2017-11-02 22:00

Jautri „Huawei“ reklama iš „Euro Effie“ parsiveža sidabrą

Stop kadras iš klipo.
Stop kadras iš klipo.
„Huawei“ reklama sužibėjo 21-uose kasmetiniuose Europos komunikacijų agentūrų asociacijos „Euro Effie“ apdovanojimuose, kurie yra laikomi rinkodaros komunikacijos kampanijų „Oskarais“.

Bendrovė apdovanota sidabru už rinkodaros komunikacijos kampaniją #BePresent, kuri praėjusių metų pabaigoje buvo vykdoma Centrinės ir Rytų Europos bei Skandinavijos rinkose, įskaitant Lietuvą.

Kampanija skatino didžiųjų žiemos švenčių metu mažiau dėmesio skirti telefonams, daugiau – savo artimiesiems. Šių metų „Euro Effie“ rinkimuose „Huawei“ buvo vienintelė bendrovė IT / telekomunikacijų kategorijoje, įvertinta apdovanojimu.

Kaip teigia kampanijos kūrėjai, reklama buvo stengtasi išsiskirti iš konkurentų, kalėdiniu laikotarpiu intensyviai investuojančių į telefonų reklamą, ir sustiprinti ryšį su tiksline auditorija kalbant apie tai, kas jai iš tiesų svarbu. Būtent todėl visa kampanija buvo paremta ne paties telefono reklama, o jautria žinute – raginimu per Kalėdas padėti telefoną į šalį ir daugiau dėmesio skirti savo artimiesiems.

Kampanijoje buvo naudojama televizijos reklama, taip pat skaitmeniniai ir tradiciniai reklamos sprendimai. Kampaniją papildė viešųjų ryšių veiksmai, į kuriuos buvo įtrauktos ir vietos įžymybės (Lietuvoje – Erica Jennings, Monika Šalčiūtė, Agnė Jagelavičiūtė ir Indrė Stonkuvienė).

Kampanijos akcentas buvo Varšuvoje atidaryta „idealios dovanos“ parduotuvė, kurioje buvo siūloma per šventes artimiesiems padovanoti pačią geriausią dovaną – savo dėmesį.

„Euro Effie“ apdovanojimas „Huawei“ buvo skirtas už sugebėjimą sukurti prekės ženklo ryšį su vartotoju bei viso regiono ir vietinės tikslinės auditorijos suvokimą.

Apdovanojimų nuotr.

„Šis apdovanojimas įvertino „Huawei“ pastangas kuo geriau suprasti vartotojų poreikius. Didžiuojuosi, kad šią kampaniją, kurią kūrėme išskirtinai Centrinės ir Rytų Europos bei Skandinavijos regionams, įvertino komunikacijos ekspertai“, – išplatintame pranešime teigia Tony Rongas, Centrinės ir Rytų Europos bei Skandinavijos regionų „Huawei“ vartotojų verslo grupės viceprezidentas.

Ši pernykštė kalėdinė reklaminė kampanija neliko nepastebėta ir vartotojų. VŽ rašė, kad periodiškai atliekamame „Synopticom Ad Research“ reklamų tyrime šis klipas rikiavosi tarp labiausiai pastebėtų kalėdinio periodo klipų, o labiausiai patikusiųjų dešimtuke tai buvo ryškus ir itin palankiai įvertintas lyderis, surinkęs vidutiniškai 9,55 balo iš 10.

„Svarbiausios šios reklamos pamokos: gana ilga, vaizdais neperkrauta ir emociją sukurianti istorija, taip pat muzika, jaudinanti ne mažiau nei vaizdas. Trečia – vaikas ir šuniukas – nepaneigiamas, klasikinis reklamos ginklas“, – tuokart VŽ teigė Mindaugas Liaudenskis, „Synopticom Ad Research“ vadovas.

52795
130817
52791