2017-11-21 10:00

„Lidl“ pakeitė alaus rinką: ėjimas „Argus“ žirgu pasiteisino

„Argus“ sėkmę specialistai aiškina optimaliu kainos ir kokybės santykiu bei tuo, kad dėl akcizų stipriai pabrangus alui dalis pirkėjų renkasi privačias etiketes.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Argus“ sėkmę specialistai aiškina optimaliu kainos ir kokybės santykiu bei tuo, kad dėl akcizų stipriai pabrangus alui dalis pirkėjų renkasi privačias etiketes. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prekybos tinklui „Lidl“ su savo privačios etiketės „Argus“ alumi per vienus metus pavyko atsiriekti įspūdingą Lietuvos alaus rinkos dalį. Aludariai pripažįsta dėl „Lidl“ alaus segmente patiriantys tam tikrų sunkumų, tačiau sako, kad dramatiškų pokyčių kol kas neįvyko.

Rinkos tyrimų bendrovės „Baltmi“ duomenimis, alus – vienas iš produktų, kuriuos pardavinėti Vokietijos mažmenininkei sekasi itin gerai. Tai viena sėkmingiausių produktų kategorijų šiame tinkle šalia vaisių ir daržovių, pieno produktų ir fasuotos mėsos.

„Šių metų III ketvirčio duomenimis, „Lidl“ sugebėjo pasiimti apie 11% visos šalies alaus rinkos, kurioje labai svarbios ne tik tinklinės, bet ir tradicinės bei specializuotos parduotuvės. Per metus atsiriekti tokį didelį alaus prekybos rinkos kąsnį yra stulbinamai geras rezultatas“, – sako Artūras Urbonavičius, rinkos tyrimų bendrovės „Baltmi Baltics Market Insights“ verslo plėtros vadovas.

52795
130817
52791