2023-09-05 18:04

Naujų automobilių rinkoje – dingęs smulkaus verslo apetitas ir naują plėtros pagreitį įgaunantis „Kia“ atstovas

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Lengvuosius komercinius automobilius perkančios įmonės vėl spaudžia stabdį, „Tesla“ vėl nestokoja populiarumo, BMW sugrįžo į lyderio poziciją, o sostinėje veikiantis „Kia“ atstovas pakeitė pavadinimą ir su naujomis jėgomis atgaivina per pandemiją užmestus projektus. „Toyota“ ir „Volkswagen“ koncernų tiekėjus nusiaubusių stichijų poveikis dar nežinomas, bet ir nesureikšminamas.
  • „Toyotos“ nesekmių Lietuvoje neturėtų pasijausti.
  • Svarsto, kad „Volkswagen“ tiekėjo patirtas potvynis gali paveikti visos grupės, bet ne atskiro modelio ar gamintojo gamybą.
  • „Kia “ atstovas Vilniuje grįžta prie senų projektų – juos perdaro kuriamai „Škodos“ atstovybei.
  • Komercinius automobilius perkantis smulkus verslas ėmė vengti brangių pirkinių.

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, 2023 m. rugpjūtį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1 kategorijų) registravimo apimtis siekė 2.583 vienetus. Palyginti su 2022-ųjų rugpjūčiu, šis skaičius yra 1,5% mažesnis. Tačiau vertinant absoliučius skaičius, registracija išsilaikė tokiame pačiame lygyje, kaip ir praėjusių metų rugpjūtį ar šių metų liepą (2.615 vnt.).

52795
130817
52791