Kodėl naujausių technologijų be gyvų pardavimų neparduosi

Tik teoretikai gali galvoti, kad technologijoms parduoti labiausiai tinka elektroninė prekyba. Realybėje naujausias technologijas geriau sekasi parduoti tradiciniu būdu – fizinėse parduotuvėse.
Pardavimo sėkmę lemia kliento ir pardavėjo gyvas ryšys, ir pastarojo gebėjimai paaiškinti, kuo konkretūs technologiniai sprendimai gali būti naudingi žmogui.
Tai, kad gyvi pardavimai dar neišvyko kaip dinozaurai, liudija telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ patirtis, apie kurią specialiame video reportaže plačiau pasakoja Giedrius Skliutas, „Bitė Lietuva“ pardavimų vadovas.
Plačiau apie „Bitė Lietuva“ pardavimų strategiją skaitykite čia: Pardavimų valanda „Bitė Lietuvoje“
„Įsigyjant išmanų sprendimą, reikia suprasti, pabandyti, reikia, kad kažkas paaiškintų. Todėl mūsų pardavimų salonuose galima sutikti ne tik pardavėją, bet ir „profą“, t.y. žmogų, kuris viską išmano apie technologijas“, — sako p. Skliutas. Anot jo, „profas“ nėra pardavėjas ir neturi pardavimo tikslų ir ši nauja pozicija įmonėje buvo sukurta specialiai tam, kad padėti pirkėjams geriau suprasti, kokias technologijas žmonėms tikrai verta įsigyti.