Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

36
  • 2021-12-02T08:50:34+02:00

    Tai kur gi tie šlovingieji transporto sprendimai, gal galimą detalesnių paveiksliukų ar schemų? Šiaip ne taip lyg įžiūriu tuneliuką nuo Gerosios Vilties narkologinio gatvės į naująjį objektą, is that it? Aišku naikinama šviesoforinė pėsčiųjų perėja grūdant į parką einančius pėsčiuosius po žeme - tai kur gi tas Do Arch ir Pakalnio darnumas, judumas ir žalumas, kai pėsčiųjų vieta naujos statybos projekte yra vėl dungeone kaip prie ruso? :D

    • 2021-12-02T10:33:32+02:00

      Taigi nupaišė daug dviračių takų ir "kringelių" atseit pėstiesiems.... Ko dar norite? O jei be ironijos, tai kai pareiškiama, kad Geležinio vilko ir Tūkstantmečio gatvės p. Gilmai kliudo padaryti projektą patrauklesniu, tai ką aš žinau....

    • 2021-12-02T10:57:18+02:00

      Aš irgi be ironijos sakau, kad prisiskaitęs visų šitų pasakėčių apie žalumą, judumą ir humanizaciją, aš turėjau lūkestį, kad pėstieji nebus pakišti po žeme. Faktiškai reikėtų įtuneliuoti bent 100 metrų GV, jei neišeina narkologinio ašyje, tai bent kiek arčiau centro, link Konarskio gatvės ar pan. O dabar turime, kad pėstysis ir vėl kišamas į padzemkę, ir ne bet kur, o krasnuchoj su narkologiniais ir kitom problemom :D Tikrai projektas visumoj ne tragedija, geresnis nei pirminis, bet vis dar neįtikėtinai hipokritiškas. P.S. ar įtaka vandenvietei tirta? ;)

    • 2021-12-02T11:13:06+02:00

      Pritariu, kad kažkodėl net nesvarstoma įtunelinti GV. Ir triukšmo tarša mažėtų...

  • 2021-12-02T08:56:34+02:00

    Tikriausiai čia nėra vietos sąmokslo teorijai, kodėl seni architektai pramesti, o naujai vizijai pasirinkti DO architects su Gilyte priešakyje. Ir Pakalnio džiaugsmas čia tikriausiai irgi labai nuoširdus. Bet labiausiai gasdina parašytos mintys, kad šalia eantys platūs keliai yra blogis. Susiaurins Geležinio vilko gatvytę iki vienos juostos 2,5 m?

    • 2021-12-02T10:34:19+02:00

      ne ne, jokio sąmokslo. Tik užsigarantuojama, kad projektą tikrai patvirtins, nes juk jį daro mero žmona (t.y. Pakalnio darbdavio lovos šildytoja).

  • 2021-12-02T09:04:52+02:00

    Visas miestas sulaikė kvėpavimą, kur bus siaurinama ir statomi šviesoforai.

    • 2021-12-02T10:34:42+02:00

      Taigi pasakė. Geleižinio vilko ir Tūkstantmečio gatvės kliūva.

  • 2021-12-02T09:46:18+02:00

    Nejaugi ne akivaizdu, kad tokio dydžio objekto tokioje miesto vietoje iš viso neturėtų būti. Paskaičiuokite koks bus transporto srautas į ir iš to monstro ir jokie tuneliukai ar kiti stebuklai nieko nepadės. Šis monstras - būsimasis Vilniaus košmaras. Net jei visi persėstų ant dviračių, kaip yra įsitikinęs Šimašius, problemos tai neišspręstų - į tą monstrą net dviračių spūstys susidarys. Architektai, kurie projektuoja tokio dydžio objektus tokiose sostinės vietose, neturi sąžinės anei profesionalumo. Ar tik nebus godumas viso šio monstro stūmimo pirmyn variklis?

    • 2021-12-02T10:08:17+02:00

      Kad persestum ant dviračio tai reikia nustot mastyt kaip kaimiečiui, o be kaimietisko mąstymo Akropolyje nebus ką veikt.

    • 2021-12-02T10:35:41+02:00

      Apskritai ar dar prekybcentrių maža? Ir kodėl reikia grūsti į miestą, o ne statyti už miesto? Ar Outletpark nepasiteisino?

    • 2021-12-02T12:39:26+02:00

      Žmonės mieste gyvena, tai kam statyt už miesto?

    • 2021-12-02T14:58:46+02:00

      o tai Jūs į Akropolį ar Panoramą pėsčiom einat? Ar visgi važiuojat? Jei važiuojat, tai ar Jums tikrai labai svarbu, kad tai būtų arti miesto centro?

    • 2021-12-02T15:05:28+02:00

      aš vaikštau į Panoramą, kartais su dviračiu numinu iki šiaurės miestelio outlet. į visokius outletus prie aplinkelių manęs su šautuvu nenuvarysi

  • 2021-12-02T09:58:22+02:00

    Visiems verksniams: mieste turi būti miestas. Jei gyvenate toli nuo darbo, tai arba ieškotės darbo prie namų, arba ieškotės būsto prie darbo.

    • 2021-12-02T10:55:43+02:00

      Pakalni, čia tu?

    • 2021-12-02T10:55:51+02:00

      Taip, ir mieste neturi būti plačių gatvių. Ir iš viso gatvių neturėtų būti. Tik šaligatviai ir dviračių takai.

    • 2021-12-02T11:00:15+02:00

      Įgyvendinus Jūsų teiginį realybėje - bedarbių skaičius padidėtų ~ +100K. Bendrapiliečiai turi teisę pasirinkti gyvenamą vietą ir darbo vietą bet kurioje lokacijoje Lietuvoje ir gal net esančias toli viena nuo kitos. Valstybės ir savivaldybių rūpestis turėti efektyvias jungtis (susisiekimo infrastruktūrą) valstybių ir miestų mastu. Tokiam Vilniuj važiuoti 60min nuo Antakalnio iki Lazdynų turėtų būti gėdinga, ir tai kalbame apie visiškai centrinius, susiformavusius (ne naujus) rajonus. Ką kalbėti apie priemiesčius. Be 80-90min. piko metu iš Dvarčionių į Lentvarį nenuvažiuosi.

    • 2021-12-02T11:13:39+02:00

      Tai vienintelis tikras miestas yra Venecija?....

    • 2021-12-02T11:14:32+02:00

      Norint greitai nuvažiuoti iš Lentvario į Dvarčionis reikia investuoti į greitą viešąjį transportą, o ne greitkelius plėsti ir viadukų ant kiekvieno kampo pristatyti.

    • 2021-12-02T15:26:15+02:00

      Gerbiamasis, neturėdami naujų greitkelių ir viadukų Vilniuje jokio greito viešojo transporto neišvystysite, nes vienintelis greitasis transportas VNO yra G autobusai. Ir taip, reikia "įviadukinti" visą Ozo-Kareivių jungtį arba sparčiau statyti Šiaurinę g.

    • 2021-12-02T15:27:03+02:00

      greitasis transportas yra bėginis transportas.. kalbos apie bėginį transportą Lietuvoje daugumai sukelia nepakeliamas alergines reakcijas. nors reikėtų pradžioje esamą transportą sutvarkyt- pabandykit iš oro uosto traukiniu nusigaut į trakus ar lentvarį.. jau nekalbu apie kokias rūdiškes ar kariotiškes. Visos šios vietovės turi traukinių stotis. Tas pats su kitais persėdimais, pvz. Trakai - Kaunas.. beveik neįmanoma patogiai ir greitai nuvažiuot, kad ir su persėdimu.

    • 2021-12-02T16:02:50+02:00

      Tai būtent bėginiam transportui (ilgainiui gal ir su požeminėmis atkarpomis) ir reiktų skirti pinigus, o ne greitkeliams ir priviadukinimui ant kiekvieno kampo.

    • 2021-12-02T16:42:53+02:00

      pilnai sutinku

    • 2021-12-03T13:31:44+02:00

      Juokas tame, kad hipsteris su dziundziaplaukiais pasmakrėje šiandien dirba verslo centre Konstitucijos prospekte, kažkur netoli nuomojasi 27 m2 bendrabučio kambarį (aukštesniuose sluoksniuose vadinamą "co-living"). Už kambarį atiduoda didelę dalį algos, tai automobilio nusipirkti neįstengia. Kai reikia, išsinuomoja City Bee. Sugalvojo hipsteris, kad reikia uždrausti kitų mikrorajonų gyventojams patekti į centrą su automobiliu :) Valio! Bet hipsteris nepagalvoja, kad kitų rajonų gyventojai jam lygiai taip pat uždraus išvažiuoti iš savo centro. Tai kaip, hipsteri, nuvažiuosi pas mamą Adutišky? Ir kaip su 3 vaikais nuvažiuosi prie Žaliųjų ežerų? Ir kaip tau gamins mėgstamą migdolinę latte, jei nebus galima atvežti automobiliu migdolų į tavo veganų užeigą :)

  • 2021-12-02T11:03:36+02:00

    Taip taip, tik dviračiai išgelbės Vilnių. Daugiau šviesoforų, mažiau gatvių. Ufonautai. Šią savaitę kaip sekasi dviračiu į darbą važinėt ? :)

    • 2021-12-02T11:14:35+02:00

      Mačiau pora Wolt šįryt ant dviratukų. Panašu, jiems buvo smagu.

    • 2021-12-02T11:14:44+02:00

      Puikiai, tiesą sakant. :)

    • 2021-12-02T11:30:11+02:00

      Nežinau iš kur į kur važiavai, bet iš Žirmūnų į centrą tai tik arba gatve su automobiliais arba su buldozeriu priešaky. Gal kokį 10 entuziastų ir surinktum per visą Vilnių, su sąlyga, kad neturi šeimos, vaikų ir maisto savaitei.

    • 2021-12-02T11:43:25+02:00

      Po Šnipiškes ir Žirmūnų trikampį. Visi dviračių takai nuvalyti ir pabarstyti. Vienintelė bėda, kad nuo druskos grandinė rūdija. :)

    • 2021-12-02T15:10:46+02:00

      "Visi" , čia turi omeny trasą palei Nerį ? :)

    • 2021-12-02T16:01:51+02:00

      Ne, Žalgirio g. takas, Rinktinės, Minties gatvių takai etc.

  • 2021-12-02T11:34:21+02:00

    sveikinu t toliau darant vilniu nepatrauklesni gyventi šeimoms! Jei taip ir toliau nuo landsbergienes simasiu pyzdy gaus nes isnaikins vaikus mieste.

  • 2021-12-02T15:03:33+02:00

    Pakalniai ir šimašiai akropolius statytų net Katedros aikštėje. Jiems tik leiskime.

  • 2021-12-02T15:30:28+02:00

    Varykit dėl Gilmašiaus, bet projektas už tą kuris buvo yra geresnis KARTAIS. Ar net dešimtimis jų. Ir labai smagu, kad savivaldybė nepasidavė ir neleido statyti angarinio tipo akropolio, o privertė statyti kažką panašaus į Paupį.

  • 2021-12-02T16:24:14+02:00

    Kad įvertinti architektūrą, labai jau mažai info. Architektūra esanti arčiau žmogiško mastelio draugiškesnė.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791