Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-12 21:30
2025-09-12 07:53
2025-09-11 08:09
RĖMIMAS
2025-09-11 06:45
2025-09-11 05:45
2025-09-11 05:45
2025-09-10 08:17
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Viskas del ko jie issilaiko tai del murziu, kuire dirba uz kapeikas. Zema pridetine verte kuriantis appsas. Realiai mazai reikalingas.
Yra premium pasirinkimas, atvažiuoja normalios mašinos
Jap, taxi palauga tikrai nereikalinga :) Buvo daug geriau, kai skambindavai Zinaidai, kuri atsiųsdavi Michailą :) P.S. Žiūrint fundamentaliai, tai žmogui užtenka pavalgyt, atsigert ir pa*ist, o visos kitos prekės ir paslaugos yra nereikalingos :) :) :)
Tai gi jis iš vatnyno.. ten taip ir yra, tik atsigert biški daugiau..
Buhalteris nesupranta, kas yra pridėtinė vertė :D Bolt'as neteikia vežimo paslaugų. Bolt'as yra itin specializuotas vinted/ebay ir teikia platformos/turgaus paslaugą, padedant itin greitai paslaugos teikėjui, kuris beveik visada nėra Bolt darbuotojas, surasti klientą. Būtent, kad teikiama paslauga vairuotojų yra žemos kvalifikacijos, bet nauda kuriama nauda yra milžiniška. Dar 2009 metais prisimenu, vokiečių g. iki justiniškių - 21 litas. 2019 metais buvo 4-5, o dabar 6-7€, nors algos augo, degalai brango, o automobiliai yra geresni, nei iki ateinant Uber/etaksi/bolt bei vairuotojai tvarkingesni, paslaugą gauni greičiau. Tai būtent dėl tos didelės pridėtinės vertės, kur neefektyviai veikdami tradiciniai taksi operatoriai daug pinigų ištaškydavo - vairuotojai gauna mažiau, klientai moka daugiau, o pelnas nėra kažkoks įspūdingas.
❤️❤️