Alkoholinių gėrimų prekyba: naujas akcizų etapas, lenkų konkurencija, besikeičiantis vartojimas
- Alkoholio prekybos apžvalga: vartojimo įpročiai keičiasi.
- „Maxima“, „Norfa“, „Iki“: mažėja brangaus alkoholio, pavyzdžiui, konjako, paklausa.
- Prekybininkai teigiamai vertina ilgalaikę akcizų politiką, tačiau pataria labiau ją derinti su kaimyninėmis šalimis.
- Netekę Rusijos rinkos gamintojai atrado tolimesnius kraštus.
- Verta labiau atsižvelgti į vieno laipsnio apmokestinimą, kad jis būtų kuo vienodesnis tarp skirtingų kategorijų, sako ekspertai.
Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) duomenys rodo, kad 2022 m. vyno parduota 6,3% mažiau, spiritinių gėrimų kiekiai susitraukė 6,5%, o alaus pardavimai augo 6%.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai