2024-12-08 11:18

„Lietuvos draudimas“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ne gyvybės draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“ pradeda bendradarbiauti su nauju žiniasklaidos planavimo paslaugų partneriu. Rudenį bendrovės organizuotą šių paslaugų teikimo konkursą laimėjo agentūra „Arena Media“. Ši bendrovė bus atsakinga už reklamos tradicinėje žiniasklaidoje ir socialinėse medijose strategiją, planavimą bei pirkimą.

„Naujo partnerio pasirinkimą lėmė inovatyvių sprendimų poreikis organizacijos viduje, tad šį žingsnį vertiname kaip naują mūsų įmonės ir jos paslaugų pristatymo įvairiais reklamos kanalais etapą. Tikimės sėkmingos ir profesionalios partnerystės, kuri leis sukurti dar daugiau vertės prekės ženklui ir mūsų bendrovės klientams“, – išplatintame pranešime teigia Rita Puzienė, „Lietuvos draudimo“ prekės ženklo ir klientų patirties valdymo skyriaus vadovė.

Tarp didžiausių „Arena Media“ klientų: „Senukai“, „Bigbank“, „Camelia“ ir kiti.

Pastaruosius kelis metus „Lietuvos draudimo“ partneriai buvo žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

VŽ rašė, kad 2023-ieji žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs, itin reikšmingą šuolį į viršų demonstruoja visos pirmajame penketuke esančios bendrovės.

 

52795
130817
52791