Specializuotų gėrimų parduotuvių strategijos: nuo nuosavų vynuogynų iki visos šalies padengimo

- „Vynoteka“ įgyvendina tarptautinės plėtros strategiją, bet didžiausias dėmesys – Lietuvai.
- „Bottlery“ 2023 m. daugiausia investavo Kaune.
- AMKA grupė Šiaurės Portugalijoje įsigijo vyno bei alyvuogių aliejaus ūkį „Quinta do Pego“.
- „Aibė“ startavo su naujos koncepcijos parduotuvėmis „Botella“.
Tankiausią Lietuvoje specializuotų parduotuvių tinklą, turintį 113 „Vynotekos“ parduotuvių, valdančios „Gelsvos“ grynasis pelnas 2022 m. susitraukė beveik 39%, iki 1,44 mln. Eur, 2021 m. jis siekė 2,35 mln. Eur.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai