„Amber Food“ restoranų grupė sugrįžo į „Wolt“ ir „Bolt Food“ platformas
Abi platformos bendradarbiavimo stabdymą motyvavo netiesioginiais „Amber Food“ ryšiais su Rusijoje verslą turinčia „Vičiūnai Group“.
Gegužės pabaigoje „Amber Food“ vadovas Gediminas Balnis užbaigė akcijų išpirkimo sandorį su Visvaldo Matijošaičio šeimos įmonėmis ir tapo vieninteliu restoranų grupės akcininku. Tokiu būdu nebeliko jokių „Amber Food“ sąsajų su „Vičiūnai Group“, pažymima pranešime.
„Situacija buvo išties sudėtinga ir nevienareikšmė, nieko keisto, kad rinkoje būta šiokio tokio persidraudimo. Visas viešojo maitinimo sektorius išgyvena sunkų laikotarpį, kuris gali tapti dar didesniu iššūkiu, jei kitąmet nebus pratęstas PVM lengvatos galiojimas, todėl rinkos dalyvių bendradarbiavimas ir savitarpio pagalba šiuo metu itin svarbi. Maisto pristatymų platformų sprendimas labai reikšmingas ir mums, ir mūsų klientams“, – išplatintame pranešime cituojamas Gediminas Balnis, „Amber Food“ direktorius.
„Amber Food“ vertinimu, per pristatymo platformas parduodamo maisto dalis grupės pardavimo struktūroje sudaro apie 17%. „Wolt“ ir „Bolt Food“ įvykdo didžiąją dalį pristatymo užsakymų.
„Amber Food“ jungia daugiau nei 40 restoranų ir joje dirba per 1.200 žmonių. Grupė valdo šiuos prekės ženklus: „Katpėdėlė“, „Charlie Pizza“, „Manami“, „Sugamour“, „La Crepe“, „Skonis“, „Guacamole“, „Lunch up“, „Grill Terrace“, „WOKout“, „Mollusca“, „EatSUSHI“.
VŽ rašė, kad pagrindinės restoranų grupės „Amber Food“ bendrovės pajamos per praėjusius metus augo, tačiau grynieji nuostoliai padidėjo bemaž du kartus. Panaši situacija yra ir kitose grupės restoranus valdančiose įmonėse.
Plačiau skaitykite:
- G. Balnis apie lūžio metus: laviruojame ir adaptuojamės, vienus restoranus uždarome, kitus – atidarome
- V. Vyšniauskas – apie darbus su „Amber Food“, emocijas, moralę ir krizes
UAB „Amber Food“, jungiančios restoranus „Katpėdėlė“, „Charlie Pizza“, „La Crepe“, „Skonis“ ir kt., pardavimų pajamos per 2021-uosius išaugo 20%, iki 17,96 mln. Eur. Grynieji nuostoliai padidėjo nuo 255.027 Eur iki 497.930 Eur.
UAB „Neragauta Azija“, jungiančios „Manami“, „WOKout“ ir „Guacamole“, pardavimai pernai išaugo 36%, iki 6,1 mln. Eur, o 2020-aisiais gautą grynąjį 145.071 pelną, pakeitė bemaž identiški nuostoliai (145.071 Eur).