Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

92
  • 2024-04-11T06:15:51+03:00

    Vietoje to, kad...

    • 2024-04-11T06:53:17+03:00

      "65-80% visko ka uzdirbi atiduot reik vmi" - kuriame kaime čia taip yra? Jei gerai prisimenu statistiką, tai LT BVP perskirstymas yra ~30%, tai kokiame sektoriuje atiduodate dar papildomus 50%?

    • 2024-04-11T06:59:43+03:00

      Nu hata 300k, savikaina 200, mokesciai 60-75k, pasiskaiciuok jani

    • 2024-04-11T07:17:48+03:00

      Kai skaičiuoti nemoki tai mokesčiai 65%-80%. Kokie statybininkai tokie ir rezultatai

    • 2024-04-11T07:31:20+03:00

      Dar vienas pavyzdys,...

    • 2024-04-11T08:00:06+03:00

      Taip, kokiu dar...

    • 2024-04-11T08:56:46+03:00

      Tai juk mums durneliams aiškinai kad pelnai virš 100%. Kaip čia dabar?

    • 2024-04-11T09:26:47+03:00

      O tai pala, kur dingo tie prabangus namai po 1kk, nuo kurių ROI 100%?

    • 2024-04-11T09:30:06+03:00

      Lietuvių tiek nedaugėja, kad būtų problemos su būstu. Baigsis karas, kiek iš 70000 ukrainiečių išvažiuos namo? Kas bus, kai pradės uždarinėti baltarusių įmones, dėl baimės, kad jie Putino šnipai? Jau dabar matau kaip lietuviai nenoriai dirba su baltarusiškom IT kompanijom ir tie ieško variantų outsourcinti savo darbuotojus per aplinkui ir į kitas šalis. Tai kas gaunasi? Minus 30000 žmonių vien iš Vilniaus. Kiek čia atsilaisvinusių kambarių?

    • 2024-04-11T10:49:53+03:00

      Gal aiškumo dėlei praskleistumėte? Paprastai skaičiuojant pajamas ir sąnaudas PVM nevertinamas. Savikainoje paprastai apskaitomi visi darbo užmokesčio kaštai, įskaitant Sodros mokesčius ir GPM. Lieka NT, žemės, pelno mokesčiai, kad iš jų susidėtų 60-75k nelabai realu, tai matyt šiame skaičiavime brokas pirmoje dalyje.

    • 2024-04-11T11:01:48+03:00

      Matai, pvm skaiciuojamas nuo visos sumos, todel pvm dalis pelne gaunasi 30-50% Kad jus apgydyti mokesciu pavadinimais 😅 man tai dzin ar pvm ar gpm ar zpm , as eurus atiduodu ir % nuo uzdarbio gaunas tiek

    • 2024-04-11T11:28:33+03:00

      Na skirtumas yra esminis. PVM ne tu atiduodi, jį moka pirkėjas valstybei. Pardavėjas tik apskaito ir perveda į biudžetą. GPM ir Sodros mokesčius taip pat didžiąja dalimi moka darbuotojas, verslas tik apskaito ir perveda. Šie mokesčiai (su keliomis durnomis išlygomis) yra visiems lygus ir dėl jų dydžio skųstis prasmės nėra, jei nesi eksportuotojas, konkuruojantis su lengvesnio apmokestinimo šalių konkurentais. Jei dirbi vidaus rinkoje, ir skundiesi, kad tau blogai sekasi dėl mokesčių, tai tikėtina tiesiog esi prastesnis verslininkas už tuos, kuriems einasi geriau. Aš čia nekalbu apie šešėlį ir kitą kriminalinį mokesčių vengimą, su užribiu lyginti nėra prasmės.

    • 2024-04-11T11:43:15+03:00

      Deja pupuliuk, moku as, nes nt pirkejui dzin ka man reikes uzsimoket , ir jei objektas nera pvm objektas, as kainos nemazinu del to, o tiesiog turiu didesni pelna.

    • 2024-04-11T13:09:26+03:00

      Kaunas nežino, kiek reikia atiduoti, nes nemoka jis nieko.

  • 2024-04-11T06:59:08+03:00

    Baisiai sunku suprasti, kokią problemą kelią vz.lt. Darau logišką prielaidą, kad pirmiausiai yra iškeliama problema, todėl jos ieškai pirmoje pastraipoje: "Būsto pardavimai tapo drambliu kambaryje – plėtotojai, patys skaičiuodami rezultatus, jau lyg fiksuoja augimą, tačiau, kaip ir pastaruosius dvejus metus nuo karo Ukrainoje pradžios bei palūkanų šoko, jie vis dar žemumose." Tai problema tame, kad statybiorai negali parduoti savo butų? :) :) :) Karlai, bulkučių kepėjai irgi negalėtų parduoti savo bulkučių, jei užkeltų jų kainas. Kaži, tada irgi vz.lt rašytų straipsnį, apie dramblį pečiuje? Tiesiog noriu pasakyti, kad iš straipsnio taip ir nesuprantu nei problemos, nei jos analizės, nei siūlomo sprendimo, apart paskutinio sakinio, kad "reikia kalbėtis". N-x straipsnis, kurio išvada, kad reikia kalbėtis? Čia kiekvienam aišku, kad kalbėtis reikia visada ir apie viską.

    • 2024-04-11T08:54:54+03:00

      Vz.lt jokios problemos...

    • 2024-04-11T08:56:12+03:00

      Kur parašyta, kad straipsnis užsakytas? Čia redakcijos oficiali nuomonė. Ar manote, kad vz.lt yra sukčiai? :)

    • 2024-04-11T08:59:08+03:00

      "Nuomone" po kuria niekas nenori savo vardu pasirašyti. Vz.lt tiesiog myli pinigus. Nebutu užsakyta straiosnis po premium butu pakištas.

    • 2024-04-11T10:24:54+03:00

      prie ko čia sukčiai. Verslo interesų lobizmas, atvirai ar tarp eilučių antra prigimtis, net nepabijokim to žodžio, misija.

    • 2024-04-11T10:35:25+03:00

      Sukčius esi tada, jei pažeidi įstatymus. Nesu šiso srities ekspertas, bet nupirkti straipsniai turi būti atitinkamai pažymėti. Šitas straipsnis nėra pažymėtas, kaip nupirktas. Tai jeigu tiesa yra tokia, kuria Magnat sako, kad straipsnis nupirktas, vz.lt yra sukčiai. verslo misija nėra sukčiauti.

    • 2024-04-11T12:08:34+03:00

      tiesa yra kitokia, interesų lobizmas per žiniasklaidą šiandien anaiptol nereiškia pinigai dėžutėje vakar. Įstatymas net nenumato prievolės žiniasklaidai registruotis lobistais, jei neneša savo pasiūlymų politikams, tik stumia juos viešoj erdvėj.

  • 2024-04-11T07:22:47+03:00

    Patikimas būdas išspręsti lėtų pardavimų problemą yra nuleisti kainas.

    • 2024-04-11T07:27:51+03:00

      Patikimas budas tapti...

    • 2024-04-11T08:28:03+03:00

      Jei nesi J. Bezosas galintis amortizuoti bet kokius korumpuotu valdininku sukeltus nuostolius,- tai nelabai. Deja Lietuvoje kolkas ( ypač regionuose) karaliauja vietiniai " kunigaikščiai" kurie nusipirkę valdininkus. Ir tu tai gerai žinai. Taigi joks konkurentas tau nebaisus, nes žinai ka patept, kad ta konkutenta uždarytų. Bet tai baigsis, aš prižadu.

  • 2024-04-11T08:24:23+03:00

    Cia vakar "Kaunas city" kryžium gulėsi, kad statybose viskas ok. O šiandien jau rašo kitaip. Dabar man nenuostabu, kodėl taip. Juk matematikos nemoka.

    • 2024-04-11T08:44:48+03:00

      Panasu, kad net...

    • 2024-04-11T08:46:05+03:00

      Daunas jis. Puikiai...

  • 2024-04-11T08:44:15+03:00

    45 kv. būdą lietuvio šeima gali įsigyti. Kame problema ? :D

    • 2024-04-11T10:53:45+03:00

      Bent skaitei straipsni? Skaičiai visiška pieva. Pora 8 metus turi taupyti kad sutaupyti ant pradinio?! Pora matyt labai daug late geria, bolt 3X dienoj uzsakineja ir visas streaming platformas uzsisake turi.

    • 2024-04-11T11:00:59+03:00

      Tu, matyt, geriau ži ai, ką ta pora užsisakinėja, su kuo miega ir ką valgo :)))

    • 2024-04-11T11:50:11+03:00

      Gal galėtumėte pateiktų kaip jūsų nuomone turėtų atrodyt biudžetas/išlaidos poros uždirbančios VDU, kad susitaupytų greičiau? Gyvent po tiltu, valgyt tik kruopas, drabužius pirkt tik Humanoj, atsisakyt bet kokių pramogų?

    • 2024-04-11T12:12:30+03:00

      Jei porai gaunanciai 2.8k per menesi lieka tik 100€. Tai problema tikrai ne brangiam NT ar atlyginimuose.

    • 2024-04-11T12:13:54+03:00

      As asmeniskai daugiau isleidziu per men,. nei 2.8K ir nepasakyciau, kad prabangiai gyvenu )))

    • 2024-04-11T12:17:46+03:00

      Tai ne piniguose juk laime.

    • 2024-04-11T13:10:09+03:00

      Pritariu, dviese perkame ką norime, o norime nedaug, tai išlaidos ir 1,5 nesiekia. Neturiu norų, pinigai kauoiasi, tai trečią butą įpirkom nuomai be paskolų prieš trejetą metų

    • 2024-04-11T13:10:40+03:00

      O aš iš tiek du mėn orabangiai sakyčiau, kiaukiena tikrai nemintu

    • 2024-04-11T13:11:44+03:00

      As jau 35 ipirkau. Rytoj dar 13 imu. MMA uzdirbu, bet norai nera dideli, tai sutaupiau be paskolu.

    • 2024-04-11T13:13:57+03:00

      jei skylej gyveni, sedi ant makaronu, mama kotletuku dar ideda, vaiku neturi, tai tada gal ir prasisuki su 1500 per men.

    • 2024-04-11T13:17:54+03:00

      Smagu

    • 2024-04-11T13:18:09+03:00

      Ne, lašiša,

    • 2024-04-11T13:21:07+03:00

      Klausyk, as vienas auginu du nepilnamecius ir puikiai zinau kas kiek kur kainuoja, todel kai man cia teigia, kad seima gali pragyvent uz 1500 eur Viniuj, tai arba meluoja, arba tie teigiantys yra bomzai, arba meluoja, arba mama kotletuku/lasisos ideda studentams.

    • 2024-04-11T13:21:48+03:00

      Vaikai suaugę, dviese gyvename, viską turime, skolų nulis. Todėl.

    • 2024-04-11T13:26:44+03:00

      O sako Lietuvoj blogai gyvenam. Ikrai krentas is burnos bet vis blogai:)

    • 2024-04-11T13:28:00+03:00

      Kas sako ? As nesakau, kad as blogai gyvenu, bet tai nereiskia, kad visi taip gyvena.

    • 2024-04-11T13:35:14+03:00

      Troli, slisk nx

    • 2024-04-11T13:35:20+03:00

      Troli, slisk n.x.

    • 2024-04-11T13:40:48+03:00

      Na tai gal ir reikėjo pradėt nuo to, kad jums nereikia nuomotis buto, neturit paskolos? Jaunai šeimai kuri kaupia pradinį įnašą tai juk reikia kažkur gyvent, tad pridėkit dar ~600 Eur. O jei vaikai yra tai jau nieko nelieka ką atsidėt ir tenka stipriai pasispaust.

    • 2024-04-11T13:41:06+03:00

      Nereikia putotis, nesu trolis

    • 2024-04-11T13:43:00+03:00

      Daugumos bėda, per ilgai per gerai gybenant pamiršama kur pradėjome. Pats nepatikėčiau savimi jei man 1992 įstojus studijuoti kas būtų apie tokią Lietuvą pasakoję

    • 2024-04-11T13:44:08+03:00

      Tai bet straipsnis apie visus o ne apie jaunas šeimas

    • 2024-04-11T13:56:55+03:00

      Diskusija vyksta apie tai kiek laiko šeimai reikia sukaupt pradiniam įnašui. Turintiems NT to daryt nereikia, jie gali turimą NT parduot/įkeist. Tad jūsų pavyzdys, skaičiai visiškai ne į temą.

    • 2024-04-11T17:28:41+03:00

      Dzin tas straipsnis, galima gyvent miške palapinej, vasara mist grybais ir uogimis, žiemą konkuruot su voverėmis dėl kankorėžių. Ir šiaip valgis yra velnio išmyslas..Kurent nukritusiais lapais. Išlaidų nulis. Sukaupta ofise kapitalą investuot i kosmodromo statybas ir tolesnę nuomą:)

    • 2024-04-11T18:34:14+03:00

      Jei jums patinka, žinoma, man ne

    • 2024-04-11T19:00:22+03:00

      Jums juk patinka mums " kabinti makaronus"! As suprantu, kad delfi jusu informacija tiki 80 proc., o netiki 20. O cia atvirksciai, 80 proc. moka skaiciuoti, taigi ir jusu pateikiama informacija svelniai tariant laiko nepatikima. Neimanoma civilizuotai gyventi uz 1500 eur dviems per menesi Vilniuje ar Kaune ir " viska sau leisti". Gana "skiest"! Net putino naratyvu megejai jumis netiki.

    • 2024-04-11T19:08:53+03:00

      Man tai puikiai gaunasi daugelį metų, nesu ubagas, bet nesu vartotojas. Neketinu įrodinėti vartotojams, kad yra ir kitas gyvenimo būdas, be skubėjimo ir įtampos, ne piktuoju kaip pas putinistus

    • 2024-04-11T19:37:48+03:00

      Lengva "nebūti vartotoju" kai neturi vaikų, senų tėvų kuriems reikia pagalbos, neturi sveikatos problemų. Ir jei jus esate išimtis, tai nereikia pasakoti ir apsimetineti, kad tai taisyklė! Nes jus pretenduojat i taisyklę, o ne į išimtį. Deja, taip nėra. Vz visgi ne kvailiai skaito, taigi skaiciuoti moka, todel nereikia visu cia esanciu laikyti kvailiais.

    • 2024-04-11T20:28:52+03:00

      Taigi rašė, kad pora o ne šeima. Didelis skirtumas.

    • 2024-04-11T20:37:13+03:00

      Kalba ėjo apie pora (ne šeimą) uždirbančia vidutiniškai po 1400eur. Norit pasakti kad dviese gyvenant neužtenka 2800eur? . Aišku galima ir po 1000eur per diena išleisti jei pasistengsi.

    • 2024-04-11T20:45:34+03:00

      Parasyta buvo taip :" dviese perkame ką norime, o norime nedaug, tai išlaidos ir 1,5 nesiekia". Taigi parasyta apie islaidas porai 1500 neto/men.

    • 2024-04-11T20:56:53+03:00

      Diskusija prasidējo apie poros sutaupyma buti. Bet kaip sabaris parašė, kad 1500 jiems porai užtenka visiškai tikiu. Jei maitinasi namuose ir daug negeria ir nerūko tai visai užtenka.

    • 2024-04-11T21:10:24+03:00

      Tarp teiginių "visai užtenka" ir " perkam ka norim" skirtumas didelis. As zinau zmoniu, kuriems " visai uztenka" ir 300 eur /men. Bet as nepasakyciau, kad jie " perka ka nori".

    • 2024-04-11T21:39:32+03:00

      Na čia kalba eina apie tai, kad kai nori gali susitaupyti pradinam nusipirkti butą. Bet jei konkrečių tikslų nėra tai nėra. Dar taupant butui verta nors ir po 50-100eur dėti į fondus ir per metus dasidėti po 10%.

    • 2024-04-12T07:09:37+03:00

      Pilnas youtube kitaip gyvenančių žmonių, žinoma pagrinde usa, ir pavyduoliai vartotojai aiškina ko jie netenka arba kad jie yra skrudžai. Man tai dzin ta nuomonė, bet aš taip augau, yea gyvi ir tėvai kurie per abu 1200 pensijos gaudana ir nesugeba jos išleisti, važinėja namai sodyba ir ramiai gyvena, yra ir uošviai gyvi. Visi jie aštuoniasdešimtmečiai, o kad vaikai užaugotai tik todėl kad gimė jie mums studentaujant. Visus etapus praeinu kaip visi, tiesiog kitaip pinigus valdau

    • 2024-04-12T07:10:36+03:00

      Perki ko nori, bet juk ne visi nori mėsos arba degtinės

    • 2024-04-12T09:19:05+03:00

      "Kitaip valdau". Is tos serijos "visi dur...i, as vienas ir mazas procentas kaip as kitaip valdom pinigus, bet pavyzdi sakysiu savo, nesvarbu kad as mazuma". Dar karta,- galima valdyt kaip tik nori pinigus, jei turi vaiku ir tėvus, nera jokiu šansų uz 1500 gyvent. Taigi esate isimtis, kuri sukaupusi daug pinigu, nusipirkusi kekis bustus ir nebeturi probelmu del busto bei beveik nevalgo, vazineja senu auto kuris negenda, o jei sugenda variklis, tai jo remontas kainuoja tik 100 eur. Gyvenat, gyvenkit, tik nereikia pretenduot i pavyzdi, nes jusu pavyzdziu fiziskai neimanoma sekti. Dar kontrolinis klausimas, kuri reikejo uzduoti iskarto,- baigiamasis matematikos pazymys mokykloje?

    • 2024-04-12T12:17:33+03:00

      Visis 2rni tik aš protingas. Jei savo pavyzdžiu nemokėjimo gyventi kitus melagiais apšailuksite tiems kitiems giliai vienodai. Aš nestokoju lėšų ir laiko, savo gyvenimo būdo nekeisiu, nes taip lengviau. Man

    • 2024-04-12T12:18:25+03:00

      VU fiziką baigiau. Pažymį.

    • 2024-04-12T12:32:55+03:00

      Keista. O mastote taip siaurai kaip tipinis humanitaras. Tiek to.

    • 2024-04-12T13:07:58+03:00

      Sakyčiai Jūs bandote visus sutalpinti į siaurą rėžį. Bet žmonės įvairūs, va ir manopinigai rubrikoje apie taupymą rašo - vieniems įgimta, kitiems kančia. Aš neperku degalinėje kavos, nes brangu. Toks blokas galvoje ir tai padeda nepirkti kaip šopoholikui. Ir dalis žmonių taip gyvena natūraliai - neapsikrauna nenaudojamais daiktais, neperka per juoduosius išpardavimus, nekeliauja dėl noro pasirodyti. Neturiu brangių hobių, o jei važinėja dviračiu, ne visi prisiperka spalvingų "dviratininko" kelnių. Sėkmės rasti savo kelią, nebandant gyvenančių kitaip priskirti prie gyvenančių neteisingai. Man pikta kai žmonės absolutina - iš xxx išgyventi neįmanoma. Visokių yra ir kiekvienas savaip mato puspilnę stikkinę vandens

    • 2024-04-12T14:12:47+03:00

      As degalineje taip pat neperku kavos. Tiesa sakant neperku jokios, nes jos negeriu. Isgyventi imanoma ( kaip pradzioje rasiau) palapineje. Netginir be palapines, o gyventi normaliai kaip jus siulot galit tik jus. Taigi, jusu pavyzdys yra isimtis. Tai ir nepirškite šios išimties kitiems. As juk neperšu kitiems negerti visai kavos, nes as jos negeriu.

    • 2024-04-12T19:15:01+03:00

      Atsukau savo rašliavą, neradau pamokymų kitiems. Tiesiig teigiu, kad įmanomas ir kitas būdas, ne tik vartoti ir dirbti dėl vartojimo. Kavą geriu, alkoholio ne, bet nemaišo geriantys ir verygos įstatymų nepalaikau. Demokratija ir pasirinkimas leidžia gyventi ir palapinėje, jei tik žmogus laimingas, o ne dėl skurdo

  • 2024-04-11T10:09:35+03:00

    senos statybos 2k butas 70K. Vid vilniecio alga 1400 i rankas. Porai reikalingas pradinis 10k. Galvai 5k. Kad sukaupti per 8 metus pradini per menesi reikia atsideti 50€. Tai dabar klausimas! kad cia vepla? Ar vilnietis uzdirbantis 1400 ir tesugebantis atsideti 50€ ar vz.lt statistika?

    • 2024-04-11T10:32:45+03:00

      na jau, taigi grupė, dėl kurios redakcijai verta drožt pieštuką jokie ne blokinių butų už 70K savininkai ;-)

    • 2024-04-11T10:33:44+03:00

      Kokia čia skylė ir kiek kvadratų už tuos 70K vilniuj šeimai ?

    • 2024-04-11T10:36:42+03:00

      Kitaip tariant skylę naujanuose kokių 40 kv. gali nusipirk VIDUTINIŠKĄ VILNIETIŠKĄ atlyginimą gaunantys du šeimos nariai!!!! (Ne vienas) :DD

    • 2024-04-11T10:48:42+03:00

      45kv skyle pilatej pvz.

    • 2024-04-11T11:19:22+03:00

      50 kv. Skyle pilaitej 100K, normalesnis gal nuo 120K. Nebepjauk

    • 2024-04-11T11:40:19+03:00

      Vidutinis kvadratas pilaitej 1600€. Kiek kainuoja 45kv pasiskaiciuok. https://www.vz.lt/nekilnojamasis-turtas-statyba/2024/04/10/1partner-lt-suletejusia-butu-pardavimu-situacija-matysime-dar-kuri-laika

    • 2024-04-11T11:41:37+03:00

      Atsiversk skelbimus, surask man norm 2 k. busta uz 100K pilaitej. Aciu.

    • 2024-04-11T11:53:09+03:00

      Jūs pastaruosius ~5 metus gal miegojot, kad kliedit apie ~70k 2k butų kainas?

  • 2024-04-11T10:33:36+03:00

    Su tokiais svyravimais išlaikyti amžiną bumą kiekvieno avulio ir bankelių svajonė. Pokovidas, baltarusiai, Ukrainos pabėgėliai į nuomą nesitęsia amžinai. Pirkėjai atsitraukė, kainos kris, ir viskas čia tvarkoj. Lietuvoj būtų nuosavybę turinčių % vienas aukščiausių Europoj. Kokia ten sakėt problema? https://blog.swedbank.lt/namai-pranesimai-spaudai/lietuvoje-busto-iperkamumas-dugne-kainos-laikosi-aukstumose

  • 2024-04-11T11:00:27+03:00

    Man regis vidutinė vilniečių šeima galėtų per pusę sutrumpinti laiką pradiniam įnašui sutaupyti ~100k kainuojančiams pirmąjam būstui, atsisakydama poros užėjimų į kavinę per mėnesį, wapų ir individualaus (nuosavo ar nuomojamo) transporto. Sunkiai tik toms vidutines ir mažesnes pajamas turinčioms šeimoms, kurios dar iki įsigydamos pirmąjį būstą susilaikė vaiko (-ų). Pajamų lygis yra pakankamas, motyvuotos poros ir individai kur kas greičiau susitaupo pradiniam įnašui nei per 8 metus.

    • 2024-04-11T12:15:46+03:00

      Visiška nesamone tie 8 metai. Pora gauna 2.8k. nuoma 500€. Maistui sakykim 500€ jau gerai edant. Automobilis 100€. Lieka 1700€ smulkiom išlaidoms. Cia per metus gali ant pradinio sutaupyti.

    • 2024-04-11T12:52:12+03:00

      Kiek auto sakei?100 eur? Tai cia bakas kuro uz tokia suma tik iseina:) Draudimus, remontus, planinius aptarnavimus ir pan., irgi i ta 100 eur sutalpinai? O ka cia jau taip gerai paesi uz 500/2 asm.? Gaunasi 16,6 eur/d. arba 8.30 eur asmeniui, kai standartiniu dienos pietu kaina 8-10 eur.

    • 2024-04-11T13:03:54+03:00

      Tau gal mama viska superka ir kotletuku ideda, kad tokias nesamones rasai, Magnate ?

    • 2024-04-11T13:07:00+03:00

      Mes kalbam apie vidutinius pietus ir automobilius ar ne? Panasu i straipsnio autoriu ima vidutini atlyginima bet premium buta ir rekia vidutinis lietuvis neiperka!!!

    • 2024-04-11T13:12:20+03:00

      100 PER AKIS

    • 2024-04-11T13:20:49+03:00

      Padeliok man biudzeta. Turim 2.8k porai. Kur ištaskom kad menesio gale lieka 100€?

    • 2024-04-11T13:52:46+03:00

      O jūs automobilius nemokamai gaunat? Remontuojat pats, detales gaminėtės pats, automobiliou iš miesto niekad neišvažiuojat? Įvertinus visas su automobiliu susijusias išlaidas, kuro dalis jose sudaro gerokai mažiau nei 50%.

    • 2024-04-11T13:54:38+03:00

      As del 100 eur tikrai su tavim nesiginciju, turetu likti kiek daugiau. Bet tavo paminetos tikslines islaidos tikrai yra pernelyg sumazintos ir vidutinio standarto neatliepiancios:)

    • 2024-04-11T15:09:53+03:00

      Automobilį pirkau naują 2010, ne premium, be lizingo todėl niekada nepirkau kasko, į 100 eur telpa be kuro mėnesio išlaidos, čia įtraukus ir įsigijimo kainą, likutinę laikau nuliu.

    • 2024-04-11T15:33:25+03:00

      jojo, nes pora tik valgo, daugiau žmonės jokių poreikių neturi :D :D :D nesuprantu, atrodo, protingi žmonės tam vz dauguma atvejų komentuoja, bet taip prisvaigt, čia kaip vaikai, kur nesupranta, kiek kas kainuoja

    • 2024-04-11T16:49:40+03:00

      Username checks out:)

    • 2024-04-11T23:08:34+03:00

      Ar aš teisingai suprantu, kad jūs automobilį nusipirkot naują, juo važinėsit tarkim ~20 metų ir jums tai teatsieis ~24k? T.y. automobilio kaina + kuras + remontai + eksplotacinės išlaidos + draudimas? Galit išduot paslaptį kokį stebuklą įsigijot? Kažkas jums moka už tai, kad važiuojat?

    • 2024-04-12T07:10:57+03:00

      Honda jazz

  • 2024-04-11T13:18:48+03:00

    Dviese be vaikų tik prageria

    • 2024-04-11T16:48:24+03:00

      Linksma skaityt:) Pageria sprite samagoną?

  • 2024-04-11T14:56:21+03:00

    Pagal RC, Lietuvos NT vertė yra link 200mlrd. eur. Kai tuo tarpu mokesčių už NT per metus surenkama 14mln. eur. Tai tokia ir situacija, ko stebėtis :)

    • 2024-04-11T16:52:20+03:00

      Viskas tuo ir pasakyta :)

  • 2024-04-12T12:18:46+03:00

    Na gal kiek perdėta. Depozitui sutaupyti ir būsta įsigyti įmanoma greičiau nei 8m jei nėra vaikų, tik jei kraičio nėra, tai teks priprasti prie ekstremalesnio minimalistinio "nuo iki" gyvenimo ir pastovios paskolų didesnėms išlaidoms naštos. Gal dėl to ir gimstamumas pas mus dugną muša (:

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791