2024-02-08 10:00

Vartotojų lojalumui mažėjant, tirpsta tiekėjų derybinė galia

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Greito apyvartumo prekių ženklų reikšmė šiais metais prekybos sistemoje gali dar pamažėti. Ne itin palankias aplinkybes lemia vis augantis mažmenininkų pasiryžimas plėsti privačios etiketės prekių pasiūlą ir sustingęs vartojimas.
  • Iš tiekėjų tikisi, kad jie būtų pasiruošę derėtis dėl kainų ne tik žaliavoms brangstant, bet ir joms pingant.
  • Žinomiems prekių ženklams 2023 m. buvo iš tiesų įtemptas laikotarpis.
  • Viena svarbiausių 2024 m. temų liks poreikis mažinti kaštus po žvėriško infliacijos ralio.

Pastaraisiais metais mažmeninės prekybos sektoriuje įvyko reikšmingų vartotojų pasirinkimų pokyčių, kuriuos lėmė tiek ekonomikos, tiek rinkos tendencijos. Infliacija apribojo namų ūkių biudžetus ir paskatino atidžiau planuoti savo pirkinius, todėl nenuostabu, kad maisto prekėmis prekiaujančių įmonių apyvarta lyginamosiomis kainomis per metus (2023 m. gruodį, palyginti su 2022 m. tuo pačiu mėnesiu) ūgtelėjo vos 0,9%. 

52795
130817
52791