„Lidl“ pakeitė alaus rinką: ėjimas „Argus“ žirgu pasiteisino

Prekybos tinklui Lidl su savo privačios etiketės Argus alumi per vienus metus pavyko atsiriekti įspūdingą Lietuvos alaus rinkos dalį. Aludariai pripažįsta dėl Lidl alaus segmente patiriantys tam tikrų sunkumų, tačiau sako, kad dramatiškų pokyčių kol kas neįvyko.
Rinkos tyrimų bendrovės Baltmi duomenimis, alus vienas iš produktų, kuriuos pardavinėti Vokietijos mažmenininkei sekasi itin gerai. Tai viena sėkmingiausių produktų kategorijų šiame tinkle šalia vaisių ir daržovių, pieno produktų ir fasuotos mėso ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti