Reklamos sėkmingiausieji: Sabonis, „Huawei“ ir vaiko korta

Periodiškai „Synopticom Ad Research“ atliekamame tyrime pateikiama po dešimt labiausiai įsiminusių ir patikusių reklaminių klipų, naujausioje tyrėjų ataskaitoje jų – dvylika.
„Kaip ir priklauso kalėdiniam stalui, šį kartą mūsų akiratyje buvo dvylika reklamų. Tiek buvo lyderių, ryškiai žmonėms įsiminusių reklamų“, – šypsosi Mindaugas Liaudenskis, „Synopticom Ad Research“ vadovas. Labiausiai įsiminusių reklamų dvyliktuko viršūnėje ir toliau karaliauja krepšinio legenda Arvydas Sabonis su prekės ženklu „Lidl“. Šios pozicijos tinklas neužleidžia nuo pat prekybos tinklo įsitvirtinimo Lietuvoje (trečią tyrimą iš eilės).
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai