Kodėl naujausių technologijų be gyvų pardavimų neparduosi

Publikuota: 2019-02-17
Giedrius Skliutas, „Bitė Lietuva“ pardavimų vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Giedrius Skliutas, „Bitė Lietuva“ pardavimų vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Tik teoretikai gali galvoti, kad technologijoms parduoti labiausiai tinka elektroninė prekyba. Realybėje naujausias technologijas geriau sekasi parduoti tradiciniu būdu – fizinėse parduotuvėse.

Pardavimo sėkmę lemia kliento ir pardavėjo gyvas ryšys, ir pastarojo gebėjimai paaiškinti, kuo konkretūs technologiniai sprendimai gali būti naudingi žmogui.

Tai, kad gyvi pardavimai dar neišvyko kaip dinozaurai, liudija telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ patirtis, apie kurią specialiame video reportaže plačiau pasakoja Giedrius Skliutas, „Bitė Lietuva“ pardavimų vadovas.

Plačiau apie „Bitė Lietuva“ pardavimų strategiją skaitykite čia: Pardavimų valanda „Bitė Lietuvoje“

„Įsigyjant išmanų sprendimą, reikia suprasti, pabandyti, reikia, kad kažkas paaiškintų. Todėl mūsų pardavimų salonuose galima sutikti ne tik pardavėją, bet ir „profą“, t.y. žmogų, kuris viską išmano apie technologijas“, — sako p. Skliutas. Anot jo, „profas“ nėra pardavėjas ir neturi pardavimo tikslų ir ši nauja pozicija įmonėje buvo sukurta specialiai tam, kad padėti pirkėjams geriau suprasti, kokias technologijas žmonėms tikrai verta įsigyti.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Pagrindinis „NFQ Technologies“ pardavimų komandos tikslas – rasti įdomius projektus 300 IT specialistams 5

Norint, kad kuo daugiau potencialių pardavimų konvertuotųsi į pardavimą, pirminiame bendravimo su klientu...

Pardavimai
2019.05.19
Pardavimų valanda „NFQ Technologies“: ieško tinkamų projektų IT specialistams Premium 1

Kai pardavimų komandos pagrindinis tikslas yra surasti įdomius projektus trims šimtams IT specialistų, tampa...

Pardavimai
2019.05.14
Pardavimų valanda bendrovėje „Mars Lietuva“: sėkmę lemia kompetencijos, ambicijos ir disciplina Premium 4

Kai klientų poreikiai nustatomi remiantis objektyviais duomenimis ir tyrimais, prekių kategorijos auga net...

Pardavimai
2019.05.06
„Narbutas International“ pardavimų vadovas: ne visi partneriai nori parduoti daugiau 1

Pardavimų užsienyje vykdymas per prekybos partnerių tinklus – ir galimybė, ir iššūkis Lietuvos...

Pardavimai
2019.05.05
„Švaros brolių“ patirtis: žydruosius vandenynus gali įveikti kiekvienas pardavėjas 5

Siekis išsiskirti iš konkurentų pardavėjus skatina būti kūrybiškais ir pasitelkti netikėtus sprendimus...

Pardavimai
2019.05.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau