„Maxima“ laimi pigiausio tinklo vardą, „Lidl“ lipa ant kulnų

99% skirtingų kartų atstovų šiemet teigia, kad kainos auga ir net 86% respondentų pripažįsta, kad keičia savo įpročius, padidėjus maisto kainoms, metinę „Pirkėjo tendencijų“ analizę tyrimų apibendrina bendrovė „Nielsen“.
„Vieni atsisako prabangos dalykų, kiti perka mažiau arba vis keičia skirtingų tinklų parduotuves ieškodami geriausio kainos ir kokybės santykio. Ištikimų vienam tinklui pirkėjų nuolat mažėja: jei 2016 m. tokių respondentų buvo 42%, 2017 m. – 39%, tai 2018 m. tokių bėra 35%, – palygina Daiva Buckonytė, „Nielsen“ verslo plėtros ir įžvalgų vadovė Baltijos šalims. – Kasmet daromės vis jautresni akcijoms, vaikštome po skirtingas parduotuves, o lojalumo programomis naudojasi bemaž visi – vidutiniškai 3 nuolaidų korteles turime savo piniginėje“.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai