2019-05-24 19:00

Pardavimų valanda „Lietuvos draudime“: kuo mažiau klausimų, tuo daugiau naudos

Raimondas Geleževičius, AB „Lietuvos draudimas“ privačių klientų departamento direktorius.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Raimondas Geleževičius, AB „Lietuvos draudimas“ privačių klientų departamento direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Augti daugiau, nei auga rinka, padeda naujovių taikymas – tiek pardavimų procese, tiek kuriant vertės pasiūlymą klientui. Bendrovė „Lietuvos draudimas“ sutrumpino pardavimo procesą įdarbinusi dirbtinį intelektą, kuris klientui pasiūlo net tai, ko jam dabar nereikia, bet neabejotinai prireiks apsidraudus.

VŽ tęsia straipsnių ciklą „Valanda su pardavimų vadovu“ apie geriausius pardavimų rezultatus pasiekusių Lietuvos įmonių pardavimų strategijas, efektyvų pardavimo komandos darbo organizavimą, gerąją patirtį ir išmoktas pamokas. Įmonių atrankos šaltinis – VŽ sudaryti Lietuvos verslo lyderių reitingai : 2018 m. sektorių lyderiai, „Gazelės“ , 500 Lietuvos verslo lyderių.

Pagal 2017 m. veiklos rezultatus VŽ sudarytame 500 Lietuvos verslo lyderių reitinge, AB „Lietuvos draudimas“ užima 3 vietą.

52795
130817
52791