2018-06-12 19:18

„Maxima“ laimi pigiausio tinklo vardą, „Lidl“ lipa ant kulnų

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Dėl augančių kainų kasmet Lietuvos vartotojai tampa vis jautresni akcijoms, vis mažiau lojalūs vienam tinklui ir bėgioja po skirtingas parduotuves. Bemaž visi lietuviai naudojasi lojalumo programomis – vidutiniškai 3 nuolaidų kortelės yra kiekvieno iš mūsų piniginėse.

99% skirtingų kartų atstovų šiemet teigia, kad kainos auga ir net 86% respondentų pripažįsta, kad keičia savo įpročius, padidėjus maisto kainoms, metinę „Pirkėjo tendencijų“ analizę tyrimų apibendrina bendrovė „Nielsen“.

„Vieni atsisako prabangos dalykų, kiti perka mažiau arba vis keičia skirtingų tinklų parduotuves ieškodami geriausio kainos ir kokybės santykio. Ištikimų vienam tinklui pirkėjų nuolat mažėja: jei 2016 m. tokių respondentų buvo 42%, 2017 m. – 39%, tai 2018 m. tokių bėra 35%, – palygina Daiva Buckonytė, „Nielsen“ verslo plėtros ir įžvalgų vadovė Baltijos šalims. – Kasmet daromės vis jautresni akcijoms, vaikštome po skirtingas parduotuves, o lojalumo programomis naudojasi bemaž visi – vidutiniškai 3 nuolaidų korteles turime savo piniginėje“.

52795
130817
52791