2022-02-05 15:03

Du skirtingi žaidimų industrijos pasauliai: didžiuliai sandoriai Vakaruose, valdžios bizūnas Kinijoje

„Microsoft“, Xi Jinpingas ir „Tencent“. VŽ koliažas.
„Microsoft“, Xi Jinpingas ir „Tencent“. VŽ koliažas.
Per kompiuterinių ir interneto žaidimų industriją šiuo metu vilnija aukštos konsolidacijos bangos. Kadaise buvo manoma, jog visa tai yra vaikų ir paauglių žaidimai, iš kurių jie anksčiau ar vėliau išaugs, bet dabar žaidimai yra kone didžiausia pramogų industrijos atšaka.
  • Kompiuterinių ir internetinių žaidimų industrijoje išryškėjo itin didelė skirtis.
  • JAV pandemija paskatino žaidimų bumą bei kompanijų pardavimus už pasakiškus pinigus.
  • Tikėtina, kad sausio mėnesį paskelbti sandoriai – dar ne pabaiga.
  • Savo ruožtu Kinija kompiuterinius ir internetinius žaidimus paskelbė „dvasios opiumu“.

Pernai profesinių verslo paslaugų ir konsultacijų kompanija „Accenture“ skaičiavo, jog pasaulinės vaizdo žaidimų industrijos vertė perkopė 300 mlrd. USD – daugiau nei muzikos ir kino pramonės kartu sudėjus. Į šiuos 300 mlrd. USD patenka tiek tiesioginės pajamos, kaip antai žaidimai, konsolės ir jų įranga, tiek netiesioginės – žaidimams skirtų asmeninių kompiuterių, aksesuarų pardavimai, e. sportas ir kt.

52795
130817
52791