Nestandartinis sprendimas: turės dvi tinklo parduotuves tame pačiame prekybos centre

72 kv. m. ploto parduotuvė – pirmoji šiemet atidaryta „Rimi“ Vilniaus mieste ir dvyliktoji „Rimi Express“ formato parduotuvė Lietuvoje. Investicijos į naują parduotuvę siekia 140.000 Eur.
Pasak Vaido Lukoševičiaus, „Rimi Lietuvos“ generalinio direktoriaus, toks sprendimas prekyboje pasitaiko retai, bet jis buvo priimtas atsižvelgus į prekybos centro pirkėjų lūkesčius.
„Nors „Panoramoje“ veikia ir didžiausio „Rimi Hyper“ formato parduotuvė, tikimės, kad papildoma vieta atlieps skubančių lankytojų poreikius. Į mažo formato parduotuves pirkėjai tradiciškai užsuka panorę išgerti kavos, kitų gėrimų ar ko nors užkąsti. Išsigryninę klientų lūkesčius, manome, kad ši parduotuvė papildys kiek giliau prekybos centre veikiančią didžiąją „Rimi“ ir taps dar vienu tašku greitam apsipirkimui“, – viliasi V. Lukoševičius.
Pasak jo, šiemet planuojama atidaryti ne vieną naują parduotuvę, kartu yra investuojama į skirtingų formatų parduotuvių vystymą, išpildant tiek priemiesčiuose, tiek centrinėse miestų dalyse gyvenančių bei dirbančių pirkėjų poreikius.
Naujoji parduotuvė atidaryta žemutinėje prekybos centro aikštėje, šalia pagrindinio „Panoramos“ įėjimo. Kartu su „Rimi“ šioje erdvėje įsikūrė ir „Formosa“ burbulinės arbatos baras.
Prekybos tinklas „Iki“ taip pat šį kovą po rekonstrukcijos atidarė parduotuves Vilniuje, Pilaitės rajone, taip pat Visagine. Kiek anksčiau naujos „Iki“ tinklo parduotuvės duris atvėrė sostinės prekybos centre „Europa“, verslo centre „Artery“.
VŽ rašė, 2024 m. TOP 5 mažmenininkai planuoja investuoti daugiau į naujų parduotuvių plėtrą nei pernai. Remiantis prekybininkų VŽ pateiktais duomenimis, matyti, kad daugiausia naujų parduotuvių 2023 m. atidarė „Rimi“ ir „Lidl“, po 7-as. „Norfos mažmena“, „Iki“ atidarė po 6 naujas parduotuves. „Maximos“ kraityje – 2 naujų parduotuvių atidarymai, tačiau tai nerodo lėtesnės plėtros, nes ši prekybininkė 2023 m. daugiau dėmesio skyrė esamų parduotuvių atnaujinimui.