Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2022-11-09T12:02:05+02:00

    Vystytojas tikriausiai mano, kad jie vieninteliai čia ne asilai? Teks susimokėt.

  • 2022-11-09T12:13:53+02:00

    Gal kas gali paaiškinti, kas čia gerbiamam merui atsitiko, kad pradėjo atrasti neleistinų statybų? Nes iki tol sandeliukai/transformatorinės avarinės būklės likvidavimo ar nesudėtingos rekonstrukcijos būdų sėkmingai virsdavo daugiabučiais ir niekam nekliūdavo...

    • 2022-11-09T13:14:41+02:00

      Tiksi to šroto laikas, paskutiniai pasipradymai prieš nugulant į politines paraštes. Šitas meras dergęs Vilnių, dar ilgai bus kaip keiksmažodis, kurio padarioje kompanijoje nevalia minėti.

    • 2022-11-09T13:55:17+02:00

      Pikta, kad darosi mažiau patogu greitį viršyti? :D

    • 2022-11-09T14:31:52+02:00

      turite faktų? klokite drąsiai.

    • 2022-11-09T22:52:13+02:00

      Jo. Pravaziuokite Vilniaus aplinkkeliu bet kuriuo metu. Ten leistinas 80-90. Kokiu greiciu vaziuoja? 150-170!. O pvz. Kokia Liepkalnio gatve pravaziuokit. Leistinas 50-70 . Kokiu greiciu vaziuoja! 100-130. Man, kaip zmogui vazinejanciam pagal KET akivaizdu lad gatviu siaurinimas tik trikdo eisma ir sudaro papildomus kamscius. Taciau isejus simasiui, visos iki vienos gatves bus perdarytos ir praplatintos. O greiciu megejus reikia drausmint ne " susi...nt" vaziavima visiems, o gaudant ir baudziant greicio megejus.

    • 2022-11-10T08:58:57+02:00

      Kad taip stipriai viršytų nepastebėjau, dažniausiai važiuoja +20-30 km/h nuo leistino. Pats stengiuosi daugiau nei +10km/h nuo leistino neviršyti.

    • 2022-11-10T10:20:09+02:00

      Keistas būdas drausminti vairuotojus: kuriant sąlygas transporto kamščiams ....

    • 2022-11-10T11:29:44+02:00

      Kaip siauresnės juostos (ne mažesnis jų skaičius) didina kamščius? :)

    • 2022-11-10T12:00:58+02:00

      As tiesiog paemiau ir suskaiciavau. Del to ir rasau, kad keliu siaurinimai beveik jokios itakos neturi piktybiniams pazeidejams.

    • 2022-11-10T13:09:54+02:00

      Tai tose vietose niekas nesiaurinta. Realiai susiaurintose gatvėse (čia Naujamiestyje, Šnipiškėse) vidutinis greitis yra 30-40 km/h, vien dėl to, kad psichologiškai nemalonu važiuoti greičiau. Prie mano namų yra lygiai tas pats (bet ne dėl to, kad gatvė būtų susiaurinta, o dėl to, kad viena pusė gatvės nuolat užparkuota), tai visi tuos porą šimtų metrų važiuoja ant 30 km/h, dar sumažindami greitį prasilenkiant. :)

    • 2022-11-10T18:20:59+02:00

      Dar karta pasikartosiu, siaurinimas greicio problemos nesprendzia, taciau siaurinimas labai efektyviai formuoja kamscius. Ir is mero ir jo aplinkos nuolatines komunikacijos sia tema aiskeja, kad toks jo tikslas ir buvo. Sudaryti kamscius, kad Vilnieciams butu nepatogu vazineti automobiliais Vilniuje. Ta jis pasieke.

    • 2022-11-10T21:15:48+02:00

      O kaip gi siauresnės juostos (ne mažesnis juostų skaičius) kelia kamščius? Nebent, kad neišeina neoficialių papildomų juostų suformuoti, bet tas niekada ir nebuvo leidžiama.

    • 2022-11-12T16:17:46+02:00

      Pats ir atsakėte į savo klausimą ankstesniame poste: todėl, kad dažnas vairuotojas mažina greitį "vien dėl to, kad psichologiškai nemalonu važiuoti greičiau." Jeigu ką nors dar prisimenate iš fizikos pamokų, tai gal sutiksite, kad kai per laiko vienetą atvykstančių į konkrečią kelio atkarpą mašinų skaičius išlieka tas pats, o jų judėjimo greitis sulėtėja, tai toje kelio atkarpoje mašinos užsibus ilgiau. Kai tas atvykimo tempas yra didelis, o judėjimo tempas sulėtėja pastebimai, tai sulėtėjimas virsta tuo, ką vadiname kamščiu.

  • 2022-11-10T10:11:28+02:00

    Tegul nejuokina tik su savo tokiais postais. Tiek savartyno nė prie vieno mero nebuvo pastatyta miesto centre. Ir čia net ne apie gatvių siaurinimą kalba... #niekadataiprinkimunelaukiau

  • 2022-11-10T15:56:02+02:00

    Jeigu norima papirkti užsakovus, žmones, padaromos vizualizacijos. Dabar ir teisiniai reikalavimai yra tokie.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791