2024-09-05 05:45

NiQ ekspertė: jaunesni pirkėjai, anksčiau mėgę „Lidl“, dabar palankiau vertina „Maximos“ parduotuves

Edita Asakavičienė, „NielsenIQ“ Vartotojų tyrimų skyriaus vadovė Baltijos šalims. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Edita Asakavičienė, „NielsenIQ“ Vartotojų tyrimų skyriaus vadovė Baltijos šalims. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Editos Asakavičienės, „NielsenIQ“ (UAB „AC Nielsen Baltics“) vartotojų įžvalgų vadovės Baltijos šalyse, teigimu, konkurencija tarp mažmeninės prekybos tinklų pastaraisiais metais yra labai sustiprėjusi, o pirkėjas turi galią rinktis, nėra prisirišęs prie vieno tinklo. Dabar turbūt didžiausias pokytis, anot pašnekovės, tas, kad dalis jaunesnių vartotojų, anksčiau palankiau vertinusių „Lidl“ parduotuves, prioritetą ėmė teikti „Maximai“.

podcast::lzl5AyGE

„Maximą“ kaip prekybos tinklą būtiniausioms prekėms rekomenduoja 42% apklaustųjų, „Maxima“ čia turi lyderystę, be to, reguliariai šiame tinkle lankosi 86% respondentų. Kadangi rinka yra dinamiška, tinklui svarbus didelis pasiekiamumas, matome, kad nuolatinių pirkėjų šiais metais labiausiai padaugėjo „Iki“, net iki 59%“, – aptardama „Shopper Trends“ tyrimą, atliekamą daugiau nei 50-yje pasaulio šalių, pažymėjo E. Asakavičienė.

52795
130817
52791