2017-02-15 07:00

Reklamos sėkmingiausieji: Sabonis, „Huawei“ ir vaiko korta

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Labiausiai pastebėta ir įsiminta reklama kalėdiniu laikotarpiu – šventiniai „Lidl“ klipai. Labiausiai patikusiųjų dešimtuko viršuje rikiuojasi emocionali „Huawei“ reklama, o „Lidl“ klipas pastarajame sąraše – 5-asis.

Periodiškai „Synopticom Ad Research“ atliekamame tyrime pateikiama po dešimt labiausiai įsiminusių ir patikusių reklaminių klipų, naujausioje tyrėjų ataskaitoje jų – dvylika.

„Kaip ir priklauso kalėdiniam stalui, šį kartą mūsų akiratyje buvo dvylika reklamų. Tiek buvo lyderių, ryškiai žmonėms įsiminusių reklamų“, – šypsosi Mindaugas Liaudenskis, „Synopticom Ad Research“ vadovas. Labiausiai įsiminusių reklamų dvyliktuko viršūnėje ir toliau karaliauja krepšinio legenda Arvydas Sabonis su prekės ženklu „Lidl“. Šios pozicijos tinklas neužleidžia nuo pat prekybos tinklo įsitvirtinimo Lietuvoje (trečią tyrimą iš eilės).

52795
130817
52791