M. Plukys tapo „Dacia“ ir „Renault“ viešųjų ryšių koordinatoriumi Baltijos šalyse

Prancūzijos koncerno atstovų komunikacijos pokyčiai į automobilių verslą grąžino buvusį ilgametį Nissan atstovą.
Nuo š. m. birželio 1 d. Prancūzijos Renault Group valdomų prekinių ženklų Renault ir Dacia viešųjų ryšių koordinatoriumi Estijoje, Lietuvoje ir Latvijoje tampa Mindaugas Plukys.
Grupės pranešime nurodoma, kad su šiuo pokyčiu keičiama grupės komunikacijos Baltijos šalyse metodika. Iki šiol išoriniams ryšiams buvo naudojamos agentūrų paslaugos, o dabar M. Plukys tiesiogiai bus atskaitingas Lenkijoje dirbančiai gamintojo spaudos atstovei.
Nuo 2008 iki 2018 m. su Nissan prekės ženklu dirbęs ir šio gamintojo komunikacijos vadovu buvęs M. Plukys garsėjo savo inicijuotais originaliais projektais.
Vėliau jis dirbo Huawei atstovybėje, o pastaruosius metus su kibernetinės saugos sistemos Surfshark produkto Incogni komunikacija.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti