Nu matai kaip blogai. Kodėl nerėkė kai buvo kitiems druadžiama dirbti, o jie galėjo dirbt. Kur teisybė? Pvz. Kino teatrams, restoranams ir t.t. Senukai tylėjo ausis suglaudę, nes sėkmingai "kalė" pinigą. Tuomet lygybė nerūpėjo. Ir tik nereikia aiškinti, kad jų nereikia remti, kad per krizę turi mokėti išgyventi. Jūs jau taip gerai "išgyvenot" per tuos keliasdešimt metų, kad pradėjot Privat Jet pirkinėtis. Beje, ar ne per estišką įmonę? Ar ne "optimizuojant" mokesčius?
Cinizmo ir įžūlumo viršunė tokie self PR straipsniai.
2021-02-18T09:12:12+02:00
Taigi per visą media rekiat apie maistą ir glaistą :D kombinuojat nuo 1 karantino dienos, todėl neverkite
2021-02-19T06:51:51+02:00
Bet tenka pripažinti - e-prekyboje sukasi geriausiai.
2021-02-18T09:15:53+02:00
Šitos šūd-pandemijos tikslas...
2021-02-18T09:31:04+02:00
Vel tu, putkos subines buciuotojau, reiskiesi?
Nu prasau, pasakyk kad putinas yra nekompetetingas ir reik naujo vadovo rusijai :)
Bijai?
2021-02-18T09:31:20+02:00
Vel tu, putino subines buciuotojau, reiskiesi?
Nu prasau, pasakyk kad putinas yra nekompetetingas ir reik naujo vadovo rusijai :)
Bijai?
2021-02-18T09:31:32+02:00
Vel tu, putino...
2021-02-18T10:38:54+02:00
Ponas kiaušinių -...
2021-02-18T12:02:56+02:00
Nu buk zmogus,...
2021-02-18T13:46:47+02:00
Bijo, bo kalbantiems,...
2021-02-18T09:17:25+02:00
Sutinku su išsakyta nuomone, bet suprantu ir vyriausybę, nes viskas daroma paskubomis ir apgraibomis. Gal reiktų vyriausybei į patarėjus įtraukti ir verslo atstovus?
2021-02-18T09:30:30+02:00
Kartais ir Lietuvos verslininkai sugeba logiškai ir argumentuotai sudėlioti mintis. Gali sutikti, gali nesutikti, bet negali vadinti durnium ar pasakoriumi. Dabar norėtųsi iš Vyriausybės panašiai argumentuoto atsakymo, o ne svaidymosi, kad tau gerai sekasi, tai tu neturi teisės į nuomonę.
Niekada taip ir nesupratau, kam reikia uždaryti visą ekonomiką, kai didžiausias pavojus yra pagyvenusiems žmonėms... Kodėl uždaromos ne nesaugios parduotuvės/įstaigos, o tos, kurios Vyriausybės sprendimu, tiesiog gali pabūti uždarytos?
Smagu, kad ši Vyriausybė pagaliau perėmė data driven decisions, bet norėtųsi jų daugiau. Ir nereikia bijoti klysti, nes iš klaidų mokomės (pvz., iš SS vyriausybės buvo išmokta kaip nedaryti).
2021-02-18T09:42:12+02:00
senukai labai aiškiai pasižymi tuo, kad pakankamai garsiai kalba vieną (etika, pagarba, taisyklės, geros kainos, rūpinimąsis darbuotojais ir tiekėjais...), o realūs veiksmai metai iš metų pilnai atvirkščiai ir atitinka gobšų manipuliuojantį kombinatorių, kuriam kiti tai tikrai mažiausiai įdomūs... Taigi neapsigaukit, galima patikėti 1-2 kartus, o paskui jų rudos letenos ir pasaldintos kalbos tik juoką kelią
2021-02-18T10:08:37+02:00
Gerai dar, kad nepaprašė nuomos kompensacijos. Nes nemažą dalį nuomojasi iš savęs ir tais atvejais moka dvigubai-trigubai brangiau nei rinkoje, tam, kad suomius akcininkus 'durti' :) Lygiai kaip ir apie mokesčius visiški pezalai. Iš tų 700 mln. didžioji dalis yra PVM, kas šiaip jau yra ne įmonės, o pirkėjų mokestis, kurį įmonė tiktai surenka ir grąžina valstybei. Na, o šiaip tai aišku irgi nuomonė, irgi verta dėmesio ir tam tikra prasme - turi 'pointą'. Aš ne prieš Senukus: puiku, kad tokią įmonę turime, bet tik nereikia A.R. verkti, kad jis vargšelis visada nuskriaustas. Šiaip pats prisidirba, po to aišku tenka verkti, nes niekas juo vargšiuku netiki :)
2021-02-18T16:47:10+02:00
Taikliai! Dėkui už gerą komentarą.
2021-02-18T20:20:56+02:00
Geras komentaras, pats ruošiausi į tą pusę rašyt
2021-02-19T02:01:36+02:00
Geriausias komentaras.
2021-02-19T15:20:27+02:00
Puikiai išdėstėte mintis :)
2021-02-18T10:34:56+02:00
Net apsiverkiau perskaites. Visa laime, kad bent jau drakoniskos vyriausybes rankomis didiesiems kapitalo savininkams mokesciu moketojai padenge per pandemija prarastas turto ir kapitalo grazos pajamas, kai darbininkai sedejo uzdaryti namuose ant pasalpu. Ateinanciuose rinkimuose balsuosiu tik uz tokias politines jegas, kurios istatymiskai apribos tiek fiziniu prekybos plotu koncentracija, tiek online prekybos apyvartos koncentracija tam tikruose teritoriniuose vienetuose. 300 kv.m. yra pats tas, visi papildomi kv. m. metrai t.b. apmokestinami 2% apyvartos mokesciu, kuris perskirtomas soc. nelygybei mazinti.
2021-02-19T14:41:29+02:00
Kaip jūs įsivaizduojate realizuoti "online prekybos apyvartos koncentracija tam tikruose teritoriniuose vienetuose"?
2021-02-18T10:37:55+02:00
Iš emės, Rakauskas yra teisus.
2021-02-18T10:49:44+02:00
viskas normaliai, valstybė priverstinai uždaro tavo parduotuvę ir net nepadengia einamųjų išlaikymo kaštų (pvz. nuomos mokesčio) :) suprask turi perorientuoti veiklą į internetinę prekybą ir iš internetinės prekybos pelno dengti uždarytos parduotuvės veiklą :) ir čia skaitosi turime "dešiniųjų" Vyriausybę
2021-02-18T13:28:29+02:00
Įsivaizduokite vyriausybė žlugdo kurjerių verslą įvesdama maksimalaus greičio ribojimus keliuose. Juk jie galėtų daug greičiau krovinius pristatyti jei jiems būtų leidžiama važiuoti dvigubai greičiau! Suprantu prekybininkų desperaciją: jiems tikrai sunku ir tikrai, net ir Senukai yra pažeidžiami, bet tokia jau ta verslo rizika. Parduotuvės nedirba daugelyje šalių ir didžiosioms kompanijoms ten taip pat niekas nekompensuoja nuostolių. Iš esmės padengia darbuotojų atlyginimų išlaidas. Tai, kad nereikia čia.
2021-02-18T16:10:36+02:00
O Tamstai visas tas liberalbolševikinis zbrodas tebėra dešinieji?
2021-02-18T17:35:29+02:00
Lyginate neteisingai. Čia būtų tas pats, jeigu kurjeriams būtų apskritai uždrausta važinėti arba būtų uždrausta važinėti tarp savivaldybių. O dėl daugelio šalių čia dar reiktų detaliai patikrinti ar nebūtų taip, kad Lietuvoje skiriama viena iš mažiausių paramų verslui, bet norima taikyti vienus iš griežčiausių ribojimų siekiant išsaugoti daugiausia gyvybių.
2021-02-19T09:50:19+02:00
Neteisingas lyginimas. Cia butu tas pats, kas vieniem kurjeriam, kuriu logotipas pvz. geltonos spalvos, leidziama vazineti tarp savivaldybiu, kokiais nori greiciais, o kitiems kurjeriams, kuriu logotipas ne geltonas vazinet galima tik savo savivaldybiu ribose su ribootais greiciais. vat kame esme.
2021-02-19T16:07:27+02:00
Neburkit gerbiamieji nesąmonių. Jei maksima būtų pradėjusi prekiauti telikais tik karantino metu kai visi kiti buvo uždaryti - sakyčiau taip, problema ir pažeistas lygiateisiškumo principas. Bet ši situacija kitokia: jie visą laiką prekiavo it automobilių tepalais, ir kažkokiais primityviais įrankiais, nors tikėtina tai nebuvo jų pagrindinė veikla. Lygiai kaip ir kai kuriose degalinėse galima nusipirkti kokio nors kefyro. Nėra jokios logikos riboti pusę Maksimos veiklos dėl to, kad negali dirbti Senukai. Idealu būtų kad Maksima nedirbtų taip pat kai Senukai, deja, tas neįmanoma, nes nebus kaip kitai patiekti maisto. Jūs manote, kad manęs neužknisa tai, kad kokių nors šriūbų negaliu nusipirkti? Užknisa. Užknisa dar ir tai, kad negaliu jų net online Senukuose pirkti (kur šiaip jau pirkčiau jei nebūtų karantino) nes pas juos užsakius net ir pačiam norint atsiimti velniai žino kiek laukti reikės. Pirkau per karantiną keletą daiktų, tai visumoje user experience labai prastas. Jei labiau stengtųsi pati parduotuvė - būčiau tikrai pirkęs praktiškai tiek pat kiek ir ne per karantiną perku. Ne vyriausybė čia kalta.
2021-02-18T10:53:14+02:00
Teisingai kalba. Akivaizdziai pazeidziamas lygiateisiskumo principas.
2021-02-18T20:23:47+02:00
Tuoj dar monopolininkai pradės verkt, kad lygiateisiškumas pažeidžiamas - jie mat papildomai reguliuojami, o kiti ne...
2021-02-18T11:40:21+02:00
Aš vakar nuėjau į Senukus ir nusipirkau kopėčias. Dėl ko Rakauskas skundžiasi? Kad nelygios verslo sąlygos su maxima? Briedas ir tiek...
2021-02-18T15:20:20+02:00
Maxima kopecias visada galejo pardavineti, senukai buvo uzdaryti ir tik el budu. Ar kad ir 300 kvadratu dabar ribojimai, kai maximoj visada kopecias galejai laisvai pirkti.
2021-02-18T11:40:39+02:00
"Valstybei teko 66%, darbuotojams išmokėta 24,5% ir 9% teko akcininkams". Darbuotojai tokie beveik nemokami atrodo ir pelnai geri. Matyt, yra vietos dar vienam staybinių medžiagų tinklui.
2021-02-18T12:00:30+02:00
Labai sugraudino. Gal gali kokią paramos sąskaitą atsidaryti per kurią visi galėtume susimesti? Kam tos gyvybės? Svarbu, kad visi galėtų nusipirkti glaisto iš senukų.
Man atrodo logika labai paprasta - maisto prekių parduotuves neuždaro, nes tai yra pirmo būtinumo prekės. Neleisti Maximai prekiauti žvakėmis yra tik bukas "kerštas" siekiant, kad visiems būtų vienodai blogai (jei mums blogai, tai darykim, kad ir kitiem būtų blogai. Toks sakyčiau bolševikinis perversmas, kur lygybė kuriama visiems darant blogai).
Bet Rakausko tikslas nėra, kad Maxima negalėtų prekiauti langų valymo skyčiu. Rakausko tikslas, kad Senukai galėtų prekiauti viskuom ir jam nerūpi, kiek dėl to papildomų žmonių užsikrės ar numirs.
2021-02-18T12:35:49+02:00
tai maximai galima prekiauti VISKUO (ne tik pirmo butinumo prekem), o vat senukam ir kitiems negalima prekiaut. Tai ar cia lygiateisiskumo principas nepazeistas?
2021-02-18T12:42:02+02:00
gal jau užteks priešinti žmonių mirtis ir verslą. Galime rinktis kelią, kad išgelbėti kuo daugiau gyvybių ir pilnai užsidaryti kaip NZ ar AU. Bet kieno sąskaita tai bus daroma? Ar visus nuostolius dėl uždarytų veiklų, skirtingų konkurencijos sąlygų turi prisiimti verslas ir investuotojai, kurie yra kalti pasirinkę "ne tą" veiklą? Kokios problemos yra Vyriausybei toliau skolintis milijardus ir kompensuoti uždarytų veiklų patirtus nuostolius, jeigu svarbiausia yra tik papildomi žmonių užsikrėtimai? Ar jūs čia siūlote, kad būtų galima jūsų butą ar namą paimti dėl visuomenės interesų (pvz. ligonių gydymui), o jūs toliau mokėtumėte nuomą, komunalinius ar banko paskolą, ir negautumėte jokios kompensacijos (arba kompensacija padengtų mažą dalį išlaidų)?
2021-02-18T13:05:09+02:00
gal ir jūs sugrįžkit į realybę su savo spekuliacijom? tie, "kieno sąskaita tai daroma" sako - taip, mes pernai padidinome savo apyvartą 11,7%. Su 5 karantino mėnesiais iš 12.
2021-02-18T13:21:52+02:00
tai ar čia palyginama apyvarta iš internetinės parduotuvės, kur konkuruoji su amazon ir aliexpress, su fizine parduotuve, kur žmogus gali greitai ir arti namų gauti reikiamą prekę? Niekada internetinė prekyba neatneš tiek pajamų ir pelno, kad pajėgtum išlaikyti uždarytą fizinę parduotuvę
2021-02-18T13:42:02+02:00
newhataboutinkite, o skaičiai paneigia jūsų "niekada", nes apie nuostolį kalbų nesigirdi. Lyginant su tais, kam pajamos krito 30% ar 60%, "seniai" klesti. Aišku norėtųsi kuo greičiau atsidaryt parduotuves, nes į jas daug sukišta investicijų. O jei įsitikinę, kad čia pažeidžiami konkurencijos įstatymai, pirmyn, gali skųstis Konkurencijos tarybai. Bet vietoj to rašinėja straipsnelius, bandydami spausti vyriausybę per viešumą.
2021-02-18T13:46:53+02:00
kažkaip nemačiau, kad amazon sandėliai būtų akropoliuose, megoje ar nordikoje. Ir nereikia čia žiūrėti tik į senukų atvejį, kurie dar bent jau gali prekiauti internetu, o kaip su sporto klubais ir t.t.? Estai ir vėl elgiasi 100 kartų protingiau - https://www.delfi.lt/news/daily/world/estijos-premjere-virusu-uzsikreciama-darbe-ir-namuose-o-ne-restoranuose.d?id=86508355
2021-02-18T14:02:18+02:00
Klausimas paprastas. Kodel maxima gali prekiauti parduotuvej triusikais, o kiti tik per e.prekyba? Vat kai objektyviai sugebesi atsakyti i sita klausima, gal tada ir prasvieses biurokrato galvoje kazkas
2021-02-18T15:14:09+02:00
Todėl kad tam reikėtų logiškų taisyklių, kurios gali gimti tik protingoje galvoje su pakankamai patirties ir valios bei už atitinkamą atlygį. Pas biurokratus to nėra, vadinasi reikia rinktis primityvius sprendimus - draudžiu visiems, išskyrus x (įrašykite patys).
Aišku, dabar prišoks vėl ponas ad hominem Mauras ir apdalins visus epitetais ir etiketėmis. Nes gi visi turi būti lygiai kreivarankiai, nes ar šiaip ar taip reikia iš visų atimti ir visiems padalinti po lygiai.
2021-02-18T15:28:29+02:00
turite nacionalinių kompleksų, ar vėl spekuliuojate? ;-) priminsiu, "100 kartų protingiau" BVP krito 2,9%. O kur vyksta užsikrėtimai, šiais laikais vienodai sėkmingai gali aiškinti komentatoriai, premjerės ar popiežiai. Konkrečiu atveju niekas negali nustatyti, 38% šaltinis nežinomas. O aišku, kad užsikrečia ten, kur ilgiau būna daugiau žmonių, arti vienas kito, uždarose erdvėse, kontaktuojančių ir neužsidariusių burbuluose. Ar tai prastai vėdinamas restoranas, baras ar parduotuvė, nesvarbu.
2021-02-18T16:28:42+02:00
Viskas todel, kad ministrai dabartiniai geriausiu atveju tik vadybininkais dirbę. Analfabetai-pestininkai, kurie tik parašiukus delioja, o vadovauja kazkas nuo galines sedynes. Tokie juk nebuvo niekada jokio didesnio projekto įgyvendinę. Jie net nezino nuo ko pradėti, todel ir matom tokius padrikus veiksmus ir rezultatus.
2021-02-18T16:34:27+02:00
P.s. arba tada sedi PC kiseneje, kito paiskinimo as nematau.
2021-02-18T17:38:00+02:00
apie estukus - galit pasigrožėti, kaip po 01.25 varo eksponente aukštyn. Savaitės kitos klausimas, kol vėl užsidarys. https://ourworldindata.org/coronavirus/country/estonia?country=~EST
2021-02-18T17:45:32+02:00
aš tiesiog manau, kad neįmanoma taip ilgai laikyti griežto karantino galvojant tik apie gyvybes ir ignoruojant kitas sritis bei negalvojant apie pasekmes, pvz. kad koks akropolis atsidarytų tik prie A scenarijaus (25 atvejai) arba mokyklos liktų uždarytos iki vasaros. O tai kas, jeigu tas A scenarijus bus po 2-3 metų? Taip kad turėtų būti nurodomas maksimalus karantino laikotarpis, o jeigu karantinas pratęsiamas, turi būti paaiškinta, kiek tas kiekvienas pratęsimas kainuoja. Ir be abejo reikia ruošti ligonines ar sanatorijas kitoms bangoms, nes dabar matome tik vietų mažinimą.
2021-02-18T18:57:02+02:00
A scenarijus yra didžiausia nesamonė, tik valdžia nepripažšsta akivaizdžio klaidos. Jei taikytų A scenarijaus rodiklį Lenkija turėjo neatsidaryti visai nuo praeitų metų. Apskritai, atveju skaičius ir mirtingumas yra nebojektyvus skaičiai. Tikslas ura nepergrusti ligoninės ir mažinti mirtingumą mes skaičiuojame naujus atvejus. Aš garantuoju, kad jau greitai, turėsime daug atveju, tačiau bus žema hospitalizacija ir mirtingumas, tačiau pagal dabartiniu planu logika, turėtumėm taikyti karantiną. Jei šis planas trumpalaikis, kam apskritai reikėjo dėti pastangas A planui, kuris iliuzija
2021-02-19T15:30:50+02:00
Didžiausia viruso perykla netrukus taps Mokyklos ir Vaikų Darželiai, kur vienam vaikui tenka 2-2,5 kv.m. ploto. Ir ten ir ten savininkė - valstybė ir savivaldybės, ir jos nei ruošiasi, nei kalba apie efektyvią ventiliaciją ar kitas apsaugos priemones. Būna kad vaikų net per pamokų pertraukas neišleidžia į koridorių (tipo tam kad vaikai neužsikrėstų nuo kitų klasių vaikų), tad net ir per pertraukas normaliai neišvėdina klasių. Valdžia temoka mokinti kitus ir kitų rankomis susižerti sau pagyras, jei pasiseka.
2021-02-18T13:07:22+02:00
Teisingumas Aiškumas. Dėkite "x" toje skalės vietoje, kur efektyviausia. Rakauskas turbūt padėtų pačioje kairėje, prie maksimalaus teisingumo, ir tai ko gero visiškai pateisinama, iš jo perspektyvos. Dėl to nesuprantu visų tų neigiamų komentarų Senukų atžvilgiu - kas savo atžvilgiu nenorėtų maksimalaus teisingumo?? Problema ta, kad net ir dabar, kai taisyklės yra maksimaliai aiškios ir formalios, biurokratams yra sunku sugaudyti nesilaikančius. Gi jau dabar tie patys Senukai atsidarę dirba, tai kas dar dėtųsi, jei, norint paversti taisykles teisingesnėmis, jos taptų dar sudėtingesnės / dviprasmiškesnės?
2021-02-18T13:12:16+02:00
cia verkia tas, kur sulig pirmaja banga iskart pasiskelbe, kad tiekejams nebemokes uz prekes, nors pats ka tik isigijo privatu lektuva pramogoms? Cia turbut vienas is tu geru darbu?
2021-02-18T15:05:33+02:00
hi5! Į 10-tuką!
2021-02-18T15:22:46+02:00
I koki desimtuka? Jei uzdirbau ant lektuvo reiskia kad ir kaip tave durstytu, neturi teises skustis?
2021-02-18T19:13:58+02:00
Kai "verslinykai" informuoja tiekėjus, kad jums "asilai" tiesiog nesumokėsim už patiektas prekes, tai kaip šitas dalykas vadinasi? O tuo pat metu paleidi info apie tai, kad mes uch kokieverslinykai, perkam lėktuvus, kurie kainuoja po 10 liamų. Tai vadinasi liurbizmas, kai galvoji, kad esi kietesnis už kitus. Karma is the Bitch. Todėl visai negaila to kūkčiojančio verslinyko.
2021-02-18T19:16:20+02:00
Na taip, kai pelno uzvarai nesvietiskai, kad ir ant lektuvu uztenka - tai viskas tavo, nelieciama. O kai reikia nuostolius padengti, tai tuoj valstybes paramos praso. Ir vel smulkieji uz viska susimokes, o didieji isjos ant balto arklio. Tik klausimas, ar taip ilgai dar bus.
2021-02-19T15:40:51+02:00
Pilnai pritariu. Iš principo jo argumentai yra teisingi, pvc. vakaruose visi prekybcentrių skyriai nepirmo būtinumo prekėms yra uždaryti. Bet kai tai praneša veikėjas, kuris vos nusipirkęs lėktuvą paskelbė, kad neatsiskaitinės su kreditoriais, ir per visą karantiną kalė pinigus atsidaręs "maisto prekių skyrius", tai net ir gerą argumentą paverčia krokodilo ašarom.
2021-02-18T14:35:08+02:00
Aš jau ruošiausi parašyti panašų straipsnį. ABCD planai yra nepagrįsti. Apskritai vertinant su kitomis šalimis pas mus valdoma praščiausiai.
2021-02-18T21:34:00+02:00
Kuo matuojate gerumą? įdomu pamatyti jūsų palyginimą, su skaičiais. Kaip atsakingo verslininko, o ne to, kuris visada skundžiasi valdžia, kuriam visi skolingi, o jis kaip JHS visus maitina.
2021-02-18T14:48:01+02:00
taip, sveikatos apsauga ir svietimas siam zmogui rupi labiausiai :)
2021-02-18T14:50:40+02:00
Super mintys. Paprastai ir aiskiai. Aciu uz gerus akcentus.
2021-02-18T15:02:21+02:00
Valstieciai zalieji per puskutinius metus pralose rinkimus. O konservai kitus rinkimus pralose del pirmu metu. Atrodo, kad per kitus prezidento ir seimo rinkimus turesime vel naujus salies vedlius. Esami, gal ir neblogi, bet konkreciai nesusitvarko.
2021-02-18T16:20:01+02:00
Drąsiai ir konkrečiai viskas išsakyta. Visada šaunu , kai pasisakoma argumentuotai ir pagrįstai , o įmonės lyderio pozicija atvira ir aiški!
2021-02-18T17:04:12+02:00
tokių verslininkų "sąžiningumo" lygis- kaip su sraigtasparniu atskristi į susitikimą ir pasakyti: žinai, neturiu aš dabar pinigų. Teks tau to 1000EUR palaukti. Stengsiuosi dalimis mokėti, nu bent 500EUR tikiu sumokėsiu per metus. Ir išskristi į 1009km lenktynes, pasipiarinti :D
2021-02-18T17:33:58+02:00
Pilnai sutinku. Neslepi mokesčiu, dirbi efektyviai, rodai pelna - gauni 0 paramos. Tai koks tada pas mus verslo modelis yra skatinamas? Slėpk mokesčius, būk lūzeris ir valstybė tada gerai dirbančių pinigais tave parems.
2021-02-18T20:34:14+02:00
O kodėl turėtų gauti paramą? Valstybė gali remti arba ne. Valstybės viduje taiko skirtingus mokesčius, regulavimus, subsidijas ir paramas. Parama nėra pamatinė žmogaus (o ypač verslo) teisė.
2021-02-18T18:18:19+02:00
Išgamos, brangininkai dar...
2021-02-18T18:32:36+02:00
Valstybę į teismą, kaip Ryanair (Europoje)
2021-02-18T20:35:37+02:00
Padavimas į teismą nerodo argumentų teisingumo. Rodo tik tai, kad turi pinigų advokato paslaugoms.
2021-02-18T18:59:26+02:00
Mintys gražios. Normalu kad traukia paklodę į savo pusę. Tik nereik viskuo tikėti ;) Priminimui 2020-03-17: „Senukai“ stabdo mokėjimus tiekėjams ...
2021-02-18T19:46:07+02:00
Valstybinis aparatas apskritai nieko nesugeba optimizuoti, o verslą sutraukti greitai moka... manau problema yra tas apgailėtinas apsileidimas vyriausybės.
2021-02-18T19:46:29+02:00
vargsiukas Rakauskas- jis labiausiai nukentejes del sios krizes. beje- Senukuose veikia 300 kvm atitverta teritorija. Ir dar buvo pareiksta kad atsiskaityti su tiekejais nebus skubama - pirmas suvis krizes pradzioje sau i koja. Pizdukas su savo monopoliniu verslu verkia, nors ,,atsiemimo" punktai veikia pilnu pajegumu.
2021-02-18T19:47:28+02:00
vargsiukas Rakauskas- jis labiausiai nukentejes del sios krizes. beje- Senukuose veikia 300 kvm atitverta teritorija. Ir dar buvo pareiksta kad atsiskaityti su tiekejais nebus skubama - pirmas suvis krizes pradzioje sau i koja. P*zdukas su savo monopoliniu verslu verkia, nors ,,atsiemimo" punktai veikia pilnu pajegumu ir dar apgailetina maisto zona atidaryta kaip priedanga.
2021-02-18T19:58:57+02:00
Matot p. Rakauskai, pandemija sunkus laikas, turėtumėt suprasti. Ypač turėtų suprasti ta įmonė, kuri kovo mėnesį paskelbė, kad spaus smulkius tiekėjus ir su jais vėluos atsiskaityti. Jūsų stambus verslas turi per mažai atsakomybės, kad apeliuoti į moralę ar etiką. Pagarbą reikia užsitarnauti konkrečiais gerais darbais, o ne postringavimais per laikraščius.
... vyriausybės atsisakymas solidariai prisidėti prie uždarytų verslų išgyvenimo suteikia leidimą verslininkams perkelti verslo dalį į šešėlinę ekonomiką. Neteisybė, diskriminacija ir politinis melas (na gerai tiesos nepasakymas) tai puikios malkos šešėlinio laužo įkūrimui. Žvelgiant iš ūkio subjekto požiūrio, šešėlinė ekonomika suteiki efektyvesnes veiklos formas – optimizuoti mokesčiai didina gryną pelną ir suteikia rimtą konkurencinį pranašumą, šešėlinio sektoriaus pranašumas gali priversti iki griaunamosios konkurencijos ... gal vyriausybės ir yra tikslas griaunamoji konkurencija, efektyvesnis išteklių panaudojimas, skatinimas individus ir įmones pasitelkti vaizduotę, kūrybiškumą, išradingumą, siekti inovacijų ? Tai tik dalis šešėlinės ekonomikos privalumų ...
2021-02-19T09:37:23+02:00
visiems komentatoriams ale jaučiantiems nuskriausti,kaip kad rakauskas ( straipsnyje žmogiškos emocijos), norėčiau priminti vieną iš elementarių tiesų -" mažas biznis-maža rizika, didelis biznis-didelė rizika".Ir taip aišku,kiekvienas svajoja nusigriebti grietinę, bet tačiau visėlto, žmonėms labiau reikia maisto nei cemento ir dar bus rakausko gyvenime tų krizių..tad tegul mokosi ir galvoja apie ateitį, o ne verkia čia.. juk negalvoja eiti į politika gal ?
2021-02-19T09:53:56+02:00
Nieks del maisto nesiginciyja. Tai pirmo butinumo preke. Kalba eina apie ne pirmo butinumo prekes. Jeigu prekiauja maximos triusikais ir sluotom, tai kodel prekiaut negali tuo senukai ? Kodel senukai ir kiti turi prekiauti tik elektroninej erdevej, o maxima gali prekiauti fiziskai parduotuvese? Cia akivaizdziai nelygios konkurencines salygos.
2021-02-20T10:23:34+02:00
kaip rašiau, didelis verslas-didelė rizika, manau sutinkate. tačiau šiai dienai visa ekonomika tiek iškreipta, kad tapo įprasta, jog didelį versla gelbėja mokesčių mokėtojų pinigais ( nes ale daug žmonių atsidurs gatvėje), Bet, tam pačiame prekybos centre yra ir sėklų stendas, o specializuotos parduotuvės uždarytos. Sėklos kaip ir pirminis maisto šaltinis- išauginamas maistas. Kaip visada ir visur trūksta kritinio mąstymo ir baimė yra " o jei bus blogai"... todėl kertama grubiai, tiesiai, ale kaip didieji broliai ir seserys daro..
2021-02-19T11:53:55+02:00
Reikia nepamiršti, kad tai yra parama, o ne finansavimo šaltinis investicijoms. Ši parama teikiama iš skolintų pinigų ir yra ribota/baigtinė. Tas pats su mokesčių atidėjimais.
Kokius A. Rakauskas siūlo kriterijus šiai paramai teikti t.y. 60k kompanijų, kurių pagrindu tektų senukams, padidinusiems apyvartą 11% pandemijos metu?
2021-02-19T13:32:05+02:00
Visiškai pritariu teiginiams, su teisingumu, skaidria konkurencija kažkas yra LABAI negerai ant Marijos žemės. C19 tik paryškino bėdas.
2021-02-19T13:37:54+02:00
Su viskuo kas išsakyta KATEGORIŠKAI sutinku.
2021-02-19T14:32:31+02:00
Nors ir nelabai mėgstu ypatingai stambius žaidėjus rinkoje, bet klausimas taiklus: kodėl parama skiriama nesugebantiems verslauti arba esantiems ant bankroto ribos? Jei esi sėkmingas ir moki mokesčius tai gauni špygą...
2021-02-19T19:25:50+02:00
Pirma - valstybės yra linkusios remti smulkų ir vidutinį verslą. Senukai nėra tokie. Antra - kodėl valstybė moka praradusiems darbą, o me dirbantiems? Aš gerai dorbu ir manęs neatleido, o kitas blogai ir jį atleido. Jis už tai gauna pinigų. Kaip man jaustis?
2021-02-20T10:26:29+02:00
apie mokesčių mokėjimą,tai visi stengiasi optimizuoti.. ai senukai statėsi savo admin pastatą ir buvo kainos info už kvadratą, tai sukėlė laabai įvairių minčių.. mokesčius moka sakote sąžiningai...
2021-02-19T17:03:51+02:00
puikiai pasakyta
2021-03-02T08:55:53+02:00
Pilnai pritariu, verslui turi būti sudarytos vienodos sąlygos dirbti. Ir nereikia pamiršti kad būtent verslo sumokamų mokesčių dėka valstybė gali vykdyti savo funkcijas. Nereikia išmaldos, reikia galimybės dirbti.
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Nu matai kaip blogai. Kodėl nerėkė kai buvo kitiems druadžiama dirbti, o jie galėjo dirbt. Kur teisybė? Pvz. Kino teatrams, restoranams ir t.t. Senukai tylėjo ausis suglaudę, nes sėkmingai "kalė" pinigą. Tuomet lygybė nerūpėjo. Ir tik nereikia aiškinti, kad jų nereikia remti, kad per krizę turi mokėti išgyventi. Jūs jau taip gerai "išgyvenot" per tuos keliasdešimt metų, kad pradėjot Privat Jet pirkinėtis. Beje, ar ne per estišką įmonę? Ar ne "optimizuojant" mokesčius? Cinizmo ir įžūlumo viršunė tokie self PR straipsniai.
Taigi per visą media rekiat apie maistą ir glaistą :D kombinuojat nuo 1 karantino dienos, todėl neverkite
Bet tenka pripažinti - e-prekyboje sukasi geriausiai.
Šitos šūd-pandemijos tikslas...Vel tu, putkos subines buciuotojau, reiskiesi? Nu prasau, pasakyk kad putinas yra nekompetetingas ir reik naujo vadovo rusijai :) Bijai?
Vel tu, putino subines buciuotojau, reiskiesi? Nu prasau, pasakyk kad putinas yra nekompetetingas ir reik naujo vadovo rusijai :) Bijai?
Vel tu, putino...Ponas kiaušinių -...Nu buk zmogus,...Bijo, bo kalbantiems,...Sutinku su išsakyta nuomone, bet suprantu ir vyriausybę, nes viskas daroma paskubomis ir apgraibomis. Gal reiktų vyriausybei į patarėjus įtraukti ir verslo atstovus?
Kartais ir Lietuvos verslininkai sugeba logiškai ir argumentuotai sudėlioti mintis. Gali sutikti, gali nesutikti, bet negali vadinti durnium ar pasakoriumi. Dabar norėtųsi iš Vyriausybės panašiai argumentuoto atsakymo, o ne svaidymosi, kad tau gerai sekasi, tai tu neturi teisės į nuomonę. Niekada taip ir nesupratau, kam reikia uždaryti visą ekonomiką, kai didžiausias pavojus yra pagyvenusiems žmonėms... Kodėl uždaromos ne nesaugios parduotuvės/įstaigos, o tos, kurios Vyriausybės sprendimu, tiesiog gali pabūti uždarytos? Smagu, kad ši Vyriausybė pagaliau perėmė data driven decisions, bet norėtųsi jų daugiau. Ir nereikia bijoti klysti, nes iš klaidų mokomės (pvz., iš SS vyriausybės buvo išmokta kaip nedaryti).
senukai labai aiškiai pasižymi tuo, kad pakankamai garsiai kalba vieną (etika, pagarba, taisyklės, geros kainos, rūpinimąsis darbuotojais ir tiekėjais...), o realūs veiksmai metai iš metų pilnai atvirkščiai ir atitinka gobšų manipuliuojantį kombinatorių, kuriam kiti tai tikrai mažiausiai įdomūs... Taigi neapsigaukit, galima patikėti 1-2 kartus, o paskui jų rudos letenos ir pasaldintos kalbos tik juoką kelią
Gerai dar, kad nepaprašė nuomos kompensacijos. Nes nemažą dalį nuomojasi iš savęs ir tais atvejais moka dvigubai-trigubai brangiau nei rinkoje, tam, kad suomius akcininkus 'durti' :) Lygiai kaip ir apie mokesčius visiški pezalai. Iš tų 700 mln. didžioji dalis yra PVM, kas šiaip jau yra ne įmonės, o pirkėjų mokestis, kurį įmonė tiktai surenka ir grąžina valstybei. Na, o šiaip tai aišku irgi nuomonė, irgi verta dėmesio ir tam tikra prasme - turi 'pointą'. Aš ne prieš Senukus: puiku, kad tokią įmonę turime, bet tik nereikia A.R. verkti, kad jis vargšelis visada nuskriaustas. Šiaip pats prisidirba, po to aišku tenka verkti, nes niekas juo vargšiuku netiki :)
Taikliai! Dėkui už gerą komentarą.
Geras komentaras, pats ruošiausi į tą pusę rašyt
Geriausias komentaras.
Puikiai išdėstėte mintis :)
Net apsiverkiau perskaites. Visa laime, kad bent jau drakoniskos vyriausybes rankomis didiesiems kapitalo savininkams mokesciu moketojai padenge per pandemija prarastas turto ir kapitalo grazos pajamas, kai darbininkai sedejo uzdaryti namuose ant pasalpu. Ateinanciuose rinkimuose balsuosiu tik uz tokias politines jegas, kurios istatymiskai apribos tiek fiziniu prekybos plotu koncentracija, tiek online prekybos apyvartos koncentracija tam tikruose teritoriniuose vienetuose. 300 kv.m. yra pats tas, visi papildomi kv. m. metrai t.b. apmokestinami 2% apyvartos mokesciu, kuris perskirtomas soc. nelygybei mazinti.
Kaip jūs įsivaizduojate realizuoti "online prekybos apyvartos koncentracija tam tikruose teritoriniuose vienetuose"?
Iš emės, Rakauskas yra teisus.
viskas normaliai, valstybė priverstinai uždaro tavo parduotuvę ir net nepadengia einamųjų išlaikymo kaštų (pvz. nuomos mokesčio) :) suprask turi perorientuoti veiklą į internetinę prekybą ir iš internetinės prekybos pelno dengti uždarytos parduotuvės veiklą :) ir čia skaitosi turime "dešiniųjų" Vyriausybę
Įsivaizduokite vyriausybė žlugdo kurjerių verslą įvesdama maksimalaus greičio ribojimus keliuose. Juk jie galėtų daug greičiau krovinius pristatyti jei jiems būtų leidžiama važiuoti dvigubai greičiau! Suprantu prekybininkų desperaciją: jiems tikrai sunku ir tikrai, net ir Senukai yra pažeidžiami, bet tokia jau ta verslo rizika. Parduotuvės nedirba daugelyje šalių ir didžiosioms kompanijoms ten taip pat niekas nekompensuoja nuostolių. Iš esmės padengia darbuotojų atlyginimų išlaidas. Tai, kad nereikia čia.
O Tamstai visas tas liberalbolševikinis zbrodas tebėra dešinieji?
Lyginate neteisingai. Čia būtų tas pats, jeigu kurjeriams būtų apskritai uždrausta važinėti arba būtų uždrausta važinėti tarp savivaldybių. O dėl daugelio šalių čia dar reiktų detaliai patikrinti ar nebūtų taip, kad Lietuvoje skiriama viena iš mažiausių paramų verslui, bet norima taikyti vienus iš griežčiausių ribojimų siekiant išsaugoti daugiausia gyvybių.
Neteisingas lyginimas. Cia butu tas pats, kas vieniem kurjeriam, kuriu logotipas pvz. geltonos spalvos, leidziama vazineti tarp savivaldybiu, kokiais nori greiciais, o kitiems kurjeriams, kuriu logotipas ne geltonas vazinet galima tik savo savivaldybiu ribose su ribootais greiciais. vat kame esme.
Neburkit gerbiamieji nesąmonių. Jei maksima būtų pradėjusi prekiauti telikais tik karantino metu kai visi kiti buvo uždaryti - sakyčiau taip, problema ir pažeistas lygiateisiškumo principas. Bet ši situacija kitokia: jie visą laiką prekiavo it automobilių tepalais, ir kažkokiais primityviais įrankiais, nors tikėtina tai nebuvo jų pagrindinė veikla. Lygiai kaip ir kai kuriose degalinėse galima nusipirkti kokio nors kefyro. Nėra jokios logikos riboti pusę Maksimos veiklos dėl to, kad negali dirbti Senukai. Idealu būtų kad Maksima nedirbtų taip pat kai Senukai, deja, tas neįmanoma, nes nebus kaip kitai patiekti maisto. Jūs manote, kad manęs neužknisa tai, kad kokių nors šriūbų negaliu nusipirkti? Užknisa. Užknisa dar ir tai, kad negaliu jų net online Senukuose pirkti (kur šiaip jau pirkčiau jei nebūtų karantino) nes pas juos užsakius net ir pačiam norint atsiimti velniai žino kiek laukti reikės. Pirkau per karantiną keletą daiktų, tai visumoje user experience labai prastas. Jei labiau stengtųsi pati parduotuvė - būčiau tikrai pirkęs praktiškai tiek pat kiek ir ne per karantiną perku. Ne vyriausybė čia kalta.
Teisingai kalba. Akivaizdziai pazeidziamas lygiateisiskumo principas.
Tuoj dar monopolininkai pradės verkt, kad lygiateisiškumas pažeidžiamas - jie mat papildomai reguliuojami, o kiti ne...
Aš vakar nuėjau į Senukus ir nusipirkau kopėčias. Dėl ko Rakauskas skundžiasi? Kad nelygios verslo sąlygos su maxima? Briedas ir tiek...
Maxima kopecias visada galejo pardavineti, senukai buvo uzdaryti ir tik el budu. Ar kad ir 300 kvadratu dabar ribojimai, kai maximoj visada kopecias galejai laisvai pirkti.
"Valstybei teko 66%, darbuotojams išmokėta 24,5% ir 9% teko akcininkams". Darbuotojai tokie beveik nemokami atrodo ir pelnai geri. Matyt, yra vietos dar vienam staybinių medžiagų tinklui.
Labai sugraudino. Gal gali kokią paramos sąskaitą atsidaryti per kurią visi galėtume susimesti? Kam tos gyvybės? Svarbu, kad visi galėtų nusipirkti glaisto iš senukų. Man atrodo logika labai paprasta - maisto prekių parduotuves neuždaro, nes tai yra pirmo būtinumo prekės. Neleisti Maximai prekiauti žvakėmis yra tik bukas "kerštas" siekiant, kad visiems būtų vienodai blogai (jei mums blogai, tai darykim, kad ir kitiem būtų blogai. Toks sakyčiau bolševikinis perversmas, kur lygybė kuriama visiems darant blogai). Bet Rakausko tikslas nėra, kad Maxima negalėtų prekiauti langų valymo skyčiu. Rakausko tikslas, kad Senukai galėtų prekiauti viskuom ir jam nerūpi, kiek dėl to papildomų žmonių užsikrės ar numirs.
tai maximai galima prekiauti VISKUO (ne tik pirmo butinumo prekem), o vat senukam ir kitiems negalima prekiaut. Tai ar cia lygiateisiskumo principas nepazeistas?
gal jau užteks priešinti žmonių mirtis ir verslą. Galime rinktis kelią, kad išgelbėti kuo daugiau gyvybių ir pilnai užsidaryti kaip NZ ar AU. Bet kieno sąskaita tai bus daroma? Ar visus nuostolius dėl uždarytų veiklų, skirtingų konkurencijos sąlygų turi prisiimti verslas ir investuotojai, kurie yra kalti pasirinkę "ne tą" veiklą? Kokios problemos yra Vyriausybei toliau skolintis milijardus ir kompensuoti uždarytų veiklų patirtus nuostolius, jeigu svarbiausia yra tik papildomi žmonių užsikrėtimai? Ar jūs čia siūlote, kad būtų galima jūsų butą ar namą paimti dėl visuomenės interesų (pvz. ligonių gydymui), o jūs toliau mokėtumėte nuomą, komunalinius ar banko paskolą, ir negautumėte jokios kompensacijos (arba kompensacija padengtų mažą dalį išlaidų)?
gal ir jūs sugrįžkit į realybę su savo spekuliacijom? tie, "kieno sąskaita tai daroma" sako - taip, mes pernai padidinome savo apyvartą 11,7%. Su 5 karantino mėnesiais iš 12.
tai ar čia palyginama apyvarta iš internetinės parduotuvės, kur konkuruoji su amazon ir aliexpress, su fizine parduotuve, kur žmogus gali greitai ir arti namų gauti reikiamą prekę? Niekada internetinė prekyba neatneš tiek pajamų ir pelno, kad pajėgtum išlaikyti uždarytą fizinę parduotuvę
newhataboutinkite, o skaičiai paneigia jūsų "niekada", nes apie nuostolį kalbų nesigirdi. Lyginant su tais, kam pajamos krito 30% ar 60%, "seniai" klesti. Aišku norėtųsi kuo greičiau atsidaryt parduotuves, nes į jas daug sukišta investicijų. O jei įsitikinę, kad čia pažeidžiami konkurencijos įstatymai, pirmyn, gali skųstis Konkurencijos tarybai. Bet vietoj to rašinėja straipsnelius, bandydami spausti vyriausybę per viešumą.
kažkaip nemačiau, kad amazon sandėliai būtų akropoliuose, megoje ar nordikoje. Ir nereikia čia žiūrėti tik į senukų atvejį, kurie dar bent jau gali prekiauti internetu, o kaip su sporto klubais ir t.t.? Estai ir vėl elgiasi 100 kartų protingiau - https://www.delfi.lt/news/daily/world/estijos-premjere-virusu-uzsikreciama-darbe-ir-namuose-o-ne-restoranuose.d?id=86508355
Klausimas paprastas. Kodel maxima gali prekiauti parduotuvej triusikais, o kiti tik per e.prekyba? Vat kai objektyviai sugebesi atsakyti i sita klausima, gal tada ir prasvieses biurokrato galvoje kazkas
Todėl kad tam reikėtų logiškų taisyklių, kurios gali gimti tik protingoje galvoje su pakankamai patirties ir valios bei už atitinkamą atlygį. Pas biurokratus to nėra, vadinasi reikia rinktis primityvius sprendimus - draudžiu visiems, išskyrus x (įrašykite patys). Aišku, dabar prišoks vėl ponas ad hominem Mauras ir apdalins visus epitetais ir etiketėmis. Nes gi visi turi būti lygiai kreivarankiai, nes ar šiaip ar taip reikia iš visų atimti ir visiems padalinti po lygiai.
turite nacionalinių kompleksų, ar vėl spekuliuojate? ;-) priminsiu, "100 kartų protingiau" BVP krito 2,9%. O kur vyksta užsikrėtimai, šiais laikais vienodai sėkmingai gali aiškinti komentatoriai, premjerės ar popiežiai. Konkrečiu atveju niekas negali nustatyti, 38% šaltinis nežinomas. O aišku, kad užsikrečia ten, kur ilgiau būna daugiau žmonių, arti vienas kito, uždarose erdvėse, kontaktuojančių ir neužsidariusių burbuluose. Ar tai prastai vėdinamas restoranas, baras ar parduotuvė, nesvarbu.
Viskas todel, kad ministrai dabartiniai geriausiu atveju tik vadybininkais dirbę. Analfabetai-pestininkai, kurie tik parašiukus delioja, o vadovauja kazkas nuo galines sedynes. Tokie juk nebuvo niekada jokio didesnio projekto įgyvendinę. Jie net nezino nuo ko pradėti, todel ir matom tokius padrikus veiksmus ir rezultatus.
P.s. arba tada sedi PC kiseneje, kito paiskinimo as nematau.
apie estukus - galit pasigrožėti, kaip po 01.25 varo eksponente aukštyn. Savaitės kitos klausimas, kol vėl užsidarys. https://ourworldindata.org/coronavirus/country/estonia?country=~EST
aš tiesiog manau, kad neįmanoma taip ilgai laikyti griežto karantino galvojant tik apie gyvybes ir ignoruojant kitas sritis bei negalvojant apie pasekmes, pvz. kad koks akropolis atsidarytų tik prie A scenarijaus (25 atvejai) arba mokyklos liktų uždarytos iki vasaros. O tai kas, jeigu tas A scenarijus bus po 2-3 metų? Taip kad turėtų būti nurodomas maksimalus karantino laikotarpis, o jeigu karantinas pratęsiamas, turi būti paaiškinta, kiek tas kiekvienas pratęsimas kainuoja. Ir be abejo reikia ruošti ligonines ar sanatorijas kitoms bangoms, nes dabar matome tik vietų mažinimą.
A scenarijus yra didžiausia nesamonė, tik valdžia nepripažšsta akivaizdžio klaidos. Jei taikytų A scenarijaus rodiklį Lenkija turėjo neatsidaryti visai nuo praeitų metų. Apskritai, atveju skaičius ir mirtingumas yra nebojektyvus skaičiai. Tikslas ura nepergrusti ligoninės ir mažinti mirtingumą mes skaičiuojame naujus atvejus. Aš garantuoju, kad jau greitai, turėsime daug atveju, tačiau bus žema hospitalizacija ir mirtingumas, tačiau pagal dabartiniu planu logika, turėtumėm taikyti karantiną. Jei šis planas trumpalaikis, kam apskritai reikėjo dėti pastangas A planui, kuris iliuzija
Didžiausia viruso perykla netrukus taps Mokyklos ir Vaikų Darželiai, kur vienam vaikui tenka 2-2,5 kv.m. ploto. Ir ten ir ten savininkė - valstybė ir savivaldybės, ir jos nei ruošiasi, nei kalba apie efektyvią ventiliaciją ar kitas apsaugos priemones. Būna kad vaikų net per pamokų pertraukas neišleidžia į koridorių (tipo tam kad vaikai neužsikrėstų nuo kitų klasių vaikų), tad net ir per pertraukas normaliai neišvėdina klasių. Valdžia temoka mokinti kitus ir kitų rankomis susižerti sau pagyras, jei pasiseka.
Teisingumas Aiškumas. Dėkite "x" toje skalės vietoje, kur efektyviausia. Rakauskas turbūt padėtų pačioje kairėje, prie maksimalaus teisingumo, ir tai ko gero visiškai pateisinama, iš jo perspektyvos. Dėl to nesuprantu visų tų neigiamų komentarų Senukų atžvilgiu - kas savo atžvilgiu nenorėtų maksimalaus teisingumo?? Problema ta, kad net ir dabar, kai taisyklės yra maksimaliai aiškios ir formalios, biurokratams yra sunku sugaudyti nesilaikančius. Gi jau dabar tie patys Senukai atsidarę dirba, tai kas dar dėtųsi, jei, norint paversti taisykles teisingesnėmis, jos taptų dar sudėtingesnės / dviprasmiškesnės?
cia verkia tas, kur sulig pirmaja banga iskart pasiskelbe, kad tiekejams nebemokes uz prekes, nors pats ka tik isigijo privatu lektuva pramogoms? Cia turbut vienas is tu geru darbu?
hi5! Į 10-tuką!
I koki desimtuka? Jei uzdirbau ant lektuvo reiskia kad ir kaip tave durstytu, neturi teises skustis?
Kai "verslinykai" informuoja tiekėjus, kad jums "asilai" tiesiog nesumokėsim už patiektas prekes, tai kaip šitas dalykas vadinasi? O tuo pat metu paleidi info apie tai, kad mes uch kokieverslinykai, perkam lėktuvus, kurie kainuoja po 10 liamų. Tai vadinasi liurbizmas, kai galvoji, kad esi kietesnis už kitus. Karma is the Bitch. Todėl visai negaila to kūkčiojančio verslinyko.
Na taip, kai pelno uzvarai nesvietiskai, kad ir ant lektuvu uztenka - tai viskas tavo, nelieciama. O kai reikia nuostolius padengti, tai tuoj valstybes paramos praso. Ir vel smulkieji uz viska susimokes, o didieji isjos ant balto arklio. Tik klausimas, ar taip ilgai dar bus.
Pilnai pritariu. Iš principo jo argumentai yra teisingi, pvc. vakaruose visi prekybcentrių skyriai nepirmo būtinumo prekėms yra uždaryti. Bet kai tai praneša veikėjas, kuris vos nusipirkęs lėktuvą paskelbė, kad neatsiskaitinės su kreditoriais, ir per visą karantiną kalė pinigus atsidaręs "maisto prekių skyrius", tai net ir gerą argumentą paverčia krokodilo ašarom.
Aš jau ruošiausi parašyti panašų straipsnį. ABCD planai yra nepagrįsti. Apskritai vertinant su kitomis šalimis pas mus valdoma praščiausiai.
Kuo matuojate gerumą? įdomu pamatyti jūsų palyginimą, su skaičiais. Kaip atsakingo verslininko, o ne to, kuris visada skundžiasi valdžia, kuriam visi skolingi, o jis kaip JHS visus maitina.
taip, sveikatos apsauga ir svietimas siam zmogui rupi labiausiai :)
Super mintys. Paprastai ir aiskiai. Aciu uz gerus akcentus.
Valstieciai zalieji per puskutinius metus pralose rinkimus. O konservai kitus rinkimus pralose del pirmu metu. Atrodo, kad per kitus prezidento ir seimo rinkimus turesime vel naujus salies vedlius. Esami, gal ir neblogi, bet konkreciai nesusitvarko.
Drąsiai ir konkrečiai viskas išsakyta. Visada šaunu , kai pasisakoma argumentuotai ir pagrįstai , o įmonės lyderio pozicija atvira ir aiški!
tokių verslininkų "sąžiningumo" lygis- kaip su sraigtasparniu atskristi į susitikimą ir pasakyti: žinai, neturiu aš dabar pinigų. Teks tau to 1000EUR palaukti. Stengsiuosi dalimis mokėti, nu bent 500EUR tikiu sumokėsiu per metus. Ir išskristi į 1009km lenktynes, pasipiarinti :D
Pilnai sutinku. Neslepi mokesčiu, dirbi efektyviai, rodai pelna - gauni 0 paramos. Tai koks tada pas mus verslo modelis yra skatinamas? Slėpk mokesčius, būk lūzeris ir valstybė tada gerai dirbančių pinigais tave parems.
O kodėl turėtų gauti paramą? Valstybė gali remti arba ne. Valstybės viduje taiko skirtingus mokesčius, regulavimus, subsidijas ir paramas. Parama nėra pamatinė žmogaus (o ypač verslo) teisė.
Išgamos, brangininkai dar...Valstybę į teismą, kaip Ryanair (Europoje)
Padavimas į teismą nerodo argumentų teisingumo. Rodo tik tai, kad turi pinigų advokato paslaugoms.
Mintys gražios. Normalu kad traukia paklodę į savo pusę. Tik nereik viskuo tikėti ;) Priminimui 2020-03-17: „Senukai“ stabdo mokėjimus tiekėjams ...
Valstybinis aparatas apskritai nieko nesugeba optimizuoti, o verslą sutraukti greitai moka... manau problema yra tas apgailėtinas apsileidimas vyriausybės.
vargsiukas Rakauskas- jis labiausiai nukentejes del sios krizes. beje- Senukuose veikia 300 kvm atitverta teritorija. Ir dar buvo pareiksta kad atsiskaityti su tiekejais nebus skubama - pirmas suvis krizes pradzioje sau i koja. Pizdukas su savo monopoliniu verslu verkia, nors ,,atsiemimo" punktai veikia pilnu pajegumu.
vargsiukas Rakauskas- jis labiausiai nukentejes del sios krizes. beje- Senukuose veikia 300 kvm atitverta teritorija. Ir dar buvo pareiksta kad atsiskaityti su tiekejais nebus skubama - pirmas suvis krizes pradzioje sau i koja. P*zdukas su savo monopoliniu verslu verkia, nors ,,atsiemimo" punktai veikia pilnu pajegumu ir dar apgailetina maisto zona atidaryta kaip priedanga.
Matot p. Rakauskai, pandemija sunkus laikas, turėtumėt suprasti. Ypač turėtų suprasti ta įmonė, kuri kovo mėnesį paskelbė, kad spaus smulkius tiekėjus ir su jais vėluos atsiskaityti. Jūsų stambus verslas turi per mažai atsakomybės, kad apeliuoti į moralę ar etiką. Pagarbą reikia užsitarnauti konkrečiais gerais darbais, o ne postringavimais per laikraščius.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas/depo-apie-lietuvos-valdzios-sprendimus-sudarytos-salygos-pasalinti-konkurentus-ir-kelti-kainas.d?id=86511549... vyriausybės atsisakymas solidariai prisidėti prie uždarytų verslų išgyvenimo suteikia leidimą verslininkams perkelti verslo dalį į šešėlinę ekonomiką. Neteisybė, diskriminacija ir politinis melas (na gerai tiesos nepasakymas) tai puikios malkos šešėlinio laužo įkūrimui. Žvelgiant iš ūkio subjekto požiūrio, šešėlinė ekonomika suteiki efektyvesnes veiklos formas – optimizuoti mokesčiai didina gryną pelną ir suteikia rimtą konkurencinį pranašumą, šešėlinio sektoriaus pranašumas gali priversti iki griaunamosios konkurencijos ... gal vyriausybės ir yra tikslas griaunamoji konkurencija, efektyvesnis išteklių panaudojimas, skatinimas individus ir įmones pasitelkti vaizduotę, kūrybiškumą, išradingumą, siekti inovacijų ? Tai tik dalis šešėlinės ekonomikos privalumų ...
visiems komentatoriams ale jaučiantiems nuskriausti,kaip kad rakauskas ( straipsnyje žmogiškos emocijos), norėčiau priminti vieną iš elementarių tiesų -" mažas biznis-maža rizika, didelis biznis-didelė rizika".Ir taip aišku,kiekvienas svajoja nusigriebti grietinę, bet tačiau visėlto, žmonėms labiau reikia maisto nei cemento ir dar bus rakausko gyvenime tų krizių..tad tegul mokosi ir galvoja apie ateitį, o ne verkia čia.. juk negalvoja eiti į politika gal ?
Nieks del maisto nesiginciyja. Tai pirmo butinumo preke. Kalba eina apie ne pirmo butinumo prekes. Jeigu prekiauja maximos triusikais ir sluotom, tai kodel prekiaut negali tuo senukai ? Kodel senukai ir kiti turi prekiauti tik elektroninej erdevej, o maxima gali prekiauti fiziskai parduotuvese? Cia akivaizdziai nelygios konkurencines salygos.
kaip rašiau, didelis verslas-didelė rizika, manau sutinkate. tačiau šiai dienai visa ekonomika tiek iškreipta, kad tapo įprasta, jog didelį versla gelbėja mokesčių mokėtojų pinigais ( nes ale daug žmonių atsidurs gatvėje), Bet, tam pačiame prekybos centre yra ir sėklų stendas, o specializuotos parduotuvės uždarytos. Sėklos kaip ir pirminis maisto šaltinis- išauginamas maistas. Kaip visada ir visur trūksta kritinio mąstymo ir baimė yra " o jei bus blogai"... todėl kertama grubiai, tiesiai, ale kaip didieji broliai ir seserys daro..
Reikia nepamiršti, kad tai yra parama, o ne finansavimo šaltinis investicijoms. Ši parama teikiama iš skolintų pinigų ir yra ribota/baigtinė. Tas pats su mokesčių atidėjimais. Kokius A. Rakauskas siūlo kriterijus šiai paramai teikti t.y. 60k kompanijų, kurių pagrindu tektų senukams, padidinusiems apyvartą 11% pandemijos metu?
Visiškai pritariu teiginiams, su teisingumu, skaidria konkurencija kažkas yra LABAI negerai ant Marijos žemės. C19 tik paryškino bėdas.
Su viskuo kas išsakyta KATEGORIŠKAI sutinku.
Nors ir nelabai mėgstu ypatingai stambius žaidėjus rinkoje, bet klausimas taiklus: kodėl parama skiriama nesugebantiems verslauti arba esantiems ant bankroto ribos? Jei esi sėkmingas ir moki mokesčius tai gauni špygą...
Pirma - valstybės yra linkusios remti smulkų ir vidutinį verslą. Senukai nėra tokie. Antra - kodėl valstybė moka praradusiems darbą, o me dirbantiems? Aš gerai dorbu ir manęs neatleido, o kitas blogai ir jį atleido. Jis už tai gauna pinigų. Kaip man jaustis?
apie mokesčių mokėjimą,tai visi stengiasi optimizuoti.. ai senukai statėsi savo admin pastatą ir buvo kainos info už kvadratą, tai sukėlė laabai įvairių minčių.. mokesčius moka sakote sąžiningai...
puikiai pasakyta
Pilnai pritariu, verslui turi būti sudarytos vienodos sąlygos dirbti. Ir nereikia pamiršti kad būtent verslo sumokamų mokesčių dėka valstybė gali vykdyti savo funkcijas. Nereikia išmaldos, reikia galimybės dirbti.