2019-04-04 21:35

Pardavimų valanda įmonėje „Altas Auto“: su siauru segmentu – į plačią rinką

Karolis Šimkus, UAB „Altas komercinis transportas“ pardavimų vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Karolis Šimkus, UAB „Altas komercinis transportas“ pardavimų vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
UAB „Altas komercinis transportas“ pardavimų modelis, kurio pagrindas – įgaliotųjų įmonės atstovų (angl. dealer) tinklas užsienio rinkose, dabar jau neatitinka bendrovės ambicijų. Todėl šiais metais pardavimo struktūroje numatyti pokyčiai. Jie turėtų padėti įmonei dar labiau įsiskverbti į esamas rinkas, o naujose – iš karto užimti platesnes pozicijas.  

VŽ tęsia straipsnių ciklą „Valanda su pardavimų vadovu“ apie geriausius pardavimo rezultatus pasiekusių Lietuvos įmonių pardavimo strategijas, efektyvų pardavimo komandos darbo organizavimą, gerąją patirtį ir išmoktas pamokas. Įmonių atrankos šaltinis – VŽ sudaryti Lietuvos verslo lyderių reitingai „2018 m. sektorių lyderiai“.

Praėjusiais metais pagal 2017 m. pardavimo pajamas, pelningumą ir kitus finansinius rodiklius VŽ sudarytame sektorių lyderių reitinge UAB „Altas komercinis transportas“ užima tryliktą vietą tarp pramonės įmonių.

52795
130817
52791