Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-01-02 12:15
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Kiek turėtume rinkti už 1 km, kad būtų padengtos visos kelių infrastruktūros sąnaudos? Šarūnai, juk turėjote paskaičiuoti!
Na, Asociacijoj dirba tik vienas Šarūnas. Nepulkite jo. Nespėjo suskaičiuoti. Kita vertus, Asociacija yra rangovinių įmonių grupė. Taigi kelių politika turi rūpintis SM o ne Asociacija. CO2, oro tarša ir akustinė tarša - nelabai galima apčiuopti daromą žalą. Kas už šią žalą paims mokesčius ir ką padarys? Ir, kaip klaidingai teigia Šarūnas, VISŲ kelių priežiūros kaštų nepadengs.
Atlyginima spejo paimti, nespejo suskaučiuoti, Trumpo reik vakdzioje
Tai kuriuos mokesčius mažinsime, nes už kelius jau susimokejau
Vadovaujantis KP ir PP finansavimo įstatymu, jau dabar visi valstybinės reikšmės keliai (magistraliniai, krašto, rajoniniai) turi būti apmokestinti, bet tai dar taip nėra padaryta, nes nepatvirtintos tvarkos, kaip tai turi būti atliekama. Šiuo metu sunkiasvorės transporto priemonės moka tik už magistralinius kelius, nors šitame mokesčio diapozone yra ir daug išimčių (A1, A5, A19 ir kiti kelių ruožai). Siūlau naikinti išimtis. Už vietinės reikšmės kelius (gatves) mokėti nereikia, nors jiems jau dabar padidintas finansavimas valstybinės reikšmės kelių (o jie juk strateginės reikšmės keliai) sąskaita.