„Lidl“ pakeitė alaus rinką: ėjimas „Argus“ žirgu pasiteisino
Rinkos tyrimų bendrovės „Baltmi“ duomenimis, alus – vienas iš produktų, kuriuos pardavinėti Vokietijos mažmenininkei sekasi itin gerai. Tai viena sėkmingiausių produktų kategorijų šiame tinkle šalia vaisių ir daržovių, pieno produktų ir fasuotos mėsos.
„Šių metų III ketvirčio duomenimis, „Lidl“ sugebėjo pasiimti apie 11% visos šalies alaus rinkos, kurioje labai svarbios ne tik tinklinės, bet ir tradicinės bei specializuotos parduotuvės. Per metus atsiriekti tokį didelį alaus prekybos rinkos kąsnį yra stulbinamai geras rezultatas“, – sako Artūras Urbonavičius, rinkos tyrimų bendrovės „Baltmi Baltics Market Insights“ verslo plėtros vadovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai