Įžvalgos L. Darulienė. Konkurentų bendradarbiavimas – kada galima, o kada neteisėta? Tvarumo idėjų įgyvendinimas šiandien viena aktualiausių valstybės, visuomenės ir verslo temų. Tvarumas apima daugelį ekonominių, aplinkosauginių ir socialinių klausimų – tai ir kova su klimato kaita, taršos mažinimas, efektyvus gamtos išteklių naudojimas, pagarba žmogaus teisėms, atsparios infrastruktūros ir inovacijų skatinimas, maisto švaistymo mažinimas, sveikos mitybos skatinimas, rūpinimasis gyvūnų gerove ir kt. Siekdamos tvarumo tikslų įmonės kelia sau ambicingus uždavinius.
Reklamos Klaidinanti reklama bumerangu smogia jos skleidėjų įvaizdžiui ir reputacijai Nesąžiningas elgesys su verslo konkurentais, pasitelkiant klaidinančią prekių ar paslaugų reklamą, ne dažnas, bet vis dar pasitaikantis ginklas, siekiant užimti geresnes pozicijas rinkoje ir pelnyti didesnį vartotojų palankumą. Tačiau vis dažniau toks nesąžiningas elgesys grįžta bumerangu klaidinančios reklamos skleidėjams. Visuomenė tampa mažiau tolerantiška tokiems pažeidimams, todėl įmonių neretai laukia vartotojų nepasitikėjimas, konkurentų ieškiniai ar baudos.
Įžvalgos Nauja tvarka: kas keisis pranešant apie koncentraciją Naujoji pranešimo apie koncentraciją tvarka, įsigaliosianti nuo 2016 m. sausio 1-osios, buvo kuriama atvirai diskutuojant su teisininkų ir verslo bendruomene, remiantis Europos Komisijos rekomendacijomis bei naujausia Konkurencijos tarybos patirtimi.