Du skirtingi žaidimų industrijos pasauliai: didžiuliai sandoriai Vakaruose, valdžios bizūnas Kinijoje

- Kompiuterinių ir internetinių žaidimų industrijoje išryškėjo itin didelė skirtis.
- JAV pandemija paskatino žaidimų bumą bei kompanijų pardavimus už pasakiškus pinigus.
- Tikėtina, kad sausio mėnesį paskelbti sandoriai – dar ne pabaiga.
- Savo ruožtu Kinija kompiuterinius ir internetinius žaidimus paskelbė „dvasios opiumu“.
Pernai profesinių verslo paslaugų ir konsultacijų kompanija „Accenture“ skaičiavo, jog pasaulinės vaizdo žaidimų industrijos vertė perkopė 300 mlrd. USD – daugiau nei muzikos ir kino pramonės kartu sudėjus. Į šiuos 300 mlrd. USD patenka tiek tiesioginės pajamos, kaip antai žaidimai, konsolės ir jų įranga, tiek netiesioginės – žaidimams skirtų asmeninių kompiuterių, aksesuarų pardavimai, e. sportas ir kt.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai