Transportininkai išvairavo iš embargo pančių

Lietuvos vežėjai kelių transportu pirmiausia ir rimčiausiai pajuto 2014 m. vasaros pabaigoje rusų įvestą embargą, o šie metai turėjo parodyti, kaip pavyks įmonėms pertvarkyti veiklą. Nors būta nuogąstavimų, kad pasipils bankrotai, vežėjai rado naujų klientų – daugiausia Vakarų Europoje – ir kompensavo praradimus, nors daliai bendrovių, ypač mažesnėms, embargas tapo gana rimtu išbandymu.
Erlandas Mikėnas, Lietuvos vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas, pabrėžia, kad labiausiai baugino pirmasis pusmetis po embargo, kai beveik visi sausumos transporto vežėjai tikėjosi, jog padėtis greitai susitvarkys, atsigaus, nes sankcijos bus atšauktos. „Tuomet buvo sąstingis. Tačiau vežėjai, 2015-aisiais pamatę, kad ribojimai užtruks, ėmėsi iniciatyvos persiorientuoti, ir dabar nuotaika nebloga, nes jie rado nišų Europoje. Lietuvos transportininkai sugeba tai padaryti, ir tai kelia optimizmą“, – sako E. Mikėnas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai