2024-05-19 21:36

Vaizdo žaidimų industrija – aplinkosauginis košmaras ar tvarumo ateitis

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Duonos ir žaidimų! – posakis, žinomas jau nuo senovės Romos laikų ir savo aktualumą išlaikęs iki šių dienų. XX–XXI a. sandūroje „duona“ vis dar ?tebereiškė ne tik gyvybinių, bet net ir socialinių poreikių užtikrinimą, o štai „žaidimai“ – tik laisvalaikį. 

Visgi per pastaruosius tris dešimtmečius žaidimai savo svarbą didino ir, peržengę tik laisvalaikio sritį, šiandien ketina užimti visai kitą vietą ekonomikoje – ši industrija šimtams ir tūkstančiams užtikrina geras pajamas, sektorius kuria darbo vietas ir tampa sparčiai augančių kūrybinių industrijų proveržio ašimi. 

Per daugiau nei 53 metus nuo pirmojo komercinio vaizdo žaidimo atsiradimo, informacinėms technologijoms pasiekus neregėtas aukštumas, žaidimų kūrimas tapo viena paklausiausių industrijų. Dabar ji yra viena svarbiausių ir inovatyviausių Europos ekonomikos sričių, turinčių didžiulį plėtros potencialą, o generuojama vertė yra didesnė nei kitų kūrybinių industrijų – muzikos ir kino – kartu sudėjus.  

52795
130817
52791