2015-10-15 09:00

Akcijų medžiotojus keičia išlaidesni sveikuoliai

Inga Ilkytė, „Nielsen“ komercijos vadovė Baltijos šalims: „Gera tendencija, kad sveikos gyvensenos entuziastų per pastaruosius kelerius metus padaugėjo, o nuolaidų medžiotojų sumažėjo.“ Vladimiro ivanovo nuotr.
Inga Ilkytė, „Nielsen“ komercijos vadovė Baltijos šalims: „Gera tendencija, kad sveikos gyvensenos entuziastų per pastaruosius kelerius metus padaugėjo, o nuolaidų medžiotojų sumažėjo.“ Vladimiro ivanovo nuotr.
Aptrupėjęs vartotojų lojalumas yra ne kas kita, kaip didelės nuolaidų akcijų gausos pasekmė, tvirtina tyrimų bendrovės „Nielsen“ atstovai ir siūlo kitų sprendimų, kaip privilioti ir išlaikyti vartotojus. Verslininkai sutinka, kad vartotojai keičiasi, tad norint juos pasiekti reikia rinktis naujus būdus.

„Lietuva pagal pardavimo dalį per akcijas yra viena iš lyderių, ją Europoje lenkia tik Čekija ir Vengrija“, – trečiadienį VŽ organizuotoje metinėje vadovų konferencijoje „Verslas 2016“ teigė Inga Ilkytė, „Nielsen“ komercijos vadovė Baltijos šalims.

„Nielsen“ duomenys rodo, kad Lietuvoje šiemet per akcijas yra parduodama 47% visų greito apyvartumo prekių, skaičiuojant pagal vertę. Vokietijoje, Prancūzijoje, Norvegijoje ši dalis siekia tik 10– 20%, Lenkijoje, Rumunijoje ar net Ispanijoje – iki 30%.

52795
130817
52791