2023-07-13 11:00

Kylanti grožio prekių industrija traukia investuotojų žvilgsnius

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Grožio pramonės spindesiui sunku atsispirti, ypač kai neretos įmonės EBITDA marža siekia iki 30%, tad neabejotinai visame pasaulyje daugės naujų bendrovių ir investuotojų. Prekių ženklai, norėdami sėkmingai veikti šioje kintančioje ir vis konkurencingesnėje aplinkoje, turės ieškoti būdų, kaip išsiskirti iš kitų. Tarptautinė vadybos konsultavimo įmonė „McKinsey & Company“ prognozuoja, kad po pandemijos kylanti grožio prekių rinka kasmet augs maždaug 6% ir 2027 m. pasieks 580 mlrd. USD.
  • Pasaulinė grožio prekių rinka kasmet augs maždaug 6% ir 2027 m. pasieks 580 mlrd. USD.
  • Vis labiau ryškėja spaudimas gamintojams kurti ir įgyvendinti tvarumo strategijas.
  • Stiprėjanti konkurencija paskatins keistis ir įsitvirtinusius prekių ženklus bei mažmenininkus.
  • Augimas yra, bet jis lėtesnis, ir kol nesibaigė karas, rožinių akinių nesideda.

Grožio prekių rinkos, apimančios odos priežiūros, kvepalų, makiažo ir plaukų priežiūros prekių kategorijas, vertė 2022 m. siekė 430 mlrd. USD. Akivaizdu, kad šis verslas atsparus pasaulinėms ekonomikos krizėms ir neramios makroekonominės aplinkos sąlygoms, konstatuojama naujausiame „McKinsey“ grožio prekių rinkos tyrime.    

52795
130817
52791