Parduotas didžiausias pasaulyje rausvasis deimantas

Ženevoje vykusiame Sothebys namų aukcione parduotas didžiausias pasaulyje žinomas ryškios purpurinės spalvos deimantas.
Itin retą 14,83 karatų brangakmenį, pavadintą Rožės dvasia, anoniminis pirkėjas telefonu įsigijo už 26,6 mln. USD.
Iki aukciono Rožės dvasia vertinta 2338 mln. USD. Varžytinės prasidėjo paskelbus 16 mln. USD kainą ir baigėsi trečiajam plaktuko dūžiui užfiksavus 21 mln. USD. Skaičiuojant su komisiniais, Rožės dvasia pirkėjui atsiėjo 26,6 mln. USD.
Rožės dvasia, specialistų vadinama tikru gamtos stebuklu, buvo nugludinta iš suskaldyto 27,85 karatų deimanto, kurį 2017 m. Rusijoje, Šiaurės Jakutijoje, išgavo Rusijos deimantų kasybos kompanija Alrosa.
Kainas augina retumas
Laimingasis pirkėjas per ateinančius metus galės gerai pasipelnyti iš kylančių rožinių deimantų kainų, kurios kyla dėl jų retumo, dv.com tinklalapis cituoja Tobiasą Kormindą, didžiausio Europoje internetinio juvelyrinių dirbinių pardavėjo 77 Diamonds vadovą.
Pastaraisiais metais natūralių spalvų deimantai turi didžiulę paklausą turtingiausiose pasaulio šalyse, mat skirtingai nuo baltųjų deimantų, specifinė šių brangakmenių struktūra reflektuodama šviesą sukuria įstabų spalvų efektą.
Pasak Sothebys, 5 iš 10 visais laikais visame pasaulyje brangiausiai parduotų deimantų yra būtent rožiniai.
Anot dv.com, rožinių deimantų kainą dar labiau pakels faktas, jog lapkričio pradžioje savo veiklą dėl išsekusių deimantų atsargų sustabdė vakarų Australijoje veikianti Argyle Diamond Mine, bene didžiausia pasaulyje rožinių deimantų tiekėja.
Pasak BBC, brangiausias kada nors aukcione parduotas rausvasis deimantas yra CTF Pink Star 59,6 karato akmenį 2017 m. Honkonge pirkėjas įsigijo už 71,2 mln. USD.
Deimantai ir korona
Gali būti, jog deimantų kaina kyla ne vien dėl jų retumo. Antai seniausios ir didžiausios pasaulyje deimantų kompanijos De Beers Group užsakymu birželį atlikti JAV pirkėjų elgsenos tyrimai parodė, jog COVID-19 pandemijos kontekste prioritetinėmis tampa prasmingos, savo vertę ilgai išlaikančios dovanos.
Pasak tyrimo, karantinas dėl COVID-19 daugelį žmonių privertė jaustis dėkingiems už dalykus, kuriuos anksčiau jie laikė savaime suprantamais, pavyzdžiui, laiką, praleistą su šeima. Anot tyrėjų, ateityje tai turės įtakos jų pirkimo ir dovanojimo įpročiams, rašo www.prnewswire.
Tiek vyrai, tiek moterys, atsakę į tyrėjų klausimus, deimantus vertino kaip pagrindinę dovaną, simbolizuojančią intymumą, ryšį ir meilę, o pagrindinis motyvas pirkti deimantus buvo dėkingumo ir pripažinimo parodymas koronos krizės metu.
Deimantai kaip geriausia tokio pobūdžio dovana buvo pasirinkti iš prabangių daiktų sąrašo, į kurį tyrėjai įtraukė dizainerių drabužius ir aksesuarus, brangius elektroninius prietaisus, baldus, kitus papuošalus.
Žiebiasi viltis
Jungtinėje Karalystėje, Londone, įregistruotos De Beers vadovai trina rankas: po deimantų rinkos svyravimų pastaraisiais metais, gali būti, ateina geresni laikai.
COVID-19 krizė ir karantinas dėl pandemijos paskatino žmones visame pasaulyje iš naujo įvertinti svarbius jų gyvenimo aspektus ir sustiprino asmeninių santykių vertę. Tyrimas rodo, kad deimantai vis dėlto atliks unikalų vaidmenį žmonių gyvenime po karantino, kai jie norės atšvęsti prasmingiausius savo santykius, Bruceą Cleaverį, De Beers Group generalinį direktorių, cituoja www.prnewswire.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti