Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-26 10:50
2025-09-26 07:38
2025-09-25 07:06
RĖMIMAS
2025-09-25 06:00
2025-09-24 16:40
2025-09-23 12:05
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Su ES parama finansuojame ne vietos gamintojus, o Kiniją.
ES mokesčių mokėtojų pinigais remiame Kinijos gamintojus, kurie paskui nukonkuruoja Europos gamyklas ir europiečiai lieka be darbo arba yra priversti prisivežti įmigrantų iš trečių šalių... labai toliaregė politika mūsų tarnautojų. Amerikonas jau suprato, kad norint išlikti teks ginti savo rinką ir savo gyvenimo būdą, neužilgo tą supras ir Europos biurokratas. Muitai Kinijos prekėms galėtų būti sprendimas.
Tarp gamintojo ir surinkėjo yra esminis skirtumas. Kai trumpas įvedęs muitus visiems aplink pradėjo gilintis, pamatė, kad vos ne 80% detalių yra iš tų šalių (įskaitant Kiniją). Tai tas "savų" rėmimas toks labai sąlyginis. Sprendimus reikėjo daryti gerokai anksčiau, prieš iškeliant gaymą į ten. Nesakau, kad nereikia remti vietinių "gamintojų". Tiesiog sakau, kad tai labai mažai įtakoja Kiniją. Ir susigrąžinti gamybą į senąjį žemyną bus tikrai sudėtinga.
Perdaug gerai manote apie mūsų biurokratus.
Su transportu gamyba ne buvo iškelta, o tiesiog kiniečiai į elektrifikacija metėsi pilna apimtimi, ne kaip europiečiai, kurie sako kad eina žaliu kursu, bet transporto priemonių gamintojai ir toliau investavo daugiau į VDV, nei EV technologijas. Kiniečiai jau pas save gamindavo daugiau elektrinių autobusų nei visas likęs pasaulis kartu sudėjus, kai Europos gamintojai suko galvą, kaip čia Euro standartą su VDV apgauti. Ir taip, suprantu būtinybę išlaikyti savo pramonę, ir ydą, remti įsigijimus strateginių sektorių prekių iš Kinijos, bet sakau, kad priežastis nėra tik biurokratinė.
Aš neišskiriu EV ir VDV, rašiau bendrai apie auto pramonę, labiau jų komplektuojančių gamybą. Imant vien EV situacija dar liūdnesnė.
Europai reikia nustoti nuolat ieškoti teisių ir komforto. Profsąjungų reikalavimai ir darbo kodeksai ir toliau virsta į "kaip kuo mažiau dirbti" reikalavimų rinkinius. Northvolt bankrotas Švedijoje akivaizdžiai parodė, kad Europa nepajėgi sukurti visos tiekimo grandinės, elektrinėms transporto priemonėms gaminti.
Nesuprantu kodėl kalbant apie Kiniją visi čia purkštauja apie kokybę. Aš galiu bb duot nukirst, kad tie kiniški autobusai yra žymiai geresni už Elintos produktus. Kur Elinta surinko know how? Kiek pagamino autobusų, kad išgaudyti visas kliurkas? King Longas, kiek matau pagamina apie 30 tūkstančių autobusų per metus. Tai ką jūs ten iš tos Elintos norit prieš pastatyt?
Tikrai yra tiesos. Bet ne visada tas "know how" yra skiriamas kokybei gerinti. Dažnu atveju tuo "know how" bandoma maksimaliai atpiginti produktą, kokybę nustumiant į paraštę (ypač Kinijoje).
Elinta Motors sukurtos galios sistemos sumontuotos daugiau kaip 1000 elektrinių autobusų ir sunkvežimių važinėjančių Europos keliais. Technologija patikrinta - bendrai visi elektromobiliai jau nuvažiavo virš 90 mln. km. Mūsų partnerio TREMONIA MOBILITY pagamintas autobusas su ELINTA MOTORS galios sistema pasaulinėje parodoje ekspertų komandos buvo paskelbtas 2025 metų Europos mini autobusu tarp visų mini autobusų, įskaitant ir dyzelinius. Kodėl mes nepastikime vietinias gamintojais? Gal tada pirkime ne tik autobusus iš Kinijos, bet ir dujas, naftą iš Rusijos, nes taip pigiau, ir toliau auginkime Kinijos ir Rusijos ekonomikas ir žlugdykime savo pramonę. Trumparegiška strategija.
nafta ir dujas visa es, taigi ir mes, pirko ir perka is rusijos.
ES užaugino Rusiją, o pasaulis Kiniją. Rusija kariauja Europoje, o Kinija pradės pasaulinį karą- tokia pasekmė mūsų politikų ( visų šalių, o ypač išsivysčiusių, kurie žiūri kaip tik savo piniginę papildyti per 4-5 metų kadenciją )
manau su kinija paprasciau sudarineti korupcinius sandorius.
Viešieji pirkimai vos ne išimtinai mažiausia kaina. Kinų priemonės eina mažesne kaina pelningai, nei Europos ant savikainos. Kodėl kinams turėtų reikėti duot pinigų, kai ir taip laimėtų?
nuo 2018m gyenimas smarkiai pasikeite... https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/232724/d-grybauskaite-viesi-kinijoje-tikisi-placiau-atverti-vartus-lietuvos-eksportuotojams?srsltid=AfmBOorvXwVMInH2ZCIrmd4v2RW4Zlh_OeMzZTKH0GbnZ_q-BJnaAbVu
tie ES pinigai taip pat ir mūsų sumokami, kad dabar remtume kinų gamintojus...
Europoje pagaminti autobusai yra su baterijomis is Kinijos, tik 30% brangesni. Kur logika permoketi, nes brangesni autobusai, brangesnis viesasis transportas?
Va tokie ir dirba vyriausybėje... 30 proc brangesni, nes marža didesnė ar kaštai didesnį? Čia gamintojo kaštai susidaro todėl kad mokesčius didesnius ES laiko. O autobuso kaina nėra tiesiogiai pririšta prie autobuso bilieto kainos
Ima komunistai Europą ir pasaulį visapusiškai...žlugdo visas vietos pramonės sritis...
Darbštumu ir pasiaukojimu ima