2018-04-30 09:00

Prekybininkų taktika – pirma parodyk, paskui parduok – pasiteisina

Vilma Bartuškaitė, dovanų krautuvėlės „Laimės džemas“ savininkė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vilma Bartuškaitė, dovanų krautuvėlės „Laimės džemas“ savininkė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kuo smulkesnis verslas, tuo svarbiau užmegzti stipresnį ryšį su pirkėjais: tai padeda padaryti mokymai ir papildomos paslaugos, kurių kitoje parduotuvėje kažin ar gautum.

 Pardavėjai, kurie šalia prekių pasiūlo ir paslaugų, laimi. Mokymai, bendri užsiėmimai su pirkėjais, tarkim, mezgant ar kepant duoną, ne tik suteikia informacijos apie įmonės produkciją, bet ir verslą padaro patarėju, į kurį galima kreiptis kilus neaiškumams ar net problemoms.

52795
130817
52791