvenimo atvejais tai įmanoma ir mūsų uždavinys atkreipti dėmesį, o ne parengti instrukciją. Galime tik patvirtinti, kad tai veikia“, – įsitikinusi p. Buteikytė, pridurdama, kad pradėjus įgyvendinti akciją ofise visi pradėjo vengti to nelemto „bet“ ir atmosfera tikrai pagerėjo.

„Ši akcija tikrai nėra susieta su jokia mūsų kuriama produkto reklama. Tai mūsų dovana visuomenei, o kartu ir sau patiems, juk pozityvioje visuomenėje gyventi ir kurti daug smagiau. Idėja kilo iš kalbos. Patys matome, kiek daug negatyvumo yra aplinkui. Lyg ir viskas gerai, bet… Taip išsigrynino problema. Todėl kilus ofise minčiai, kiek daug gerų dalykų sugadina „bet“, susėdome, atmetėme visus „bet dabar neturiu laiko“, „bet gal vėliau“ ir sukūrėme paprastą ir, viliamės, veiksmingą akciją, – pasakoja p. Buteikytė. – Vienintelis tikslas – atkreipti žmonių dėmesį į save, savo kalbą. Tad jei tų „bet“ sumažės – tikslas pasiektas“.

Prisijungti prie „nebetžodžiauk“ akcijos atsisakant „bet“ kviečia lauko reklamos stendai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 22

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas Rėmėjo turinys 1

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda.

E. laiškų rinkodara: kokių pasiūlymų laukia klientai

Kasdien atsirandant vis naujiems nuomonės lyderiams (angl. influencers), atrodo, kad tai – vienintelis...

Rinkodara
2018.04.08
Kad pasiektų vartotojus, tampa savo srities ekspertais

Pasitelkite socialinius tinklus, rašykite tinklaraštį, dalinkitės vaizdo įrašais su patarimais, – tokių...

Rinkodara
2018.04.08
Gaiviųjų gėrimų gamintojai persidalija rinką Premium 6

Nealkoholinių gėrimų rinkoje – apstu pokyčių: gamintojams konkurenciją didina „Lidl“, kitų tinklų privačių...

Pratęsiama paraiškų registracija konkursui „Password 2018“

Jau penkioliktą kartą varžytis dėl efektyviausios rinkodaros kampanijos titulo kviečiančios „Verslo žinios“...

Rinkodara
2018.04.05
Didesnis darbuotojų įtraukimas stiprina lojalumą ir didina kuriamą vertę Rėmėjo turinys 6

Siekiančios išlaikyti ir motyvuoti darbuotojus bei norinčios pritraukti naujų talentų organizacijos jau...

Vadyba
2018.04.05
„Publicum Group” parduoda agentūrą „Love”

Integruotos komunikacijos bendrovė „Publicum Group” parduoda kontrolinį reklamos agentūros „Love” akcijų...

Rinkodara
2018.04.04

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau