2024-02-09 20:54

Rūškanos „Pinteresto“ prognozės signalizuoja didelę konkurenciją dėl reklamos

„ZUMA Press Wire“/„Scanpix“ nuotr.
„ZUMA Press Wire“/„Scanpix“ nuotr.
Nors reklamos rinką stabilizavosi, ketvirtadienį nuotraukų dalijimosi platforma „Pinterest“ pranešė, kad pirmojo ketvirčio pajamos bus gerokai mažesnės už Volstrito prognozes.

O tai rodo, kad šis soc. tinklas susiduria su didele didžiųjų technologijos kompanijų konkurencija, rašo CNBC. 

Praėjusį ketvirtį „Pinterest“ pajamos padidėjo 12% ir siekė 981 mln. USD. Tačiau tai buvo mažiau nei tikėjosi LSEG analitikai, šie prognozavo 991 mln. USD. Bendrovė uždirbo 201 mln. USD grynojo pelno arba 0,29 USD pelno už akciją.

Mėnesio aktyvių vartotojų skaičius ketvirtąjį ketvirtį išaugo 11% iki 498 mln. ir viršijo analitikų prognozes (487 mln.). Bendrovė teigimu, vidutinės pajamos vienam vartotojui visame pasaulyje sudarė 2 USD, tai reiškia, kad buvo šiek tiek mažesnės nei analitikų įvertintos 2,05 USD.

Bendrovė taip pat pažymėjo, kad dėl karo Vidurio Rytuose kai kurie reklamos užsakovai įšaldė savo išlaidas. Visgi, Julia Donnelly,  „Pinteresto“ finansų vadovė, analitikams sakė, kad bendrovei tai turėjo laikiną poveikį.

„Pinterest“ teigė, kad pirmojo ketvirčio pajamos sieks 690-705 mln. USD, kas tai atitinka 15-17 % metinį augimą. Tačiau šio intervalo vidurys, 697,5 mln. USD, yra mažesnis už vidutinį analitikų įvertį – 703 mln. USD.

Ketvirtadienį Billas Ready, „Pinterest“ generalinis direktorius, taip pat paskelbė apie susitarimą dėl reklamos integravimo su JAV technologijų milžine „Google“. Pasak jo, tai bus panašus sprendimas, kaip jau ir kurį laiką vykdomas bendradarbiavimas su „Amazon“, kurioje daugiausia dėmesio skiriama trečiųjų šalių skelbimams.

B. Ready teigimu, abi šios partnerystės turėtų padėti bendrovei užsidirbti daugiau pajamų iš reklamdavių, įsikūrusių už JAV ribų. 

„Pinterest“ savo silpnesnius rezultatus skelbia tada, kai reklamos rinka atsigauna. Didžiosios technologijų bendrovės – „Meta“, „Alphabet“ ir „Amazon“ – prieš savaitę skelbė dviženklį reklamos pajamų augimą. Kita vertus, „Snapchato“ platformą valdanti „Snap“ šią savaitę taip pat paskelbė pralaiminti kovą didžiosios technologijų bendrovėms.

52795
130817
52791