Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

47
  • 2023-04-17T21:09:07+03:00

    O gal tai...

    • 2023-04-17T21:13:28+03:00

      Ir kodėl gi?

    • 2023-04-17T22:25:54+03:00

      Ne, tai rodo, kad pamiršai kryptį kur turi eiti, paskui "ruskij korabl, ponial?"

  • 2023-04-17T21:43:09+03:00

    Nemažai tik deklaruoja naudojantys raudomą, realiai pila į baką, o šildosi kaip šildėsi - malkomis. Niekas gi netikrina fizinių asmenų

    • 2023-04-17T22:23:55+03:00

      Tai taip ir yra, tie kurie vogė visą gyvenimą ir toliau vogiai, gauna kelias tonas šildymui, bet pila į baką. Tikri faktai.

    • 2023-04-17T22:30:57+03:00

      Ant kiek reikia nekęsti savo auto, kad pilti tą brudą į baką. Nors 30 metų passatui greičiausia viskas tinka

    • 2023-04-18T07:59:15+03:00

      O kuo tu galvoji tas raudonas dyzelinas skiriasi nuo įprasto? Tai tas pats dyzelinas, tik prieš peteikiant į prekybą įpiltas raudonas dažas.

    • 2023-04-18T08:46:39+03:00

      Jis identiškas tik dažytas. Žiemą tiekiamas žieminis, vasarą vasarinis. Atskirai negaminamas.

    • 2023-04-18T14:18:49+03:00

      :D :D :D

  • 2023-04-18T09:07:38+03:00

    Gal užtenka pagaliau dotuoti tą iškastinį mėšlą?

    • 2023-04-18T09:39:33+03:00

      būtent, Aplinkos ministras atsakingas už klimato kaitą demonstruoja kaip pakeisti vieną š* kitu. Parems investicijas į dujų infrastruktūrą. Kokiam laikotarpiui, ir kiek tai sumažins CO2?

    • 2023-04-18T10:02:03+03:00

      Problema su grūdų džiovinimu, kad jiems reikia max mėnesį energijos. Neapsimoka jiems nei jokios granulės nei dar kas. O gamtinės dujos bus skiedžiamos žalių dujų mišiniu. Ar tai žaliu vandeniliu, biometanu ar sintetiniu metanu. Kainuos brangiau, bet daliai vartotojų tai apsimokės.

  • 2023-04-18T09:41:13+03:00

    Palauktų dar dešimtmetį kol elektros infrastruktūra pagerės, tuos dyzelinius katilus ir auto žmonės patys pasikeis. Jų ekslpotacija ir remontas užknisa. Dabar keisti katilus kuris kūrena panašų š ar mokėti tą didesnį akcizą ir matyti kaip valdininkai taško tavo pinigus flešiukams mažų mažiausiai abydna.

    • 2023-04-18T09:50:04+03:00

      Reikalas tas, kad naudoja jį ne krosnims, o pila į automobilio baką.

    • 2023-04-18T10:03:13+03:00

      Nėra panašus, tarša daug didesnė. Ir kaip kitas komentatorius parašė, naudoja tai į baką.

    • 2023-04-18T23:05:08+03:00

      Lietuvai ir ES trūksta suvokimo apie bendrą paveikslą pasaulyje. Kinijoj, USA toj pačioj Lenkijoj anglimis kūrenama gamykla spausdina produktus, juos parduoda ir vargo nemato. Jokiu būtu nesakau kad tai gerai, tačiau nesutinku kad turėtumėme save kaip valstybę ir jos žmones smaugti. Kiek Lietuvoj tų ūkininkų pila tą raudoną į traktorius už 100k ar į automobilius? Nauji dyzeliniai automobiliai jau praktiškai išnykę, komerciniai, net autobusai burzgia kartu su AdBlue. Dar 10+ metų visas LT autoparkas bus benzinas, hibridas, elektra ir bendra tarša sumažės automatiškai.

    • 2023-04-19T00:20:21+03:00

      Tai tegul pila už pilną kainą. Kodėl mes turėtume subsidijuoti dyzelio naudojimą išskirtinei žmonių grupei?

    • 2023-04-19T09:31:45+03:00

      Per kur mes substidijuojam tą kurą? Už jį tik akcizo neima tiek.

    • 2023-04-19T09:46:37+03:00

      va būtent neimant akcizo. Kodėl kiti vairuotojai turi mokėti pilną akcizą, o ūkininkai pildami "krosnių kurą" ne?

    • 2023-04-19T10:32:45+03:00

      Tam kad tamstos krosanai būtų po 0.4€ o ne po 1.4€. Tam kad LT kaimas neišnyktų visiškai, nes iš principo ant žemės ūkio ten viskas ir laikosi. Mentalitetas normalus, nei pats turi nei kitam duodi.

    • 2023-04-19T10:59:56+03:00

      O kuo pigesnio kuro pylimas į asmeninį automobilį pigina kruasaną?

    • 2023-04-19T11:11:31+03:00

      Kaip ir pačiam straipsnyje minima kad raudonas kuras naudojamas šildymui, ž. ū. produktų džiovinimui ar sandėlių šildymui. Kiek durnių pilasi to raudono dyzelio į mašinas? VMI su Policija gali patikrinti tokio dyzelio pirkėjų automobilių bakus kartas nuo karto, o ne pulti kelti akcizus ir keisti visų dyzelinių šildytuvų dujiniais.

    • 2023-04-19T11:47:30+03:00

      Tame pat straipsnyje rašoma, kad to kuro kažkaip tai keistai sunaudojama gerokai daugiau nei reikia produktų džiovinimui.

    • 2023-04-19T12:13:13+03:00

      O gal tau trūksta žinių, kas vyksta? Carbon border adjustment tax girdėjai? Nuo 2025 metų įvedama tvarka. JAV atsinaujinanti energetika diegiama sparčiau nei ES. Kaip ir Kinijoje. Tik Kinija labai sparčiai auga. Lenkai moka už savo anglis brangiau iš biudžeto. Nauji dyzeliniai išnykę vakarų Europoje, ne Lietuvoje. Tai kad yra AdBlue, nieko nesako apie efektyvumą, CO2 ir t.t. Tai jei po 10+ metų autoparkas bus efektyvesnis, tai ko čia kaso brangimas kuro? Gi jo mažiau naudosi.

    • 2023-04-19T12:16:12+03:00

      Visiškos pievos, maisto kainų subsidijos žemės ūkiui niekaip nemažina, nes eksportuoja į užsienį didžiąją dalį produkcijos be jokių eksporto mokesčių. Kiek kartų tave sustabdė policija ir tikrino, koks dyzelinas pas tave bake? Manęs niekada. Tėvų, brolio, pusbrolių ir puseserių bei artimiausių draugų ir bendradarbių - niekada. Ir kodėl galvoji, kad tik sau tą kurą pila, o ne tik kaimynams, meilužėms ir t.t.? Ir akcizo nebuvimas tik reiškia, kad ūkininkai pirkdami techniką visai nežiūri į kuro ekonomiją, kaip ir įrengiant grūdų džiovinimo sistemas, sandėlių šildymo sistemas. Ima kas pigiausia, nežiūrint į sukeliamą taršą.

    • 2023-04-19T13:09:39+03:00

      Iš kur miltai, ir visi jų produktai? Amazon aprūpina? Lietuvos ūkis ir tai dar atsilikęs nuo vakarų min. 10 metų, tai ko nekišus pagalių į ratus, nes keli rednekai dyzelio užsipylė į savo audi. Tai ar nebūtų paprasčiau keletą kartų per metus aktyviau pareiduoti su tikrinimais, nei pakeisti visą esamą šildymo sistemą. O esamos per laiką su tinkama ekonomine paskata būtų atnaujintos.

    • 2023-04-19T13:20:25+03:00

      Hehe rimtesnis tanklaivis padaro daugiau taršos per metus nei visoje Lietuvoje deginamas raudonas dyzelinas. Visi žino, visiem px.

    • 2023-04-19T13:20:37+03:00

      Hehe rimtesnis tanklaivis padaro daugiau taršos per metus nei visoje Lietuvoje deginamas raudonas dyzelinas. Visi žino, visiem ph.

    • 2023-04-19T16:10:58+03:00

      Kai neskaičiavai, tai taip ir atrodo, o kai paskaičiuoji, tai pasirodo, kad žemės ūkio tarša didesnė už visą laivybą, su kuria susijusi Lietuva. Niekas nežino, visiems px, kad išdvėsti kaip mielėms gresia, kai dauginasi iki pat tol kol nuo išskiriamo šūdo (alkoholio) arba bado, visa mielių kultūra žūva. Lygiai tą patį darome ir žmonijos kokie 95% ir to net nesupranta, t.y. nėra protingesni už vienaląstį. Prie ko iš kur miltai? Svarbu už kiek grūdus parduoda. O parduoda už kainą kuri susiklosto pasaulinėje rinkoje. Duok kad ir 100k€ už hektarą tiesioginių išmokų, kas padengtų net žemės įsigijimo kainą ir liktų pelno, kad po beveik butą nuo hektaro nupirksi, tai grūdų ir miltų kainos nesumažintų nė vienu centu. Atsilikęs? :) Vakaruose tiek naujos technikos nėra. Kad ūkininkavimo technologijos pačios atsilikę, tai tiesa, bet tai mažai susiję su pinigais. Keli rednekai nesimatytų statistikoje. Čia keli neužsipylė. O greičiausiai pradėjo net perpardavinėti, nes sau naudodavo visada.

    • 2023-04-19T16:11:08+03:00

      Kai neskaičiavai, tai taip ir atrodo, o kai paskaičiuoji, tai pasirodo, kad žemės ūkio tarša didesnė už visą laivybą, su kuria susijusi Lietuva. Niekas nežino, visiems dzin, kad išdvėsti kaip mielėms gresia, kai dauginasi iki pat tol kol nuo išskiriamo šūdo (alkoholio) arba bado, visa mielių kultūra žūva. Lygiai tą patį darome ir žmonijos kokie 95% ir to net nesupranta, t.y. nėra protingesni už vienaląstį. Prie ko iš kur miltai? Svarbu už kiek grūdus parduoda. O parduoda už kainą kuri susiklosto pasaulinėje rinkoje. Duok kad ir 100k€ už hektarą tiesioginių išmokų, kas padengtų net žemės įsigijimo kainą ir liktų pelno, kad po beveik butą nuo hektaro nupirksi, tai grūdų ir miltų kainos nesumažintų nė vienu centu. Atsilikęs? :) Vakaruose tiek naujos technikos nėra. Kad ūkininkavimo technologijos pačios atsilikę, tai tiesa, bet tai mažai susiję su pinigais. Keli rednekai nesimatytų statistikoje. Čia keli neužsipylė. O greičiausiai pradėjo net perpardavinėti, nes sau naudodavo visada.

    • 2023-04-19T20:20:46+03:00

      Tai kad paskaičiuota. Žemės ūkis sudaro tik ~10% viso co2 išmetimo. Daugiausiai teršiantis išlieka transportas, vėliau energetika ir pramonė. Gali po Lietuvėlę važinėti elektronobiliu tačiau jei vieną kartą nuskrisi į Australiją atostogų, būsi išmetęs tiek pat co2 kaip važiuotum Toyota Tundra su 8l varikliu visus metus į darbą. Kai vasarą keliausi po Lietuvą atkreik dėmesį į Lietuvos ūkį. Dauguma dar naudoja sovietinius pastatus, technika nors kai kuri ir nauja, bet auginimo, sandėliavimo, perdirbimo technologijos yra senos arba dar neišsivysčiusios palyginus su vakarų ūkiais. Vien dėl to dar ir naudojami tie patys dyzeliai šildymo katilai. P.s. Didžioji dalis Airijos privačių namų yra šildomi dyzeliu. Nors jie ir turi vienus didžiausių BVP Europoje. Kad kažkas užsipila to kuro tai faktas. Faktas ir tas kad jeigu dyzelinas yra žymimas tai tą spalvą galėtų dažniau ir patikrinti.

  • 2023-04-18T09:43:03+03:00

    rodo ne kokį nors mistinį šešėlį, o tikėtiną ūkininkų piktnaudžiavimą jiems kaip "lygesniems" teikiama valstybės (t.y. visų mūsų) subsidija, tuo pačiu subsidijų "lygesniems" politikos feilą. Gražu, įmesim dar 37 mln.€ katilų subsidijai, dar dujų infrastruktūrai, ir ką? Jokios analizės, BNS žurnalistai o gal ir ministras nesugeba net problemos masto įvardinti, kiek išaugo pirkimai, kas perka, ir ištirti, kur jis nukeliavo.

    • 2023-04-18T17:27:01+03:00

      Todėl , klounai vadovauja tokie kaip Gentviliukas

    • 2023-04-19T13:15:11+03:00

      Ministras problemą supranta, bet projektas ir taip žiauriai skylėtas, o jam reikia dar apsiginti dėl tokių smulkių detalių, tai apie esmę net bijo šnekėt. Jau failas, kad CO2 dedamosios gamtinėms dujoms nebus, bet kaip apie tai galima kalbėti, kai dėl ūkininkų dyzelio nesusitariama?

    • 2023-04-19T16:11:43+03:00

      keisti nekentėjai, kuo tas p.Gentvilas kliūva?

    • 2023-04-19T17:34:07+03:00

      Nes tiesiog konservatoriai valdžioje. Pagrįsti normaliai kritikos negali. Suprasti situacijos, kad iš esmės energinių išteklių branginimas šią akimirką yra politiškai arti neįmanomas, vingių neužtenka. Kad kai subsidijuoji teršimą, neteršti paskatinti praktiškai neįmanoma.

    • 2023-04-24T17:48:30+03:00

      tai kad konservai čia nė prie ko. Kad gentviliukas savo srity (klimatas/ CO2, aplinka, statybos) visiškai neįgalus. Jokio sisteminio veiksmo - auto mokesčio nėra, miškų susitarimo nėra, apie maisto atliekų politiką ar kokį nors žiediškumą baisu net paklausti, ai, ką čia tos smulkmenos, čia savivalda tegu. Sugeba tik bandyti apribojimus miško nuosavybei mažinti.

    • 2023-04-25T09:11:53+03:00

      Auto mokesčiai buvo nugesinti seime greitai. Nesakau, kad Gentvilas labai geras Aplinkos ministras, bet kritika lyginant su iki tol buvusiais ministrais - nepagrįsta. Ir pradėta daug gerų iniciatyvų.

    • 2023-04-25T10:47:35+03:00

      ministro nuomonė Seime nepraeina, jis tikrai įkaltų didelius auto mokesčius, tik suvalgytų jį visuomenė

    • 2023-04-25T11:50:48+03:00

      na, mes jau matėm, ką jis įkaltų. O kad nepraeina tokie jokios logikos neturintys mokesčiai, kaip jo siūlyti, tai tik pliusas Seimui. Tačiau vietoj to kad susirinkęs namų darbus jį taisytų, ministras arogantiškai pareiškia, kad daugiau projekto neteiks. Kas ten toks mus neseniai gąsdino EK baudom, jei nepasieksim CO2 mažinimo tikslų?

  • 2023-04-18T10:49:18+03:00

    negi ūkininkai prisipirko tiek daug galingų džipų ir taip sukėlė raudono dyzelio vartojimo šuolį?

  • 2023-04-18T12:21:17+03:00

    Man baisu net pagalvoti kaip Gentviliukas nesiorientuoja nei aplinkosaugoje, nei ekonomikoje nei supranta kaip veikia vartotojai. Skatiname ekologiją mažindami vartojimą? Gal kokių miškų atsodins ar šiaip kur nors daugiau bus žalumos? Abejoju, čia manau tam vairuotojui dar neturės tiek daug įtakos kiek turės daugiau prekėms parduotuvių lentynose. O surinkti pinigai jau matau ponios premjierės paskirstyti krašto apsaugai yra, nes rodos jau bankų nuskausminti yra maža. Tiesiog apgailėtina

    • 2023-04-18T12:30:49+03:00

      Ką čia nusišnekat? Kas bendro tarp ūkininko asmeninio važinėjimo pigesniu dyzeliu ir kainų parduotuvių lentynose?

    • 2023-04-18T12:36:30+03:00

      Kaip manai kodėl taip pradėjo ūkininkų kuro vartojimas augti? tikriausiai ne dėl akcizo didinimo, kuro priemaišų kiekio ir kitų mokesčių?

    • 2023-04-18T13:07:31+03:00

      Žinoma. O mokėti tokius pačius mokesčius kaip kiti, pilant kurą į savo didelį brangų visureigį, niekas nenori. Lygiai taip pat kaip visokie individualveiklininkai irgi mokesčių mokėti nenori.

    • 2023-04-19T09:07:11+03:00

      Tai va būtent, tikrai didelis visureigis naudoja kur kas daugiau degalų nei tarkime traktorius. Todėl staiga ūkinininkai pradėjo su traktoriais važinėtis vietoj visureigių

  • 2023-04-18T16:17:21+03:00

    straipsnio autorius visiskai nesiorientuoja rasydamas , kainas raudonojo dyzelio. Raso kad lietuvoje „2 centai už litrą... Ir nėra jokių paskatų keistis (kuro katilų – BNS), jeigu ir yra valstybės subsidijos pokyčiams“, – teigė ministras. Finansų viceministrės Rūtos Bilkštytės teigimu, Lenkijoje 1.000 litrų „raudonojo“ dyzelino kainuoja 48 Eur, Latvijoje – 60 Eur, Estijoje – 372 Eur. Totalus nusisnekejimas. Vakar dienos kaina Orlenlietuva tinklapyje pagal kainu protokola 827 eur uz 1000 litru

    • 2023-04-18T17:19:51+03:00

      Akcizas, ne kaina.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791