Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai

„Sąmoningai ar nesąmoningai pirmiausia klientas, pirkėjas, vertina žmogų, su kuriuo bendrauja. Nuo pardavėjo labiau nei nuo produkto priklauso, ar klientas bus patenkintas, – pabrėžia Aida Baranauskaitė, „TMD Partners“ konsultantė. – Prieš kiekvieną bendravimą, susitikimą klientas turi su paslauga ar organizacija susijusius lūkesčius, o pasitenkinimo matematika yra paprasta: jei norime turėti laimingus klientus, turime ne tik išpildyti, bet ir viršyti keliamus lūkesčius.“ Vis tik dažnai pardavėjai sukasi tarsi uždarame rate: maloniai bendrauja su klientais, sulaukia puikių vertinimų, tačiau sutartys taip ir lieka nepasirašytos.
„Privalu užčiuopti raktą, kuris leistų ne tik gražiai bendrauti, bet ir kurti vertingus santykius bei paskatinti klientus pirkti. Dažnai tai turėtų prasidėti nuo lūkesčių viršijimo ir kartu jų valdymo“, – kalba p. Baranauskaitė ir pateikia pavyzdį, kad neretai vadybininkai daro be galo daug, vis ruošia skirtingus pasiūlymus, atsako į kliento skambučius po darbo valandų arba savaitgaliais ir t. t.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai