VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-12-16 05:30

Išparduotas „Gėris” užkariauja vaistines

„Oktofors“ nuotr.
„Oktofors“ nuotr.
Žiema Lietuvoje visada patikrina mūsų organizmo atsparumą: virusai, peršalimai, antibiotikų kursai ir nuovargis tampa kasdienybe. Vis daugiau tyrimų rodo, kad būtent žarnynas yra mūsų antroji imuninė sistema, o jame gyvenantys trilijonai bakterijų lemia, kaip jaučiamės, kiek energijos turime ir kaip greitai atsigauname.

Todėl visai nestebina, kad žmonės vis dažniau atsigręžia į natūralesnius, paprastesnius ir ilgalaikį rezultatą duodančius sprendimus. Fermentuoti produktai ir gyvosios bakterijos tampa tarsi mažu žiemos ginklu – tyliai, bet efektyviai padedančiu palaikyti savijautą. 

Ypatinga naujiena vaistinėse

Rinkoje, kurioje žmonės pavargo nuo pažadų ir ieško tikrumo, autentiškumas tampa stipriausia valiuta. Būtent taip savo vietą užsitarnavo lietuviškas sveikatingumo startuolis „Cannumo“, kurį įkūrė Mykolas Karpičius ir Dominykas Ježerys–OG Version. Jų kuriamas „Gėris“ šiandien žengia reikšmingą žingsnį tiek prekės ženklui, tiek visai Lietuvos sveikatingumo rinkai: gruodžio mėnesį produktas oficialiai pasirodė „Gintarinės“ ir „Norfos“ vaistinėse.

Fermentuotas produktas, pasižymintis natūralių gyvųjų bakterijų kultūrų įvairove ir aukštu jų kiekiu, vaistinėse sutiktas su trenksmu. „Tai nėra tiesiog internetinis produktas. „Gėris“ iš tikrųjų veikia. Jei net vaistinės mumis patikėjo – tai tikras įrodymas, kad „Gėris“ yra aukščiausios kokybės ir tikrai reikalingas žmogui. Tai mums vienas gražiausių metų momentų“, – sako bendraįkūrėjas M.Karpičius.

Ir šis momentas išties buvo ypatingas. Vos tik „MINI GĖRIS“ atkeliavo į vaistines, rinka sureagavo staigiai:

„Iš vaistinės gavau laišką, kad mūsų mini buteliukai buvo išpirkti per pirmą dieną. Prekės net nespėjo pasiekti lentynų. Tai mums labai svarbus ženklas“, – dalijasi Mykolas.

Kodėl žmonės taip greitai pamėgo „MINI GĖRĮ“?

„MINI GĖRIS“ sukurtas taip, kad tiktų šiuolaikiniam gyvenimo ritmui. Tai du gurkšniai viename 60 ml buteliuke – pusė ryte, pusė vakare. „Žmonės žiemą ieško pagalbos – po antibiotikų, virusų, uždegimų. „Gėris“ turi išskirtinai daug gyvųjų bakterijų kultūrų, o produkto natūralumas leidžia farmacininkams jį drąsiai rekomenduoti“, – pasakoja bendraįkūrėjas.

Tai nėra greita mada ar internetinis triukas. Tai produktas, kuris atliepia šių dienų poreikį: natūralu, paprasta, veiksminga.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/3336?placement=

Investicija, atvėrusi naujas duris

Šiems metams ypatingą prasmę suteikė ir dar vienas įvykis – laidoje „Rykliai. Lietuva“ paskelbta 1 mln. eurų investicija, kuri tapo rekordu visos Europos verslo realybės šou istorijoje.

600 tūkst. eurų už 20% akcijų ir dar 400 tūkst. eurų paskolos forma – tai vienas didžiausių pasitikėjimo balsų, kuriuos galėtų gauti jaunas prekės ženklas.

„Per dvejus metus tapome greičiausiai augančiu prekės ženklu Rytų Europoje. Judame į Jungtinę Karalystę, Europą, netrukus – ir į JAV. Žmonės ieško natūralių sprendimų, ir mes esame tam pasiruošę,“ – šypsosi M. Karpičius.

Netikėtos istorijos ir nauji skoniai

Gruodį rinką pasiekė ir avietinis „Gėris“, kurio etiketę nupiešė… keturmetė Gustė. „Ji dar neištaria R raidės, todėl mergaitę vadiname ne kūrybos, o kūlybos direktore“, – šypsosi bendraįkūrėjas. Per 6 dienas šio skonio buvo išpirkta apie tūkstantį buteliukų.

O jau sausį – dar viena naujiena: stipriausias iki šiol sukurtas prebiotikas, probiotikas ir postbiotikas - valgomoji versija, kuri, kartu su „Gėriu“, taps „pilnu žarnyno protokolu“ ir leis žmogui viską, ko reikia žarnynui, gauti dviejuose natūraliuose produktuose.

Kas išskiria „Gėrį“ iš kitų rinkoje?

  • Itin daug gyvųjų bakterijų kultūrų natūralioje, nepasterizuotoje formoje;
  • visiškai natūralus produktas, be pridėtinio cukraus;
  • tinka žmonėms, ieškantiems švelnaus, kasdienio būdo pasirūpinti savijauta.

Gėris nėra alternatyva vaistams. Tai natūralus būdas palaikyti gerą savijautą. Mūsų tikslas – reali žmonių gerovė, ne spalvinga reklama“, – pabrėžia Mykolas. 

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS

Galiausiai „Gėris“ nėra tik gėrimas ar dar vienas produktas lentynoje. Tai – mažas kasdienis priminimas, kad rūpinimasis savimi gali būti paprastas, natūralus ir prieinamas kiekvienam. Žiemos sezonu, kai organizmui tenka didžiausi išbandymai, toks ritualas tampa ne prabanga, o būtinybe.

Ir galbūt būtent todėl žmonės taip greitai pajuto ryšį su „Gėriu“: jis nekuria pažadų, o tyliai prisideda prie to, kad kasdien jaustumės geriau. Kartais būtent tokie maži žingsniai atveda prie didžiausių pokyčių.

52795
130817
52791