Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2021-11-24 06:00
2021-11-15 20:48
RĖMIMAS
2021-11-11 06:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Tuoj antra kadencija įpusės, o Šiaurinė gatvė net nesuprojektuota. Jeigu kiniečiai tokiais tempais būtų dirbę, iki šiol su dviračiais po ryžių laukus važinėtų.
40.000 kWh sutaupymas per visą Vilniaus miestą yra ~1000€ per metus eilės. Ar čia tikrai ta didžioji kliento energijos taupymo sėkmės istorija, kuria ESO turi dėl ko viešai mojuoti? Skaitytojas_92558B - matyt įsivaizduojate, kad kiniečių mentalas seniai būtų iškraustęs, nugriovęs, užtvindęs ir išasfaltavęs, nei tau PŪV, nei PAV vertinimų, nei privačių sklypų išpirkimų. O švedai dar kelis metus diskutuotų dėl alternatyvų. Jums imponuoja kiniečių buldozerio modelis? Man ne.
Sutaupymas viskas šaunu, greičiausiai pakeitus šviesoforus ir sumažinus jų skaičių sankryžoje yra kažkokia nauda, bet patogumo -100. Šviesoforai ir sustojimo linija "jog dačikas fiksuotų" yra super blogai suplanuoti. Realiai linija turėtų būti patraukta per vienos mašinos ilgį, tam, kad patogiai galėtum matyti šviesoforą. Tad girtis efektyvumu šaunu, bet iš vartotojo pusės - minusas dėl patogumo.
Absoliučiai pritariu. Visad stoju gerokai toliau nuo stop linijos tik dabar klausimas ar tai turi įtakos šviesoforų veikimui reguliuojant srautus?