Užsipirko „auksinės“ medienos, pardavė nuostolingai, bet taip išsaugojo verslą
Pandemijos metai UAB „Medžio aura“ buvo augimo laikotarpis. Dailylentes, terasų lentas, pirčių medieną bei nesudėtingus statinius iš medžio gaminanti bendrovė pirkėjų nestokojo, nes daug kas tuo metu įsirenginėjo sodybas ar atnaujino namus.
Įmonė ne tik paaugino pajamas, bet ir įsikėlė į naujas biuro patalpas, priėmė daugiau darbuotojų.
Vis dėlto šią vasarą įmonė susidūrė su sunkumais, dėl kurių vadovė iš dalies kaltina save pačią.
„Visada laikiausi pozicijos nesielgti taip, kaip banda. Bet štai, kai šį pavasarį ėmė drastiškai kilti medienos kainos ir visi aplinkui eskalavo, kad jos bus dar didesnės, nesusilaikiau ir taip pat prisipirkau medienos brangiai. Gerai, kad neturime didelių sandėlių, tad ir mūsų įsigytos medienos kiekis nebuvo ypač didelis“, – pasakoja panevėžietė.
Problema prasidėjo vasaros pradžioje, kai medienos kaina ėmė kristi. Maža to, jau prieš tai buvo sumažėjęs pirkimas, ypač iš fizinių asmenų. Su kiekviena diena padėtis vis darėsi sudėtingesnė, nes sandėliai pilni, pardavimai sustoję. Jau pradėjo akivaizdžiai trūkti ir apyvartinių lėšų.
„Todėl kreipiausi į verslo konsultantę ir ši patarė verčiau parduoti medieną pigiau negu jos savikaina, bet išsivalyti sandėlį ir jį pripildyti atpigusia žaliava. Bet kaip parduoti, kai pirkimas sustojęs?“ – netolimos praeities dilemą prisimena verslininkė.
Plačiau skaitykite „VŽ Premium“.