Prekių ženklams atstovavęs verslas išbando mažmeną: kuria parduotuvių tinklą „Odore d’Amore“
Gustavas Jankauskas, „Melcon“, plėtojančios mažmeninės prekybos tinklą „Odore d‘Amore“, vadovas, VŽ sako, kad „Melcon“ pastaruosius penkerius metus atstovavo prekių ženklams, kurių produkcija buvo daugiausia prekiaujama vaistinėse, SPA centruose. Tačiau komercijoje iš esmės siekiant sėkmės svarbu kontroliuoti kuo didesnę prekybos grandinės dalį, todėl natūraliai kilo poreikis turėti ir savą patikimą mažmeninės prekybos kanalą.
„Taip atsirado ši idėja, kurią dabar audringai įgyvendiname. Pripažįstu, daug kas paremta emocijomis, labai tikime šiuo sumanymu. Ekselis gali bet ką ištverti, galima prirašyti įvairių skaičių, bet kaip paskui realybėje išeina – jau kitas dalykas“, – kviesdamas į vieną VIP apsipirkimo kambarių „Odore d‘Amore“, įrengtų parduotuvėje Vilniaus g., sostinėje, sako G. Jankauskas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai