Iš „Itella“ į „SmartPosti“: ambicingas planas Baltijos šalims
Lietuvoje įmonė pradėjo nuo palečių pristatymo paslaugos ir labiau buvo žinoma „Itella“ vardu. 2020-aisiais buvo nuspręsta keisti profilį ir sukti į e-komerciją, tuo pačiu atsirado ir poreikis kitokiam įvaizdžiui.
„Prieš du metus priėmėm sprendimą, kad reikia tokio brendo, su kuriuo būtume aiškiai matomi kaip savo įmonių grupės dalis“, – kaip gimė „SmartPosti“ aiškina vadovas.
Per pastaruosius kelerius metus vien į e-komercijos technologijas, terminalus, rūšiavimo centrus įmonė investavo per 40 milijonų eurų. „SmartPosti“ atėjo į šią rinką paskutiniai ir yra TOP 5 Latvijoje ir Lietuvoje, tačiau tikslai ambicingi – net ir praleidę šiam verslui pandemijos suteiktą progą, mokėsi iš klaidų.
„Prisiėmėm riziką ir norim būti TOP 2 žaidėjas Baltijos šalyse“, – tvirtai tiki G.Mickus. – „Su nauju vardu norim pasiūlyti ir naujų potyrių. Klientų patirties gerinimas mūsų prioritetas numeris vienas.“
Investicijos į paštomatus niekam nebeįdomios, neabejoja pašnekovas, dabar reikia kalbėti apie klientų patirties gerinimą.
„Kad klientui nebūtų siurprizas, kada jis gaus siuntą, kad būtų patogu priimti sprendimą, siųstis į namus ar paštomatą, kad matytų visą siuntos kelią, o nutikus problemai būtų greitas sprendimas“, – galimybes tobulėjimui vardija G.Mickus. – „Vienas iš esminių momentų – lengvas siuntos grąžinimas.“
Kas svarbu šiandien ir kokie sprendimai iš tiesų gerina klientų patirtis, klausykite „Verslo tribūnos“ pokalbį su „SmartPosti“ vadovu Baltijos šalims Gediminu Mickumi.