2022-02-23 11:10

„Audimas“: gerus rezultatus lėmė sprendimai dėl e.prekybos ir sąnaudų valdymo

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
Sporto ir aktyvaus laisvalaikio aprangos įmonių grupė AB „Audimas“ 2021 metais gavo 25,3 mln. Eur pajamų, arba 19% daugiau nei pernai. Neaudituotas konsoliduotas ikimokestinis pelnas didėjo iki 2,9 mln. Eur.

[infogram id="168a6038-1635-4344-9337-c5c649503a08" prefix="gOq" format="interactive" title="Audimas-2020"]

Praėjusieji metai įmonei atnešė didelių ir reikšmingų pokyčių – „Audimas“ pertvarkė savo organizacinę struktūrą: atskyrė gamybos ir prekybos veiklą vykdančias įmones bei įsteigė nekilnojamo turto valdymo bendrovę.

Užsakomosios gamybos verslą vykdo UAB „Audimas Supply“, o prekinio ženklo verslą – UAB „Audimas Brand“. Rugpjūčio pabaigoje nekilnojamąjį turtą pradėjo valdyti UAB „Audimo turtas“. Kontroliuojančioje AB „Audimas“ liko sutelktos finansų, informacinių sistemų, personalo administravimo, turto valdymo ir kitos veiklos.

Šarūnas Šiugžda, „Audimo“ valdybos pirmininkas bei „LitCapital“ vadovaujantis partneris, pranešime nurodo, kad nors grupės bendrovės, kaip ir kiti sektoriaus dalyviai, 2021 metais susidūrė su reikšmingais tiekimo grandinių trikdžiais, žaliavų kainų augimu ir talentų stygiumi, laiku priimti sprendimai dėl elektroninės prekybos kanalo vystymo ir geras sąnaudų valdymas lėmė gerus rezultatus.

2022 metais planuojama išlaikyti panašius veiklų augimo tempus bei investuoti į naujas technologijas, verslo modelio ir produktų nišas, dar labiau stiprinti prekinio ženklo žinomumą.

Keletą mėnesių dėl karantino uždarytos „Audimas Brand“ parduotuvės neigiamos finansinės įtakos nepadarė – atvirkščiai, įmonės pajamos 2021 metais augo 11%. Įmonė ne tik tobulino savo elektroninę prekybą, tačiau plėtė ir fizinės prekybos tinklą – atidarė dvi naujas parduotuves Vilniaus „Akropolyje“ bei Pilaitės „Outlet“ prekybos centruose.

„Naujoji Vilniaus „Akropolio“ parduotuvė tapo mūsų pačia pagrindine lokacija, kurioje siekiame pabrėžti tai, kas „Audimą“ išskiria iš kitų – lietuviškumo tematika, santykis su gamta, tvarumas“, – sako Hardy Schulz, „Audimas Brand“ vadovas.

„Audimas Supply“ 2021 metais pajamas augino 26%. Gerus rezultatus lėmė įsibėgėjęs vartojimas, tad grįžtama prie strategijos orientuotis į sudėtingesnius, inovatyvesnius ir tvaresnius gaminius. Kaip teigia Inga Dumbliauskienė, „Audimas Supply“ vadovė, viena iš didžiausių šio verslo stiprybių – lankstūs ir tvarūs sprendimai, orientacija į gaminių kokybę ir klientų poreikius.

52795
130817
52791