2020-09-11 13:57

„Lono“ vadovai: į baldininkų sektorių atėjo antros Kalėdos

Domas Jakutis, „Lono“ vadovas, bei Adas Jakutis, elektroninės prekybos UAB „Proho“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Domas Jakutis, „Lono“ vadovas, bei Adas Jakutis, elektroninės prekybos UAB „Proho“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Per 30 Nepriklausomybės metų Lietuvoje užaugo ir tėvų sukurtus verslus perima ne tik antroji, bet jau ir trečioji karta. Istorijų čia yra visokių. Viena iš sėkmingųjų – 1993-iaisiais Kazimiero Jakučio sukurtos UAB „Lonas“ perdavimas keturiems sūnums, kurie per kelerius ateinančius metus planuoja patrigubinti grupės apyvartą. „Pastaraisiais metais augome 30–40% kasmet. Negana to, – sako Domas Jakutis, – esam įsitikinę ir sau kartojam: šiandien „Lonas“ yra savo didžiojo augimo išvakarėse.“

„Lono“ grupės įmonėms šiuo metu vadovauja keturi antrosios kartos Jakučiai – Adas, Liudas, Domas ir Saulius. Apie šeimos verslo valdymą, augimą, išgyvenimą ir plėtrą koronaviruso akivaizdoje VŽ kalbėjosi su Domu Jakučiu, „Lono“ vadovu, bei Adu Jakučiu, elektroninės prekybos UAB „Proho“ vadovu.

Apie prekių ženklą

Pirmiausia – apie prekių ženklą. Per mėnesį įmonė pagamina apie 2.000–3.000 juo pažymėtų čiužinių ir orientuojasi į individualų, nemasinį pirkėją Lietuvoje, priešingai, nei panašiu metu kaip „Lonas“ sukurtos įmonės „Padvaiskas ir Ko“, „Gemega“, „Trivilita“, – didieji gamintojai, eksportuojantys į užsienio rinkas ir dažniausiai dirbantys kaip gamybiniai fabrikai kitiems prekių ženklams.

52795
130817
52791