2022-10-24 08:45

Prekių ženklams atstovavęs verslas išbando mažmeną: kuria parduotuvių tinklą „Odore d’Amore“

Gustavas Jankauskas, „Melcon“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Gustavas Jankauskas, „Melcon“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Iki šiol kvepalų, kūno priežiūros priemonių gamintojams atstovavusi įmonė „Melcon“ žengia į mažmenos verslą – iki metų pabaigos planuojama turėti 4 specializuotas aukštosios parfumerijos parduotuves „Odore d‘Amore“ Vilniuje ir Kaune. Plėtrai žvalgomos kitos Baltijos šalys, Kaukazo regionas.

Gustavas Jankauskas, „Melcon“, plėtojančios mažmeninės prekybos tinklą „Odore d‘Amore“, vadovas, VŽ sako, kad „Melcon“ pastaruosius penkerius metus atstovavo prekių ženklams, kurių produkcija buvo daugiausia prekiaujama vaistinėse, SPA centruose. Tačiau komercijoje iš esmės siekiant sėkmės svarbu kontroliuoti kuo didesnę prekybos grandinės dalį, todėl natūraliai kilo poreikis turėti ir savą patikimą mažmeninės prekybos kanalą.

„Taip atsirado ši idėja, kurią dabar audringai įgyvendiname. Pripažįstu, daug kas paremta emocijomis, labai tikime šiuo sumanymu. Ekselis gali bet ką ištverti, galima prirašyti įvairių skaičių, bet kaip paskui realybėje išeina – jau kitas dalykas“, – kviesdamas į vieną VIP apsipirkimo kambarių „Odore d‘Amore“, įrengtų parduotuvėje Vilniaus g., sostinėje, sako G. Jankauskas.

52795
130817
52791