Jautri „Huawei“ reklama iš „Euro Effie“ parsiveža sidabrą

Publikuota: 2017-11-02
Stop kadras iš klipo.
svg svg
Stop kadras iš klipo.

„Huawei“ reklama sužibėjo 21-uose kasmetiniuose Europos komunikacijų agentūrų asociacijos „Euro Effie“ apdovanojimuose, kurie yra laikomi rinkodaros komunikacijos kampanijų „Oskarais“.

Bendrovė apdovanota sidabru už rinkodaros komunikacijos kampaniją #BePresent, kuri praėjusių metų pabaigoje buvo vykdoma Centrinės ir Rytų Europos bei Skandinavijos rinkose, įskaitant Lietuvą.

Kampanija skatino didžiųjų žiemos švenčių metu mažiau dėmesio skirti telefonams, daugiau – savo artimiesiems. Šių metų „Euro Effie“ rinkimuose „Huawei“ buvo vienintelė bendrovė IT / telekomunikacijų kategorijoje, įvertinta apdovanojimu.

Kaip teigia kampanijos kūrėjai, reklama buvo stengtasi išsiskirti iš konkurentų, kalėdiniu laikotarpiu intensyviai investuojančių į telefonų reklamą, ir sustiprinti ryšį su tiksline auditorija kalbant apie tai, kas jai iš tiesų svarbu. Būtent todėl visa kampanija buvo paremta ne paties telefono reklama, o jautria žinute – raginimu per Kalėdas padėti telefoną į šalį ir daugiau dėmesio skirti savo artimiesiems.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Kampanijoje buvo naudojama televizijos reklama, taip pat skaitmeniniai ir tradiciniai reklamos sprendimai. Kampaniją papildė viešųjų ryšių veiksmai, į kuriuos buvo įtrauktos ir vietos įžymybės (Lietuvoje – Erica Jennings, Monika Šalčiūtė, Agnė Jagelavičiūtė ir Indrė Stonkuvienė).

Kampanijos akcentas buvo Varšuvoje atidaryta „idealios dovanos“ parduotuvė, kurioje buvo siūloma per šventes artimiesiems padovanoti pačią geriausią dovaną – savo dėmesį.

„Euro Effie“ apdovanojimas „Huawei“ buvo skirtas už sugebėjimą sukurti prekės ženklo ryšį su vartotoju bei viso regiono ir vietinės tikslinės auditorijos suvokimą.

nuotrauka::1

„Šis apdovanojimas įvertino „Huawei“ pastangas kuo geriau suprasti vartotojų poreikius. Didžiuojuosi, kad šią kampaniją, kurią kūrėme išskirtinai Centrinės ir Rytų Europos bei Skandinavijos regionams, įvertino komunikacijos ekspertai“, – išplatintame pranešime teigia Tony Rongas, Centrinės ir Rytų Europos bei Skandinavijos regionų „Huawei“ vartotojų verslo grupės viceprezidentas.

Ši pernykštė kalėdinė reklaminė kampanija neliko nepastebėta ir vartotojų. VŽ rašė, kad periodiškai atliekamame „Synopticom Ad Research“ reklamų tyrime šis klipas rikiavosi tarp labiausiai pastebėtų kalėdinio periodo klipų, o labiausiai patikusiųjų dešimtuke tai buvo ryškus ir itin palankiai įvertintas lyderis, surinkęs vidutiniškai 9,55 balo iš 10.

„Svarbiausios šios reklamos pamokos: gana ilga, vaizdais neperkrauta ir emociją sukurianti istorija, taip pat muzika, jaudinanti ne mažiau nei vaizdas. Trečia – vaikas ir šuniukas – nepaneigiamas, klasikinis reklamos ginklas“, – tuokart VŽ teigė Mindaugas Liaudenskis, „Synopticom Ad Research“ vadovas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 6

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku